Vähän outoa

Anonyymi

Krisua nimitellään juopoksi. Aika moni lähtee viikonloppusin oluelle, mutta ei kuitenkaan heitä kutsuta juopoksi. Joka toisesta torpasta näitä löytyis tuolla menolla.
Pitää muistaa sekin, että aika lailla nuoret miehet uhoilee kaljajuttua ilman, että sitä koko ajan kinnaisivat.

12

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä hän on omaa miehisyyttä kohottanut äijämäisillä puheillaan. Ja onko hän joka bb juhlissa juonut itsensä sammuksiin asti. On siis hakenut huomiota huuramalla kaljaa ja vittu kaljaa, vaikuttaa juopon touhulta. Itse siis maineensa hankkinut.

• Anonyymi

No en minä ainakaan häntä juoppona pidä. Itselläni tutuissa paljon näitä "krisuja". Puhuvat siitä paljon, mutta eivät kaljottele arkipäivinä. Perusduunareita kaikki, niinkuin Krisukin.
        Tuntuu, että kaikkien asukkaiden puheet ja teot otetaan niin vakavasti. Jokaiseen sanaan ja tekoon tartutaan kaksin käsin. Kaikesta tehdään lyömäaseita, kun halutaan omaa suosikkia nostaa esiin.

Itse ajattelen, että kaikki asukkaat ovat upeita hyveineen ja paheineen. He tekivät tästä kaudesta BB-kauden. Sama kuka aina tippuu, niin haikeus iskee. Vieläkö muistamme sen, että kukaan meistä ei ole täydellinen. Meidän tavisten huonot puolet eivät vaan ole julkisesti riepoteltavana.

• Anonyymi

Krisu on mielestäni perusjantteri, puhuu juuri niin kuin tuon ikäiset tekee. On avoimesti myöntänyt, että viina maistuu, mutta näkeehän tuon, että mies ei ole alkoholisti ja töitäkin tekee silloin kun ei matkustele ja tulotkin ihan ok. Ei pari ylilyöntiä kenestäkään alkoholistia tee. Tällä en ota kantaa kuka voittaa, mutta jokin inhimillisyys pitäisi muistaa ja faktat.

• Anonyymi

Nyt pitäisi pitää kunnon VIINAbileet,tulis vähän eroja asukkaiden välille.

• Anonyymi

Samaa mieltä edellisen kanssa.
        Mielestäni Kristianissa on paljon ihanaa ihmistä, on vielä pikkasen hukassa siitä mitä elämällään tekisi. Paljon varmasti lahjakuutta, kun se vaan löytyy. Näyttää olevan ihana tyttöystävä, jota arvostaa ja rakastaa, ei mikään alkoholisti. Ollut avoin, josta saa ehkä kärsiä myöhemminkin, mutta pärjää kyllä.
        Oli liikuttavaa kun Kristian kertoili kuinka veljellään on sitä ja tätä, minulla ei. Veljellä sekin ja minulla ei, rehellisesti ja vähän surumielisesti.

Hän on paneutunut kybällä kaikkiin tehtäviin, toivon että Kristian voittaa 30 000 euroa. Näkisin Kristianin BB:n jälkeen julkisuudessa vaikka näyttelijänä, siis muutenkin kuin kiertämässä tositvohjelmasta toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä edellisen kanssa.
        Mielestäni Kristianissa on paljon ihanaa ihmistä, on vielä pikkasen hukassa siitä mitä elämällään tekisi. Paljon varmasti lahjakuutta, kun se vaan löytyy. Näyttää olevan ihana tyttöystävä, jota arvostaa ja rakastaa, ei mikään alkoholisti. Ollut avoin, josta saa ehkä kärsiä myöhemminkin, mutta pärjää kyllä.
        Oli liikuttavaa kun Kristian kertoili kuinka veljellään on sitä ja tätä, minulla ei. Veljellä sekin ja minulla ei, rehellisesti ja vähän surumielisesti.

Hän on paneutunut kybällä kaikkiin tehtäviin, toivon että Kristian voittaa 30 000 euroa. Näkisin Kristianin BB:n jälkeen julkisuudessa vaikka näyttelijänä, siis muutenkin kuin kiertämässä tositvohjelmasta toiseen.

Juuri näin. Kyllä mä toivon Krisulle voittoa. On niin paljon antanut tälle kaudelle. Ajatelkaas, jos ei olisi ollut tuolla? Paljosta oltaisiin jääty vaille, ehkä en edes olisi katsonut koko kautta.

• Anonyymi

Kuinka kehtaavat nimitellä Krisua, kysykää Krisun vaimolta, onko Krisu juoppo.
      Krisulla on kaunis vaimo ja he ovat olleet yhdessä jo parisen vuotta, tuskinpa olisivat olleet, jos Krisu olisi juoppo.

• Anonyymi

BB sometwitterissä nyt otetaan esiin Levireissua. Miksi suurennellaan tuota juttua. Miksei omaa suosikkia voi nostaa esiin ilman muiden mustamaalaamista?
        Krisu ansaitsee voiton. Hän teki kaudesta katsottavan.

• Anonyymi

Vaimolta? Onko tämä vitunlatoja kahden tavaran loukussa, kun talossa puhuu tyttöystävästään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimolta? Onko tämä vitunlatoja kahden tavaran loukussa, kun talossa puhuu tyttöystävästään?

Tyttöystävä se on. Jos täällä joku puhuu vaimosta, niin mitä sitten..pilkunviilausta.

• Anonyymi

Onhan Krisu juoppo, mutta mitä sitten? Ei se tee ihmisestä pahaa. Hän sen jopa itsekin myöntää. Ei hän muuten pystyisi ryyppäämään 100 päivän putkia ellei olisi juoppo, ainoastaan kokenut juoppo kykenee tuollaiseenkin suoritukseen.

• Anonyymi

Tienestit kuitenkin hyvät. Ei onnistuis, jos täysin juoppo olisi. En myöskään usko, että tuo kaunis tyttöystävä olisi rinnalla pysynyt, jos näin olisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      56
      1968
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1678
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1357
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      228
      1295
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1169
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      316
      1080
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      336
      1070
    Aihe