Meni kuppi nurin

Anonyymi

Siis kyllä totaalisesti otti pannuun tuo eilinen Kimmon vieras! Piti loppuun vetää nopeasti kuristusjuttua, kun yrittää Keviniä tai vaikkapa Anua voittajaks!!
Mikä ihme siinä on, että tuota väärää tietoa pidetään väkisin esillä???? Ville asianosaisena sanoi, ettei sellaista tapahtunut. Kiitos Villelle rehellisyydestä!
Nyt Krisulle ääniä, että saa voiton. On pelastanut tämän kauden! Krisu ja Kevin taistelevat voitosta. Jos haluat Krisun voittoa, niin muista äänestää!

Muutes, eikö kukaan muu saa ent. asukkaiden terkkuja, ku Hemmi vain? Kimmo ei näköjään saanut viesteistä päätellen. Todella epäreilua!

4

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sori..oli näköjää terkut myös Kimmolle. Hieno juttu!

• Anonyymi

Milla puuttui Kimmon terkuista. Olipa nolo muija. Varmaan oli käärmeissään Kimmolta saamastaan nimeämisestä ja sen sanoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milla puuttui Kimmon terkuista. Olipa nolo muija. Varmaan oli käärmeissään Kimmolta saamastaan nimeämisestä ja sen sanoista.

Mun mielestä Milla ei ollut Hemminkään päivän videossa.

• Anonyymi

Tosiaankin. Päätöksestäni huolimatta aion kyllä äänestää, mutta kohtuudella ja ääneni mitä todennäköisimmin saa Krisu.

Olen ollut kiikun, kaakun Krisun ja Kevinin välillä, mutta Kevin ei kyllä yllä Krisun tasolle millään mittapuulla, paitsi fyyysisellä pituudellaan. Pidän kyllä Kevinistä, mahtava ja taiteellinen tyyppi, mutta Krisu on ylivoimainen.

Niin "tavallinen", silti monitaitoinen ja lahjakas ja älyä, jota ei liiemmin esittele, mutta jonka tarkka katsoja ja kuulija kyllä havaitsee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe