Ei ole novelli, mutta sellaisella tyylilla poikia pitäisi kurittaa: https://www.gayforit.eu/video/229112/soccer-spank
Oikea selkäsauna
9
2390
Vastaukset
- Anonyymi
Voisi ajatella olevani videon poika..
- Anonyymi
Tulee niin mieleen vuodet 1977- 1978 kun jalkapallovalmentajani antoi juuri noin usein "koulutusta" minulle teini-ikäisenä.
- Anonyymi
Saitko sen jälkeen ’herkutella’ myös nahkapatukalla?
- Anonyymi
Olitko sinä ainoa, joka sai tuollaista koulutusta?
- Anonyymi
Tuttu homma. Lapsuudessa sain usein juuri noin selkään.
- Anonyymi
Tuosta tuli ajatuksiin lapsuus. Meillä kotona oli kova kuri ja usein sitten "koivuniemenherra" lauloi kurittomien vekaroiden pyllyllä.
- Anonyymi
Selkääni olen monestikin saanut, mutta vastaan taistelin rajusti, jos videon poikaan vertaa.
- Anonyymi
Minä ihmettelen noita, jotka tyynesti ottavat vastaan selkäsaunan. Minä ainakin yritin estää toimituksen kaikin mahdollisin keinoin. Karkasin, menin piiloon, tappelin vastaan minkä pystyin ja paruin täyttä kurkkua. Luultavasti kynnys piiskan antoon oli seuraavalla kerralla paljon korkeampi.
- Anonyymi
Olen teini-ikäisenä saanut vielä selkääni ja eniten minua ihmetytti se, että heti kun tilanne oli vähän ohi, tunsin ihailevani piiskaajaani.
Onkohan kenelläkään muulla tuollaisia tuntemuksia. Tietysti minua suututti ja hävetti, mutta niiden yläpuolelle nousi ehdottomasti jonkinlainen salainen ihailu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705818KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2444617Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202568Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT841511Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 961315
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa981208Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191171