"Lähetys epäonnistui".
Vai että käyttäjän vika. Kyllä se on vastaanottajat systeemeissä vika. Aina välillä tuo ilmoitus. Tähän asti selityksenä on ollut, että just silloin on tehty päivityksiä. Kerran tai pari tuo selitys menee läpi, mutta kun tapauksia on kymmeniä, selitys ontuu kuin katkaistu puujalka.
Tunnustaisitte vain, että kaikki teillä ontuu samalla tavalla kuin moderointikin. Satunnaisesti.
Mikä vikana
4
84
Vastaukset
- Anonyymi
Useimmiten väitetään, että valittajan laitteissa ja sovelluksissa on vikaa. Miksi sitten muut sivustot toimii moitteetta?
Moi! Jos emme löydä mitään yleistä vikaa, niin silloin syy löytyy yleensä käyttäjän laitteesta, selaimesta, niiden yhdistelmästä tai jostain muusta, sivustosta riippumattomasta asiasta. Näitä asioita taas emme voi selvittää, jos meille ei lähetetä lisätietoja. Mikään syytös lisätietojen kyseleminen ei kuitenkaan ole, vaan se on pyrkimys selvittää asiaa.
Terkuin,
Emma,
Suomi24-tiimi
Moi! Olisitko yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella
- Anonyymi
Ei mitään salaista viestintää. Läpinäkyvyyttä asioiden hoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916