"Lähetys epäonnistui".
Vai että käyttäjän vika. Kyllä se on vastaanottajat systeemeissä vika. Aina välillä tuo ilmoitus. Tähän asti selityksenä on ollut, että just silloin on tehty päivityksiä. Kerran tai pari tuo selitys menee läpi, mutta kun tapauksia on kymmeniä, selitys ontuu kuin katkaistu puujalka.
Tunnustaisitte vain, että kaikki teillä ontuu samalla tavalla kuin moderointikin. Satunnaisesti.
Mikä vikana
4
219
Vastaukset
- Anonyymi
Useimmiten väitetään, että valittajan laitteissa ja sovelluksissa on vikaa. Miksi sitten muut sivustot toimii moitteetta?
Moi! Jos emme löydä mitään yleistä vikaa, niin silloin syy löytyy yleensä käyttäjän laitteesta, selaimesta, niiden yhdistelmästä tai jostain muusta, sivustosta riippumattomasta asiasta. Näitä asioita taas emme voi selvittää, jos meille ei lähetetä lisätietoja. Mikään syytös lisätietojen kyseleminen ei kuitenkaan ole, vaan se on pyrkimys selvittää asiaa.
Terkuin,
Emma,
Suomi24-tiimi
Moi! Olisitko yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella
- Anonyymi
Ei mitään salaista viestintää. Läpinäkyvyyttä asioiden hoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981176
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366987Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133948- 54843
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22673- 40668
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta109625