Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kristian vai Kevin

Anonyymi

Mahdollisesti nämä kaksi kamppailee voitosta. Kummalle soisit voiton ja miksi?

Itse olen Kristianin kannalla. Tuonut viihdettä roppakaupalla tähän kauteen.
Kevin ihan mukava tyyppi, mutta mennyt tuonne Villen tavoin ajamaan omaa agendaansa. BB:n ei pitäisi olla se paikka. Ei mitään heitä vastaan, mutta haluan voiton ihan perusjampalle eli Krisulle.

84

807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anu-tapettia myös veikattu voittajaksi??? Ei ikinä.

      Krisu jos voittaisi, sitä sanottaisiin hyväksynnäksi väkivallalle. En kyllä nähnyt väkivaltaa hänen osaltaan.
      Krisu paras asukas ja nostan hattua myös sille, että Krisu on pysynyt uskollisena tyttöystävälleen. Krisulle pointsit.

      Jk. Ville sanoi Keviniä raittiiksi. Eikös hän ryypiskele ulkomaailmassa?

      • Anonyymi

        "Jk. Ville sanoi Keviniä raittiiksi. Eikös hän ryypiskele ulkomaailmassa?"

        Eli Kevin on epäaito ja epärehellinen kun kuitenkin juo viinaa mutta ei halua talossa juoda ettei vaan tee mitään tyhmää ettei omat pisteet laske kenenkään silmissä. Kristian on sentään rehellisesti sellainen kuin on eikä yritä peitellä mitään.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jk. Ville sanoi Keviniä raittiiksi. Eikös hän ryypiskele ulkomaailmassa?"

        Eli Kevin on epäaito ja epärehellinen kun kuitenkin juo viinaa mutta ei halua talossa juoda ettei vaan tee mitään tyhmää ettei omat pisteet laske kenenkään silmissä. Kristian on sentään rehellisesti sellainen kuin on eikä yritä peitellä mitään.

        KilttiMies89

        kristian on aito oma itsensä ja kevin peittelee alkoholin käyttöään ,ei kevin raitis ole huhujen mukaan ulkomaailmassa. puolustautuu vastuusta sanomalla jatkuvasti ,ei se haittaa ,ei se haittaa ,vaikka haittaisikin .epäaito hissukka .krisu tuo elämää taloon .


    • Anonyymi

      Kevin pukeutumisellaan ja varsinkin sillä meikkaamisella eli naamansa suttaamisella halveksuu kaikkia naisia. ei ole transu ja suuttuu siitä jos miehet pukeutuvat naisiksi hupimielessä niinkuin suuttui krisulle silloin sen yhden tehtävän yhteydessä.. pelkäsi että krisu suututtaa transihmiset.. no mitenkä se kevinin touhu sitten,miksi se ei suututa muka transihmisiä..tai naisia.. Minua ainakin suututtaa! ei ole hyvä esimerkki.

      • Anonyymi

        siis Kevin ei ole hyvä esimerkki kenellekään. Ja kaikki on aina kivaa kivaa..ei osaa käsitellä/tuntea muita tunteita...kivaa ja siis niin siistii ja ihanaa...


      • Anonyymi

        Törkeää Kevinin kutsua sitä naamansa sotkemista meikkaamiseksi. se suututtaa ja halventaa naisia. kutsuisi sitä vaikka naamansa maalaamiseksi tai sotkemiseksi,meikkaamista se ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis Kevin ei ole hyvä esimerkki kenellekään. Ja kaikki on aina kivaa kivaa..ei osaa käsitellä/tuntea muita tunteita...kivaa ja siis niin siistii ja ihanaa...

        Eikö saa olla kivaa siis? Minun mielestä on ihanaa kun osaa olla avoimesti innoissaan niinku Kevin. Ihana ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö saa olla kivaa siis? Minun mielestä on ihanaa kun osaa olla avoimesti innoissaan niinku Kevin. Ihana ihminen.

        En usko, että oikeasti innoissaan, kunhan näyttelee.


      • Anonyymi

        En nyt millään käsitä mitä tekemistä meikkaamisella on naisten halveksumisen kanssa. Minä en meikkaa eikä Kevinin meikkaaminen loukkaa minua yhtään. Miksi meikkaaminen kuuluisi vain naisille eikä myös muunsukupuolisille ja miehille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis Kevin ei ole hyvä esimerkki kenellekään. Ja kaikki on aina kivaa kivaa..ei osaa käsitellä/tuntea muita tunteita...kivaa ja siis niin siistii ja ihanaa...

        Kevinin positiivinen ote on ihailtava. Vaikka sen tekee teatraalisesti niin se tarttuu. Olen oppinut Keviniltä paljon hyvää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Törkeää Kevinin kutsua sitä naamansa sotkemista meikkaamiseksi. se suututtaa ja halventaa naisia. kutsuisi sitä vaikka naamansa maalaamiseksi tai sotkemiseksi,meikkaamista se ei ole.

        Kevin ei halvenna naisia millään tavalla. Sinä sen sijaan halvennat, koska alennat naiset meikkausvaatimuksen alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevin ei halvenna naisia millään tavalla. Sinä sen sijaan halvennat, koska alennat naiset meikkausvaatimuksen alle.

        Yhtälailla voisit vastata itsellesi miten näkisit asian silloin jos suomen presidentti, ministeri tai puolustusvoimain komentaja käyttäytyisi samoin kuin kevin? Vieläkö hekin olisivat "ihania oman arvon tuntoisia" vai kokisitko kuitenkin heidät aidosti hulluiksi mielenterveyspotilaiksi joita ei voisi ainakaan ulkomaisille golleekoille esitellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis Kevin ei ole hyvä esimerkki kenellekään. Ja kaikki on aina kivaa kivaa..ei osaa käsitellä/tuntea muita tunteita...kivaa ja siis niin siistii ja ihanaa...

        Kevin on kyllä oikeesti terapian tarpeessa, kuten on itsekkin sen todennut. Överiksi meni liian moni asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt millään käsitä mitä tekemistä meikkaamisella on naisten halveksumisen kanssa. Minä en meikkaa eikä Kevinin meikkaaminen loukkaa minua yhtään. Miksi meikkaaminen kuuluisi vain naisille eikä myös muunsukupuolisille ja miehille?

        Naiset halventaa ihan itse itsensä ja ketä kiinnostaa jonkun mielisairaan "muunsukupuolisen" naaman töhrinnät, yhtä vähän kuin jonkun mielisairaalan potilaan. Sukupuolia on tasan kaksi ja sen näkee jalkovälistä, miksi muiden pitäisi välittää mitään mitä kukakin kuvittelee korvienvälissään.


    • Anonyymi

      Todennäköisesti K kirjaimella alkava henkilö voittaa eikä se ole Kimmo.Olisin toivonut Villen voittavan.Seksuaalivähemmistöt ovat saaneet hyväksyntää ja huomiota. Olisko ollut uskovien vähemmistöjen alkaa saada huomiota myös.Oli hienoa että uskova mies meni tuollaiseen ohjelmaan mukaan.Kevin todennäköisesti voittaa mutta itse kannatan hieman enemmän Krisua. Krisulla on uskomattoman hassuja lohkaisuja kuten eilises koostees Anulle sanoi ''Sä tapoit meidän Villen,

      • Anonyymi

        Ehdottomasti Krisu voittajaksi. Kevinin hermot ei kestä sitä pyöritystä, mitä voittajalle on.
        Tosiasiassa minä olisin laittanut Kevinin jo heti ovelta takaisin, kävi kyllä aika syvä inho, kun näki sen.
        Kevinistä näkee päällepäin, että sillä ei ole kaikki inkkarit kanootissa.
        Ehdottomasti jotain outoa siinä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti Krisu voittajaksi. Kevinin hermot ei kestä sitä pyöritystä, mitä voittajalle on.
        Tosiasiassa minä olisin laittanut Kevinin jo heti ovelta takaisin, kävi kyllä aika syvä inho, kun näki sen.
        Kevinistä näkee päällepäin, että sillä ei ole kaikki inkkarit kanootissa.
        Ehdottomasti jotain outoa siinä on.

        Kevinhän on hankkinut julkkiskannuksensa jo jossain kauneuskisassa ja oli IS:n sivuilla raitahamosessa muiden erilaisten oletettujen kanssa.
        Julkkisainesta ja pyrkyä julkisuuteen, sen huomaa kaikesta. Luultavasti pettyinein jos ei voitto napsahda, ketään ei saa syrjiä.


      • Anonyymi

        ei todellakaan minkään uskovaisen kannata lähteä tuollaiseen ja jos oli vielä sellaine uskovainen joilta on television katsominenkin kielletty niin ei saisi edes esiintyä sellaisessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti Krisu voittajaksi. Kevinin hermot ei kestä sitä pyöritystä, mitä voittajalle on.
        Tosiasiassa minä olisin laittanut Kevinin jo heti ovelta takaisin, kävi kyllä aika syvä inho, kun näki sen.
        Kevinistä näkee päällepäin, että sillä ei ole kaikki inkkarit kanootissa.
        Ehdottomasti jotain outoa siinä on.

        Ihminen joka ei itse tiedä mikä tai kuka on, on todellakin outo ja kuuluu vähemmistöön, onneksi.


    • Anonyymi

      Tulee tasaista, Joko Krisu tai Kevin tai Anu. Huom. moni nainen äänestää naista. Varsinkin nyt kun siel on vaan yksi nainen.

      • Anonyymi

        Jos joku äänestää tollaista epäsiistiä ja laiskaa, puolipukeissa keikistelevää, naista,
        on varmaan itsekin samanlainen. Ei kyllä ole mitenkään esimerkillinen äiti/nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku äänestää tollaista epäsiistiä ja laiskaa, puolipukeissa keikistelevää, naista,
        on varmaan itsekin samanlainen. Ei kyllä ole mitenkään esimerkillinen äiti/nainen.

        Ylilaudassa on pilvin pimein miehiä, jotka eivät tosielämässä ole päässeet kosketukseen naisen kanssa. Heihin puree Anun keikistely puolipukeisena kuin väärä raha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku äänestää tollaista epäsiistiä ja laiskaa, puolipukeissa keikistelevää, naista,
        on varmaan itsekin samanlainen. Ei kyllä ole mitenkään esimerkillinen äiti/nainen.

        Kyllä olen äänestänyt ja usein kotona olen shortseissa ja topissa siis puolipukeissa. Laiskottaakin joskus, keikisteleväkin kyllä ja äiti kolmelle lapselle. En usko olevani huono esimerkki ja Anu on kyllä 100x parempi esimerkki kun vaikka Kristian. Ihmettelen vaan miksi lapset katselisi tätä ohjelmaa. Minulla jo teinejä eikä BB kiinnosta. Edelleen aion äänestää Anua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen äänestänyt ja usein kotona olen shortseissa ja topissa siis puolipukeissa. Laiskottaakin joskus, keikisteleväkin kyllä ja äiti kolmelle lapselle. En usko olevani huono esimerkki ja Anu on kyllä 100x parempi esimerkki kun vaikka Kristian. Ihmettelen vaan miksi lapset katselisi tätä ohjelmaa. Minulla jo teinejä eikä BB kiinnosta. Edelleen aion äänestää Anua.

        Lienee eriasia keikistellä kotona kuin tv:ssä? Ja juurikaan muuta annettavaa tuolla Anulla ei ole ollutkaan. Mikäs siinä jos ei muuta kaipaa ja sitä joku pitää viihdyttävä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen äänestänyt ja usein kotona olen shortseissa ja topissa siis puolipukeissa. Laiskottaakin joskus, keikisteleväkin kyllä ja äiti kolmelle lapselle. En usko olevani huono esimerkki ja Anu on kyllä 100x parempi esimerkki kun vaikka Kristian. Ihmettelen vaan miksi lapset katselisi tätä ohjelmaa. Minulla jo teinejä eikä BB kiinnosta. Edelleen aion äänestää Anua.

        Mikä hiton esimerkki??? Siellä tarvi mikään esimerkki olla, kunhan on vaan ihan tavallinen ihminen.

        Krisusta tulee mieleen aiemman kauden Sari, joka oli oma itsensä ja voittikin koko kisan.


      • Anonyymi

        Ei anu oo ees mikää ihmeellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei anu oo ees mikää ihmeellinen.

        Ihmeellistä jos hakee, se on sitten Kevin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylilaudassa on pilvin pimein miehiä, jotka eivät tosielämässä ole päässeet kosketukseen naisen kanssa. Heihin puree Anun keikistely puolipukeisena kuin väärä raha.

        Päiväys parasta ennen on mennyt aikoja sitten.


      • Anonyymi

        mä olen nainen enkä todellakaan tee äänestyspäätöstä sukupuolen takia. ei se ole syy. aäänestän krisua koska hänestä on ollut eniten viihdearvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku äänestää tollaista epäsiistiä ja laiskaa, puolipukeissa keikistelevää, naista,
        on varmaan itsekin samanlainen. Ei kyllä ole mitenkään esimerkillinen äiti/nainen.

        Anu oon laiska vain sinun Anu-haukkujan mielestä! Olet koko ajan näilläkin palstoilla halveerannut Anua, talon ainoaa naista.


      • Anonyymi

        Tapetti- Patja Anua ei kukaan järkevä äänestä, ainakaan nainen. Ei se ole peruste, että nainen naista äänestää. Hävetkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anu oon laiska vain sinun Anu-haukkujan mielestä! Olet koko ajan näilläkin palstoilla halveerannut Anua, talon ainoaa naista.

        Kiinteistövälittäjäkö se anu on? Mikä muu sitten kuin laiska, muutamalla kaupalla vuodessa pitäisi hankkia iso palkka, ottamalla välistä muutenkin ylihintaisista asunnoista. Halveksuttavin työ mitä mieleen tulee horojen lisäksi. Kk-palkkaisia niiden pitäisi olla eikä varastaa joka välissä. Minkä helvetin takia joku veltto jetrokin on miljonääri, toiset maksaa ikänsä asuntoa ja yksi ahne paska tulee miljonääriksi jo muutamalla kaupalla.


    • Anonyymi

      Krisu. Jätkä täysi porsas mutta lahjakas ku mikä. Menee ohi Kevinin, joka on hyvä kakkonen.

      En kuitenkaan enää äänestä. Sillä virallinen "voittaja" on rikkaiden, köyhien pistepuheluita suuremmilla rahoilla jo ostettu ja potti menne Hyvinkäälle.

      Krisu on kuitenkin kansan suosikki. Todellinen voittaja.🏆

      • Anonyymi

        Olis kiva vielä kuulla niistä Krisun lahjoista,?? Mitä erityislahjoja löytyy? Huutaa ja kiroilee mitäs muuta löytyy? Kaljan kinuaminen ja örvellys sekä yrjööminen ei lahjoja vaadi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiva vielä kuulla niistä Krisun lahjoista,?? Mitä erityislahjoja löytyy? Huutaa ja kiroilee mitäs muuta löytyy? Kaljan kinuaminen ja örvellys sekä yrjööminen ei lahjoja vaadi

        Krisua mekin äänestämme, ja toivomme että voitto tulee Suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Krisua mekin äänestämme, ja toivomme että voitto tulee Suomeen.

        Krisu ssa on jotain meistä jokaisesta tavallisesta rehdistä Suomalaisesta vikoineen. Siksi on niin samaistuttava. Voittaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiva vielä kuulla niistä Krisun lahjoista,?? Mitä erityislahjoja löytyy? Huutaa ja kiroilee mitäs muuta löytyy? Kaljan kinuaminen ja örvellys sekä yrjööminen ei lahjoja vaadi

        Krisu luxusristeilijän kapteenina aivan uskomaton suoritus , samoin Villen imitoijana.
        Muut asukkaat tappavan tylsiä, samaa mössöä koko joukko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiva vielä kuulla niistä Krisun lahjoista,?? Mitä erityislahjoja löytyy? Huutaa ja kiroilee mitäs muuta löytyy? Kaljan kinuaminen ja örvellys sekä yrjööminen ei lahjoja vaadi

        ettekö ole huomanneet krisun arvoja , ei istuskele varpaat paljaana ruokapöydillä , syötyään pyyhkii aina suupielensä paperilla puhtaaksi jne , yrittää pitää tuppisuuporukan hereillä keksimällä pikkujekkuja ,krisu on tullut pitämään hauskaa talossa ja viihdyttämään katsojia , eikä ole seinäruusu toisin kuin se pitkä inisijä kammottavassa sirkusmeikissään , touhukas kaveri , suomalainen miesjörrikkä eikä mikään hienostelija , rakkautta kaipaava , lyhyet hiukset ovat siistit ,kiitos taitavan miran ,pikkusen kaipaa naisen stailausta pukeutumiseen ,ripeäotteinen ,eikös se ole aika luonnollista ,että joskus yrjötään ,raivoraittiit on sitten eri juttu , tässä niitä krisun hyviä puolia ,että kyllähän niitä löytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ettekö ole huomanneet krisun arvoja , ei istuskele varpaat paljaana ruokapöydillä , syötyään pyyhkii aina suupielensä paperilla puhtaaksi jne , yrittää pitää tuppisuuporukan hereillä keksimällä pikkujekkuja ,krisu on tullut pitämään hauskaa talossa ja viihdyttämään katsojia , eikä ole seinäruusu toisin kuin se pitkä inisijä kammottavassa sirkusmeikissään , touhukas kaveri , suomalainen miesjörrikkä eikä mikään hienostelija , rakkautta kaipaava , lyhyet hiukset ovat siistit ,kiitos taitavan miran ,pikkusen kaipaa naisen stailausta pukeutumiseen ,ripeäotteinen ,eikös se ole aika luonnollista ,että joskus yrjötään ,raivoraittiit on sitten eri juttu , tässä niitä krisun hyviä puolia ,että kyllähän niitä löytyy

        Sen lisäksi noin tunti sitten Kimmo ilmoitti että makuuhuoneen ulko-ovi meni rikki eikä enää sulkeutunut niinkuin piti.

        Krisu totesi että siitä pitäisi varmaan ilmoittaa päiväkirjahuoneeseen. Kimmo lähti odottelemaan, mutta siellä oli Kevin jo höpisemässä.

        Krisu meni samaa aikaa ovelle katsomaan mikä oli vialla ja Kimmon tullessa takaisin, pyysi hän häneltä jonkinlaista astaloa että saisi tiukan varren vähän auki että mutterin pystyisi kiristämään ja kiinnittämään takaisin paikalleen. Sellaista työkalua ei ollut, joten Krisu meni päiväkirjahuoneeseen, pyysi työkalut, sai ne, meni ovelle ja Kimmon vääntäessä vartta kohdalleen, Krisu korjasi oven.

        Jos talossa ei olisi ollut Krisua, olisi muut asukkaat vain odottaneet että BB komentaa heidät olohuoneeseen ja kieltäytyy tulemasta ulos. Tuo ei ollut ensimmäinen kerta kun Krisu on oma-aloitteisesti korjannut BB taloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen lisäksi noin tunti sitten Kimmo ilmoitti että makuuhuoneen ulko-ovi meni rikki eikä enää sulkeutunut niinkuin piti.

        Krisu totesi että siitä pitäisi varmaan ilmoittaa päiväkirjahuoneeseen. Kimmo lähti odottelemaan, mutta siellä oli Kevin jo höpisemässä.

        Krisu meni samaa aikaa ovelle katsomaan mikä oli vialla ja Kimmon tullessa takaisin, pyysi hän häneltä jonkinlaista astaloa että saisi tiukan varren vähän auki että mutterin pystyisi kiristämään ja kiinnittämään takaisin paikalleen. Sellaista työkalua ei ollut, joten Krisu meni päiväkirjahuoneeseen, pyysi työkalut, sai ne, meni ovelle ja Kimmon vääntäessä vartta kohdalleen, Krisu korjasi oven.

        Jos talossa ei olisi ollut Krisua, olisi muut asukkaat vain odottaneet että BB komentaa heidät olohuoneeseen ja kieltäytyy tulemasta ulos. Tuo ei ollut ensimmäinen kerta kun Krisu on oma-aloitteisesti korjannut BB taloa.

        Niinpä. Krisu on ihan sellaine perusjantteri johon monella on samaistuttavaa. on rehti, sanoo mitä ajattelee, ja myös osaa tehdä eikä ulise vaan vieressä niinkuin esim.kevin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiva vielä kuulla niistä Krisun lahjoista,?? Mitä erityislahjoja löytyy? Huutaa ja kiroilee mitäs muuta löytyy? Kaljan kinuaminen ja örvellys sekä yrjööminen ei lahjoja vaadi

        Suurin lahja on Krisulla, että pystyy sovittamaan vi.ttu -sanan joka lauseeseen!


    • Anonyymi

      Kevinin toivon voittavan monen asian vuoksi. Kimmoa oon seurannut paljon 247 ja toki tullut ylilyöntejä. Kiinnostavaa kuitenkin kun suun avaa ja huumori puree minuun. Tarina ja Eevis oli myös kiinnostavat.

      • Anonyymi

        Kamalimmat otukset kevinin ja nenärengas tyypin lisäksi.


    • Anonyymi

      Ei kai kukaan suomalainen luovu voitosta, jos on kaksi, toinen suomalainen, toinen virolainen. Tottakai jokainen haluaa voiton suomeen, oli ne euroviisut, jokin urheilusuoritus, mikä muu tahansa.
      Kuka voisi sanoa, ei me haluta voittoa, antakaa se viroon.

    • Anonyymi

      Onneksi suomen poika voittaa ja se on Kristian.
      Kevin on tosi oksettavan oloinen, mua ainakin etoo se sen olemus pakkoliikkeet,, naisten vaatteisiin pukeutuminen ja hirveä naamansa sotkeminen. Kevin on oksennus.

    • Krisu on koko BB-historian vastenmielisin tyyppi, joten voittakoot kuka muu hyvänsä ku Krisu.

      • Anonyymi

        Moni muu on eri mieltä. Krisu on liki yksinään pelastanut tämän kauden. Talon viihdyttävin persoona. On sitä paitsi oikeasti mukava, fiksu ja empaattinen mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni muu on eri mieltä. Krisu on liki yksinään pelastanut tämän kauden. Talon viihdyttävin persoona. On sitä paitsi oikeasti mukava, fiksu ja empaattinen mies.

        Ehkä Krisun vi##u, vi##u, vi##u puree jonkinlaiseen teini-angstiin.


    • Anonyymi

      Ilman Krisua tämän vuoden BB olisi ollut todella tylsä. Kiitos Krisu! Krisu heittäytynyt täysillä kaikkiin tehtäviin. Myös sikarikerhossa öisin ollut kiva kuunnella ja nauraa hänen hyvälle huumorilleen. Ansaitsee voiton.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä edellisen kanssa, toisaalta en mieltäni pahoita, vaikka Kevin tai Kimmokin voittaisi. Anun ja Helmerin karisma ei voittoon riitä.

        Olisi ollut tuotannolta järkevintä, jos viime viikon nimeämiset olisivat olleet "valenimeämiset", ja Villekin olisi saanut päästä finaaliviikolle sekoittamaan pakkaa vielä. Hän olisi ansainnut sen. Tuotanto ja Nelonen olisivat myös saaneet hieman enemmän rahnaa, kun Villeäkin olisi nyt voinut äänestää.


    • Anonyymi

      Suomalaiset eivät näemmä näe, että Krisun "vittu nääs" on jäänne hänen epävarmuudestaan murrkuiästä, jolloin hänellä oli kova tarve päästä kaveriporukkaan. Koska hän oli pieni ja hento päätään lyhempi muita, hänen otti rehvakkaan ja kiroilevan roolin päästäkseen piireihin. Samaa käytöstä näkee myös ylilihavissa nuorissa. Kitenkin tämä kielen käyttö loppuu ennen aikuisuutta. Miltähän Kristianin äidistä ja mummosta tuntuu heidän kuunnellessaan pojan sanoja. Ei tainut olla perheessä saippuaa aikanaan?

      • Anonyymi

        Niinpä onneksi sä olet niiiiin viisas ja näet kaiken. Me muut suomalaiset olemme aivan sokeita ja tyhmiä kun äänestämme Krisun voittoon! T: Nainen 55v.


      • Anonyymi

        Semmoset asiantuntijalausunnot sitte sieltä. Vittu lol. Enkä muuten oo ollu pieni ja hento enkä lihavakaan.


    • Anonyymi

      Krisu ilmanmuuta. Hän on viihdyttävä mutta myös kiltti ihminen.Olen huomannut että hän aidosti on iloinen jos joku onnistuu.Kevin on ok mutta ei niin ihana persoona kuin Krisu.

    • Anonyymi

      Kristianille on ääni annettava. Ihme mies jaksamaan.

    • Anonyymi

      Krisu voittoon. Ei esitä mitään, on suomalainen normi perus äijä 😃 Ja varmaan on ollut oma itsensä koko talossa olo aikana 👍

      • Anonyymi

        Skandaali olis, jos Kevin voittais Krisun!


      • Anonyymi

        Krisu on uskaltanut olla oma itsensä. Tuonut julki hyvät ja huonot puolensa. On älykäs ja monilahjakas.

        Muistan kun hän saapui ovesta taloon ja piteli sitten ravistellen sohvalla päätään, että mihin hän oikein on ryhtynyt! Oli sen näköinen kuin olisi halunnut juosta ulos ovesta.

        Poika on aikuistunut näinä 10 viikkona! Tyyntynyt, rauhoittunut, osoittanut kasvanutta empatiakykyä ja kykyä oppia ja omaksua uusia asioita. Osasi keskustella Villen kanssa uskonnosta, kuunnella ja arvioida asioita. Ei ole kuitenkaan manipuloitavissa. Samoin tuttavuus Kevinin ja Kimmon kanssa on laajentanut hänen maailmankuvaansa.

        Krisusta kehkeytyi tosi mies! Hän on pieni, suuri mies. Kuin Napoleon ikään! 😉

        Joku studiovierailija, räppäri / rokkari muistaakseni, suunnitteli jo pyytää Krisua mukaan johonkin musiikkijuttuunsa, tmv.

        Krisulla tulee olemaan vientiä. Uusi tosi-Julkkis on syntynyt! Näyttelijä, koomikko, laulaja...


    • Anonyymi

      onko kevin katkera noilla paskapuheillaan

      • Anonyymi

        Kyllä Kevin on katkera.

        Kevinin ainoat meriitit. Siis kirjaimellisesti, ainoat meriitit, on hänen muunsukupuolisuus ja homoseksuaalisuus.

        Mutta siellä on myös Kimmo, joka on homoseksuaali. Kimmon pitäisi tuolla logiikalla tulla toiseksi, koska häneltä puuttuu muunsukupuolisuus.

        Miettikääs sitä että Kevin olisi mies, ja hetero. Olisiko tuonut taloon mitään?

        Mitä erikoista muuta kuin käsienheiluttelu hänellä olisi? Eilen hän haukkui Krisun. Hän on visusti siinä uskossa että Krisu muka kiusaa. Krisu ei ole milloinkaan näiden viikkojen aikana kiusannut Keviniä. Krisu ei kiusannut myöskään Tarinaa. Tarina vain valehteli Kevinille ja Kevin uskoo sen yhä, vaikka Krisu on sikarikerhossakin vain lähes ylistänyt Keviniä ja hänen hauskuuttaan ja loistavaa tilannetajua. Mutta Kevin ei ole kehunut Krisua, ei edes Krisun päivänä!

        Se että jollakin on siivet selässä, iso perse tai valtava tukka ja kiihottuu ilmapalloista, ei ole mikään meriitti jonka vuoksi pitäisi ketään äänestää tässä maailmassa voittoon! Ei BB ole mikään missikisa! Eihän työhaastattelussakaan valita sitä kuka on eniten sekaisin. Sinne valitaan se joka on pätevin!

        Talosta pitäisi ensiksi potkia ulos Anu. Sen jälkeen Hemmi ja Kevin voisivat kävellä ulos käsi kädessä ja lopussa jännitettäisiin vain sitä kumpi voittaa Kimmo vai Krisu.


    • Anonyymi

      Komppaan täysin aloittajaa.

      • Anonyymi

        Ei vaihtoehtoja ole. Ei kukaan voi olla niin tyhmä, että äänestäisi tuon ulkomaalaisen pellen voittoon. Mikä siinä kiehtoo. Minua ainakin syvästi etoo tuo avaruudesta tullut olio.
        Vaihtoehtoja on vain yksi KRISTIAN VOITTOON.


    • Anonyymi

      Ihan kumpi vain saisi voittaa. Kevinille ääni menee persoonasta, eikä agendasta. Ja Kristianille viihdyttävistä keskusteluista.
      Jos vähän hassuttelee ja vaihdetaan persoonien agendoja. Kevin on Ville. Ville on Kevin. Kristian on Tarina ja Tarina on Kristian. Tai vaihtaa miten haluaa ja nappaa persoonan peruselementit.
      Miten vain vaihdettuna Kristian tai Kevin kumpi vain voittaa on ansainnut voittonasa omana itsenään. Eikä minkään asian ajamana.

      • Anonyymi

        ONHAN NOISSA JÄTKISSÄ EROJA TOINEN ON SUOMALAINEN, TOINEN EI.
        SUOMALAINEN VOITTAA AINA.


    • Anonyymi

      Toivon Kevinin voittavan näistä kahdesta, kun suosikkini Ville putosi pois loppupeleistä.
      Vain ääliö äänestäisi sekä ulkoisesti että sisäisesti rumaa juoppoa!! Puhuu paljon, muttei mitään asiaa, niinkuin Kevin.

      • Anonyymi

        Aivan kuten Ville, sinäkään et kuuntele. Sinä ainoastaan kuulet, ja ainoastaan sen mitä sinä haluat kuulla.


      • Anonyymi

        Ai on yli 40% katsojista ääliöitä. Tämän verran on Krisun suosio katsojien keskuudessa!!! Tämä yksi ääliö ainakin äänestää Krisua.. En tunne itseäni ääliöksi. Olen hyvin toimeentuleva yhteiskunnallisesti merkittävässä asemassa oleva 55 vuotias henkilö mutta Krisu on vaan vienyt pisteet aitoudellaan.


      • Anonyymi

        Täällä ääliö, joka äänestää Krisua. Sympaattinen ja hauska tyyppi. On komee mies mun silmilläni katsottuna.
        :)


    • Anonyymi

      Kevin esittää enemmän kuin kukaan muu, ei ole oikeasti kiinnostunut oikein kenestäkään ja onhan se BB:lle myöntänytkin sen.

      Ei innostunut yhtään kun toiset kertoivat haluavansa tavata myöhemmin, Eeviksen jälkeen oli suorastaan hapan.

    • Anonyymi

      Mitä Kevin on antanut taloon, ei mitään, aivan turha paskan jauhaja ja toisten vihreitten kyttääjä, sijoitus kisassa... hyvä 3:s sija, parempaan ei riittäneet rahkeet.

      • Anonyymi

        Twitteriä kun lukee, niin mustamaalaamisen Krisua kohtaan on niin törkeää, että toivon todellakin, että Krisu vie koko potin!!


    • Anonyymi

      Kevin, koska Kristianilla voittorahat menisivät viinaan.

      • Anonyymi

        Tuohan ei pidä ollenkaan paikkansa. Ei kannata valehdella ihan mitä sattuu!


    • Anonyymi

      Katselen bb-koostetta.

      Kevinillä on joulu-ahdistus! En ihan saanut selvää hänen tilityksestään päiväkirjahuoneessa, mutta hän aivan itki.

      Kultapieni! Ilm. kokenut huonoja jouluja.

      Toivotan Kevinille iloista ja rauhallista joulunaikaa, Kristuksen syntymäjuhlan odotusta. 🎇

      • Anonyymi

        Voi luoja. Neljä tonttulakkista kännikalaa laulaa joulupuu on rakennettu ja Kevin kärsii yksin pimeässä, peiton alla...

        Nyt ne alko vittuilee toisilleen. Anun juhla on tää!
        Nyt Anu itkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja. Neljä tonttulakkista kännikalaa laulaa joulupuu on rakennettu ja Kevin kärsii yksin pimeässä, peiton alla...

        Nyt ne alko vittuilee toisilleen. Anun juhla on tää!
        Nyt Anu itkee.

        Jäikö jotain oleellista kertomatta?? :D


      • Anonyymi

        Joulu ahdistaa musuja, tekevät terrori-iskujakin silloin.


    • Anonyymi

      Kelmin tarvitsee voiton. Hän on vähemmistäedustaja ja on syrjintää mikäli kansa ei äänestä sellaista voittoon ains

    • Anonyymi

      Krisuun olis hieno saada tutustua ! Kimmokin varmasti hauskaa seuraa aina.
      Ville myös aivan huikee ihminen.
      Samoin Tarina . Muut olivat tyhjänpäiväisiä talossa!
      Mut Krisu voittoon i hope

      • Anonyymi

        Krisun ja muutaman muun kanssa voisi ainakin kännissä jutella, mutta tarinaa en jaksaisi kuunnella hetkeäkään. Kimmo ei ole vähääkään kiinnostava ja nenärengastyyppi tekee pahaa nähdäkin. En kyllä jaksaisi Keviniäkään katsella.


    • Anonyymi

      Onneksi näyttää ero Krisun hyväksi pysyvän, kukaan ei olisi uskonut jos tuotanto olisi nostanut Kevinin voittajaksi.

      • Anonyymi

        Rinteen hallitus kulkee nyt sukkasillaan. Kansan raivo on jo sitä tasoa. Antaa Krisun voittaa, kunhan hallitus sentään pysyy pystyssä!


    • Anonyymi

      Ei ainakaan tuo seka sikiö Kevin

    • Anonyymi

      Tasapeli olis aika paras voittokuvio.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe