Onkohan vitaeproo niin tehokasta, kuin mainostetaan, vai kusetusta 6-0.
Tiedustelu
3
202
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai se sen kummempaa ole kuin muutkaan D vitamiinituotteet.
- Anonyymi
Hei älkää ihmiset ostako mitä Vitaeprota.Halvalla ei saa mitään hyvää Ei mikään valmiste ole sellainen mistä nämä kaikki saa mitä ne mainostaa Kaupan vitamiinit samanlaisia.Ainut merkki Bioteekki ja Solgar ja Tohtori Tolonen.Kaikki muut voi heittää roskiin.Synteettiset vitamiinit eivät imeydy.Rahaa heitetään roskiin koska kuulaan et imeytyy kaikki vitamiinit Sairaudessa pitää syödä terveellistä ruokaa ja ajatella mitä minä en syö.Katsokaan netistä vitamiinin määrät älkää ostako näitä missä ilmoitetaan 100% 1.6mg jotain.
- Anonyymi
Höpön höpön sun juttujasi. Apteekista saa hyviä, tehokkaita vitamiinituotteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691