Heippa,
kokeillaampa suomi24-massadiagnoosia lääkäriä odotellessa. Olen parikymppinen perusterve mies. Oireina siis n. 4 viikkoa sitten alkanut jatkuva laivankansimainen huimaus migreenin ja niskakivun seurauksena. Ohimoilla ja otsalla tuntuu painetta. Oikeassa korvassa tuntuu syvällä paineen tunne ja satunnaista tinnitusta. Tasapaino heittää jatkuvasti eteen/taakse asennosta riippumatta.
Huimausta seuraa pahoinvointi ja silmissä on tarkennusongelmia ja särkyä, mutta muita oireita (esim. kuumetta ei ole). Veriarvot hyvät ja esim. borrelioosi ja asentohuimaus poissuljettuja.
Pari viikkoa oireiden alusta oli selvä flunssa, joka sittemmin parani, mutta tasapaino-oireet jatkuvat. Päivystyksessä otettiin TT-kuva päästä, joka oli puhdas, mutta sain myös viikon päähän kiireellisen magneettikuvan ja lähetteen neurologiaan. Valitettavasti korvalääkärille lähete on kaikista oireista huolimatta kiireetön, joten siihen on vielä useampi viikko.
Kannattaako tässä kysellä nopeamman sairaanhoidon perään? Ymmärrän, että näissä tasapainosairauksissa harvemmin on lääketieteellisestä hoidosta apua, mutta lähinnä tuskastuttaa, kun korvalääkäri ei suostu tutkimaan tulehduksellista sairautta ennen kuudetta viikkoa - käsittääkseni kortisonihoito auttaa näihin toisinaan, mutta ainoastaan jos hoito aloitetaan lähes heti oireiden alettua.
Kohtalontovereita?
Vestibulaarineuroniitti?
Anonyymi
0
232
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1225827Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744871935Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk221296Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111243Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861103Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481005- 64981
- 64916
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59895Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24884