Miehiä ja poikia

Docventures kohta.

Mitä ihmeen feminististä älämölöä ja huuhaata!

Ei miehillä mitään tunteita ole, ja jos onkin, sen voi tiivistää sanaan: vitutus!

Olenko väärässä? No en tietenkään ole, sillä olenhan mies☝️

26

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No niinpä näky olevan ja sen jälkeen "Tosimies ei puhu eikä ainakaan itke. Miehiä ja poikia -elokuvan jälkitunnelmissa Riku ja Tunna keskustelevat vieraidensa kanssa illan itkettävästä teemasta.". >V..u joo, oksennushymiö tähän kohtaan. Ihan selvästikin ollaan valmistelemassa Suomea lopulliseen afrikan- ja lähi_idän valloittajamiesten tuloon, sitä ennen pitää kaikista suomimiehistä saada tehtyä itkupillejä tunteiden analysoijia.

Avalla tulee: Blood Diamond - veritimantti

Ihan on eri meininki, miehekästä hommaa eikä mitään homostelua.

• Anonyymi

Tämä kannattaa tämä: Blood Diamond, on hyvä.

• Anonyymi

Tietysti voisin laittaa toiselle ruudulle tai pikku-ikkunaan samaan ruutuun pyörimään tuon elokuvan, muistan hyvin hyvänä tuon, en viitsi, vaan teen... kuuntelen musiikkia ja mietin asiaa että: vienkö jouluksi isälle ja veljille näytiksi oikeita Ku Klux Klanin -pomojen käyntikortteja, monta kertaa olen luvannut niitä viedä, mutta en ole viitsinyt ja eräs veli epäilee että olisiko ollut suhteita voisin todistaa.

Ei ole todellakaan mitään yhteyksiä heihin enää, katkaisin, vanhoja käyntikortteja on kyllä :D

• Anonyymi

Ainahan sinä olet täälläkin itkemässä.

• Anonyymi

Riku ja Tunna ovat menettäneet munansa jo vuosia sitten . Rikulta lähti siinä kaarnalaivatelakkateollisuuden mukana eikä ole takaisin saanut. Eikä saa. Nolo heppu. Jos olisin Riku, olisin hiljaa...

• Anonyymi

Tuosta elokuvasta voisivat palstan pojatkin oppia jotakin. Painotus sanassa voisivat.

• Anonyymi

Jos mies on herkkä ja hiljainen niin ei varmasti saa pillua. Kovis jännämies saa heti naisilta pillua.

• Anonyymi

docventures tai madventures, joka tapauksessa isä pyysi katsomaan jotain sellaista maailmanmatkaaja-sarjaa; katsopa hauskaa tätä :D

Nyt mielestäni on paras näistä reality-jutuista selviytyjät, on aina hyviä kilpailuja, eikä ole sitä ikuista älämölöä kuten jossain BigBother -sarjassa.

Sanonta että: jos miehellä on leukaparta, hän on "parta-jeesus", sitten jos miehellä on pitkät hiukset hän on "neiti" :D

• Riku ja Tunna, elokuvapätkäyksien päätteeksi jos tältä palstalta kysytään näitten urpojen mielipiteitä, ne tulee suoraan studio julmahuvin isäntien haastattelusta.... ihan samanlaista öyhöttämistä....

Öyh....öyh.... siinä lopussa on tämän palstan itkuiikkaukkojen anti mihin tahaansa...😝

https://youtu.be/1nr2N9qeY7w

Helkatti tää kuvaa niiiiin hyvin tään palstan kuvioita. 😂😂😂

• Anonyymi

Onko disse siis "neiti" vai "jeesus" jää mysteeriksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko disse siis "neiti" vai "jeesus" jää mysteeriksi.

Niin, kaltaisesi vajukki ääliö kun ei ymmärräkkään mistään muusta kun oman pipulin kutittamisesta mitään.

Ropella vaan sitä pipulia, eläkä mieti isompia.... herne nyrjähtää ja mennöö yöunet vielä...😁

• Onko tuo nyt ymmärrettävä niin että vihevasemmistolaiseksi kääntynyt lattedisse vihaa maaseutua ja maalaisia kun niille pitää noin naureskella ja pilkkavideoita julkaista?

• Harmaaritari kirjoitti:

Onko tuo nyt ymmärrettävä niin että vihevasemmistolaiseksi kääntynyt lattedisse vihaa maaseutua ja maalaisia kun niille pitää noin naureskella ja pilkkavideoita julkaista?

Ei maalla oikeasti ole noin jumejs ihmisiä... mutta täällä palstalla on. Takapajuisuus ja se entisen maailman haikailu on tällä palstalla silmiinpistävää.
        Eikä siinä mitään, että haikaillaan, mutta lopettasitte edes itkuvirtenne...

Mutta niinkuin tuossakin satiirisessa haastattelupätkässä, ei isänniltä tullut yhtään mitään järjellistä vastausta.... keskinäistä öyhötystä ja uhoilua... 🤣

Satiirista touhuahan tää on tälläkin palstalla... ukot vinkuu kuorossa oikein kuka mitenkin elämäänsä.... aika noloa touhua...

• Disse kirjoitti:

Ei maalla oikeasti ole noin jumejs ihmisiä... mutta täällä palstalla on. Takapajuisuus ja se entisen maailman haikailu on tällä palstalla silmiinpistävää.
        Eikä siinä mitään, että haikaillaan, mutta lopettasitte edes itkuvirtenne...

Mutta niinkuin tuossakin satiirisessa haastattelupätkässä, ei isänniltä tullut yhtään mitään järjellistä vastausta.... keskinäistä öyhötystä ja uhoilua... 🤣

Satiirista touhuahan tää on tälläkin palstalla... ukot vinkuu kuorossa oikein kuka mitenkin elämäänsä.... aika noloa touhua...

Etkö huomaa että olet itse ihan yhtä takapajuinen pitäessäsi yllä valitsemaasi roolia? Vastustat kaikkea mielestäsi "ätmien" sanomaa ja sankaroit palstalla naisten "pelastajana" ja hyvänä jätkänä ilman minkäänlaista kritiikkiä heidän sanomisia kohtaan eli teet itsestäsi ihan vastaavan satiirin kuin nuo isännät pätkässa vain erilaisen roolin valiten.

• Harmaaritari kirjoitti:

Etkö huomaa että olet itse ihan yhtä takapajuinen pitäessäsi yllä valitsemaasi roolia? Vastustat kaikkea mielestäsi "ätmien" sanomaa ja sankaroit palstalla naisten "pelastajana" ja hyvänä jätkänä ilman minkäänlaista kritiikkiä heidän sanomisia kohtaan eli teet itsestäsi ihan vastaavan satiirin kuin nuo isännät pätkässa vain erilaisen roolin valiten.

Siis en minä täällä ketään mielistele, toisin kuin sinä jopa teet naisten kohdalla. Olen vaan monesta asiasta sitä mieltä, että jokainen hoitaa oman tontin ja pitää itse narut käsissään.

Suurin osa ätmiksi itseään nimittävät, eivät vaan ota itsestään vastuuta ja toisaalta nainen pitäisi olla jokin palkinto tms.

Se on teidän muutaman tyypin ihsn oma näkökulmaongelma, miten te minut näette.... ja mulle on ihan sama mitä mieltä te minusta olette.... ei haittaa minua. Elän omaa elämää ihsn normaalisti ilman teidän armahtamista... en tartte ketään sanomaan minusta hyvää, eikä haittaa pahakaan. Ei väliä... 😃

Eikä mulla ole mitään ongelmia tulla toimeen ihmisten ksnssa...joillain kyllä tuntuu olevan vaikeuksia...

• Anonyymi

Onhan nuo Riku ja Tunna jotain ihan eri tasoa kuin tähän ketjuun vastanneet säälittävät olmit.

Dissenkin vajat jotain tyyliin vammanen heitellyt rimoja kasaan sikin sokin.

wwwuw ei ole mies vaikka polkisi jalkaa kuinka ja laittaisi miehen kuvan avatariin. Hän on heikko nainen ja älyllisesti esimerkiksi minua alempi maailman loppuun asti, amen.

mikähän tämä meemi on että naiset sanovat itseään miehiksi. No siihen voi sanoa, you wish. Ei teistä miehiä tule koskaan.

oksettaa muuten tuo :D jäbän vammailu. Onkohan oikeassa elämässä ihan kuolaava ja pöljä ase-hullu persu juntti..? Jos olisin poliisi niin ottaisin tuollaiselta vammailijalta luvat alta aikayksikön pois!

• Miehen tekee kenestäkin se, että on oma itsensä ja antaa muitten olla mitä ovat. Ihmisyys siihen vielä päälle.

Minulle on ihan sama mitä minusta joku henkselinpaukuttaja tarinoi. Kertoo vaan siitä, että tältä oma minuus on hukassa kuin tps;n voittava pelitapa....

Mutta jokaisella tapansa löytää tapa elää paremmin.... tällä henkselinpaukuttajalla tämä, että keskittyy muihin ja pitää itsensä piilossa. Varsin munatonta meininkiä.... mutta se onkin vaan mun mielipide.

• Anonyymi

Ilmaisustasi oikein huokuukin älykkyys.

• Anonyymi

Muistatteko kun Disse leijui miten akka oli maalaillut seiiniin jotain säälittäviä kuvia :D :D :D

HAHAHAHAHHAHA

HOMO!

• 👎 Kerran vielä sulle.
        Homossa on enemmän miestä kuin sinussa tulee koskaan olemaan. Kerrot viestissäsi vain ja ainoastaan itsestäsi. Sinulla on kasvunvaraa reilusti.

Disse on kunnon äijä täällä.

• On se tuossa seinässävieläkin... siinä lukee, että ”time is now!”. Ja toimii...

Oliko tämä kommentti sinun parhainta antia? Oliko tämä olevinaan vittuilua? Pikku kakkosen tunnarikin on korkeampitasoista vittuilua.

Mutta hyvästä yrityksen yrittänisestä saat puoli pistettä.... saman saat tottakai tuhertamalla kirkkoveneen kuvan verotoimiston seinään.... 😬

• Anonyymi
        tigrutoivottaa kirjoitti:

👎 Kerran vielä sulle.
        Homossa on enemmän miestä kuin sinussa tulee koskaan olemaan. Kerrot viestissäsi vain ja ainoastaan itsestäsi. Sinulla on kasvunvaraa reilusti.

Disse on kunnon äijä täällä.

otan.perseeseen.dinosaurs.poju sai nyt miehistellä sen viis minuuttia

no niin nyt taas sitten paluu päiväjärjestykseen ottamaan suoleeen kaiffarin melaa ja nesteitä!

• Anonyymi

Tykkään nuolla kainaloitani.

• Anonyymi

Kenen mielestä tuo Katja Saarikivi on seksikäs?

• Anonyymi

Pillu saa kun ei ala tunteilemaan

• Tuli tuossa illan aikana katsottua, kerralla ei pystynyt katsomaan sillä piti ottaa välillä lasit pois jotta sai silmiä kuivatella.
      Oli kyllä niin helposti samaistuttavia tunteita että hiukan jo pelotti.

Se mitä hieman jäin miettimään oli tämä ohjaajan haastattelu jossa totesi "
      – Jos löytäisin naisen, joka diggaa tasa-arvosta, niin varmaan sille olisi ok maahanmuuttajien tasa-arvo, homojen ja lesbojen tasa-arvo sekä naisten tasa-arvo. Mutta sit kun pitäisi vielä olla ok se miesten ja poikien tasa-arvo. Niitä naisia mä pidän jumalana. Ja sellaista en ole löytänyt."

Lähinnä sitä että onkohan ollut vaikea löytää vai onko käynyt vain huono tuuri.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      233
      5290
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3720
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2214
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      280
      2131
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      46
      1378
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1259
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      128
      1131
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      116
      956
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      34
      900
    10. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      196