Solun ehdot

Anonyymi

Voiko soluille antaa ehtoja, että niiden vaikutus siirtyy esim seuraavaan sarakkeeseen ja muutama rivi alaspäin. Helpottaisi Varastolaskentaa kun saapuva tavara näkyy viiveellä saldoissa

7

<50

Vastaukset

• Totta kai voi, ehtoja antaa, ainahan niin on voinut tehdä.

• Tarkoitatko yksinkertaistettuna tätä:
    -solussa A1 sulla on luku 1
    -solussa B1 sulla on luku 2
    haluat laskea nämä yhteen (1+2) siten, että summa on solussa C3?
    Jos, niin klikkaa solu C3 aktiiviseksi ja kirjoita funktioriville kaava: =SUMMA(A1;B1) ja paina enteriä.

• Lähinnä sitä, että jos solussa A1 on arvo 5, B1 arvo 10 ja C1 arvo 15 teen kaavan
      jossa C1-A1+B1, mutta B1 tosiaan vaikuttaa vasta kaksi/kolme/neljä solua myöhemmin ja säilyy kaavaa kopioidessa

• Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä sitä, että jos solussa A1 on arvo 5, B1 arvo 10 ja C1 arvo 15 teen kaavan
      jossa C1-A1+B1, mutta B1 tosiaan vaikuttaa vasta kaksi/kolme/neljä solua myöhemmin ja säilyy kaavaa kopioidessa

-solussa B1 sulla on luku Poista windows 10

• Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä sitä, että jos solussa A1 on arvo 5, B1 arvo 10 ja C1 arvo 15 teen kaavan

Tätäkö tarkoitit?
      Tämä kaava G3 soluun
      =SUMMA(C3;-A3;-B3)

• Anonyymi kirjoitti:

Tätäkö tarkoitit?
      Tämä kaava G3 soluun
      =SUMMA(C3;-A3;-B3)

Korjaus kaavaan: =SUMMA(C1;-A1;-B1)

Tämä kaava G3 soluun.

• Anonyymi kirjoitti:

Korjaus kaavaan: =SUMMA(C1;-A1;-B1)

Tämä kaava G3 soluun.

Niin ja G3 solua voi kopioida hiirellä alaspäin.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

• En ymmärrä holokaustin kieltäjiä?

Aivan sama kuin kieltäisi ettei 2 maailmansotaa ole ollutkaan. Onko heillä pimeä alue tuolta osin vai onko se tahallista kieltämistä. Jos myöntäisi se voisi olla heille liian iso myönnytys. Miksi he eivät myönnä tosiasioita joista on kulunut runsaat 75 vuotta? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006383379.html

313
  • Aborttikatumus voi vyöryä vuosienkin jälkeen

Myöhemmin viisi lasta saanut äiti kertoo aiemmista aborteistaan ja niihin liittyvistä, vasta vuosien päästä yllättäneistä tunteista. Joskus katumus ja muu paha olo saattaa iskeä vasta esim. lapsen syntymän myötä, kun tajuaa todella, mistä aiemmin on tullut luopuneeksi. "Olin yksin kotona vauvan kanssa. Yhtäkkiä tunsin kuin takaani olisi vyörynyt hyökyaalto, joka oli niin iso ja voimakas, ettei minulla ollut mitään mahdollisuuksia selvitä siitä. Tuo hyökyaalto oli itseinhoa, itsevihaa, järkyttävää häpeää ja syyllisyyttä. Se oli niin käsittämätöntä epätoivoa ja itsetuhoisuutta, ettei minulla ole sanoja kuvaamaan sitä. Minulla oli kaksi lasta ja aviomies. Meillä oli hyvä parisuhde ja koti, ja minulla oli opiskelupaikka. Kaikki hyvät asiat elämässäni unohtuivat kokonaan. Minulla oli vain oma paha oloni, ja minun oli päästävä sitä pakoon." kaksplus. fi/perhe /minun-tarinani /kaksi-aborttia-kokenut-anna-sakala-34-selvisi-syyllisyydesta-vuosia-myohemmin-kadutti-niin-etta-halusin-vain-kuolla/ ?_ga =2. 102723905.19308 25405.157898 7418-772412 710.157250 7842 Voi vain kuvitella, millainen katumus on tilanteessa, jossa lapsia ei enää tulekaan sitten kun haluaisi...

47
  • Koronavirus saapunut Suomeen

Se on Lapissa tuli kiinalaisten turistien mukana. Miten käy joulupukki turismin? Onko lappi eristettävä?

316

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En ymmärrä holokaustin kieltäjiä?

Aivan sama kuin kieltäisi ettei 2 maailmansotaa ole ollutkaan. Onko heillä pimeä alue tuolta osin vai onko se tahallista kieltämistä. Jos myöntäisi se
    Maailman menoa
    309
    2747