Minkälaisilla mopoilla ootte päässy käsittelykokeen läpi ku itellä on e hyväksytty tehari ja kilpi melkee vaakatasossa... Pääseekö noilla läpi vai pitääkö keksiä jotai vippaskonsteja?
Mopon käsittelykoe
5
446
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö autokoululla ole mopoja/skoottereita vai mikset käytä niitä?
- Anonyymi
Kyllä mutta valittiin alussa että ajetaan omalla mopolla koska se on halvempi vaihtoehto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mutta valittiin alussa että ajetaan omalla mopolla koska se on halvempi vaihtoehto
Kannattaa sitte suosiolla pistää se vaan kuntoon. Kilven nyt saa parissa minuutissa oikaistua (jos muovinen teline niin sytkärillä pehmittää muovia ja taittaa) eikä vakioputket maksa käytettyinä paljoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa sitte suosiolla pistää se vaan kuntoon. Kilven nyt saa parissa minuutissa oikaistua (jos muovinen teline niin sytkärillä pehmittää muovia ja taittaa) eikä vakioputket maksa käytettyinä paljoa.
Juu, vakioputki löytyy kyllä tallista mutta hirveesti ei ois motivaatiota ruveta vaihtamaan ku vasta sain säätöihin uuden putken kanssa :D kiitos kuitenki vastauksesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa sitte suosiolla pistää se vaan kuntoon. Kilven nyt saa parissa minuutissa oikaistua (jos muovinen teline niin sytkärillä pehmittää muovia ja taittaa) eikä vakioputket maksa käytettyinä paljoa.
Testaaks ne jotai huippui enne sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761697
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471268- 661179
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 44898
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537715- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79640