"Lähetys epäonnistui".
Vai että käyttäjän vika. Kyllä se on vastaanottajat systeemeissä vika. Aina välillä tuo ilmoitus. Tähän asti selityksenä on ollut, että just silloin on tehty päivityksiä. Kerran tai pari tuo selitys menee läpi, mutta kun tapauksia on kymmeniä, selitys ontuu kuin katkaistu puujalka.
Tunnustaisitte vain, että kaikki teillä ontuu samalla tavalla kuin moderointikin. Satunnaisesti.
Mikä vikana
4
268
Vastaukset
- Anonyymi
Useimmiten väitetään, että valittajan laitteissa ja sovelluksissa on vikaa. Miksi sitten muut sivustot toimii moitteetta?
Moi! Jos emme löydä mitään yleistä vikaa, niin silloin syy löytyy yleensä käyttäjän laitteesta, selaimesta, niiden yhdistelmästä tai jostain muusta, sivustosta riippumattomasta asiasta. Näitä asioita taas emme voi selvittää, jos meille ei lähetetä lisätietoja. Mikään syytös lisätietojen kyseleminen ei kuitenkaan ole, vaan se on pyrkimys selvittää asiaa.
Terkuin,
Emma,
Suomi24-tiimi
Moi! Olisitko yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella
- Anonyymi
Ei mitään salaista viestintää. Läpinäkyvyyttä asioiden hoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512273
- 85864
- 49856
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!10802- 69723
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35721Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27630- 48535
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82527Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28489