Helmeri on kovin peluri tuolla. Saa valtavasti ilmaista mainosta scoottaukselle, joka lisää pakostikin lisää lajin harrastusta suomessa. Ja Helmerin firma käärii rahat...
Helmeri on pahin pelimies
12
66
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnon patruuna! Kosiskelee jopa juontajaa ja luo suhteita kutsuilla saunailtoihin.
- Anonyymi
Todella hieno hyväsydäminen kaveri, olisipa lisää Helmereitä Suomessa ja vähemmän hyväksikäyttäjä Anuja!!! Mitä pahaa siinä on jos saa firmalleen lisää mainosta? Kerrassaan hieno kaveri!
- Anonyymi
No jos tuolla on 10 viikkoa ja esiintyy noin, niin enpä kehuisi?
- Anonyymi
Kyllä on hieno kaveri! Aivan todellinen joka äidin unelmavävy😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on hieno kaveri! Aivan todellinen joka äidin unelmavävy😁
Tuskin kukaan anoppi tykkäisi lällystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kukaan anoppi tykkäisi lällystä.
Totta puhut, en minä ainakaan😝
- Anonyymi
Olen odottanut Helmerin perintöä jonkun aikaa :(
- Anonyymi
Helmeri teki lumiukon..... lapset tekevät lumiukkoja, ei 32v aikuiset miehet tee itelleen lumiukkoja, LOL
- Anonyymi
Se nainen sanoi että tapailukumppani tulee vastaan finaalilähetykseen, niin tämä ei ymmärrä mitään!!! Onko jossain ymmärtämisessä jotain puutetta kun se ei ymmärrä? Tuntuu ettei ymmärrä kuin pelien ja leikkien päälle. On muka 31 vuotias???
- Anonyymi
Aivan ihana, reilu kaveri! Tsemppiä elämääsi, et tarvitse Liuhuletti puuma-Anuja elämääsi, hyväksi vain käyttäisi!
- Anonyymi
Potku_lauta_poika, ja ikää on 32v, älkää enää enempää kehuko.
- Anonyymi
Tosi fiksu siis!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034583Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743851352- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10847