lähestyy ja olen tyttö. Olen alkanut tajuamaan miten vääristynyttä kuvaa mulle on kerrottu isästä. Tuntuu et koko aja sitä kaikki arvostelee kuitenkaa tietämät onks nii. Se on niide mielest huono tai paha. Mist ne se tietää? en oo nähny sitä ny 5 vuoteen tai kuullu siit. Se sano joskus et olis kirjoittanu kirjeen mulle mut äiti sanoo et ei ole sellast näkyny. Tiiä ny ketä uskoo si. Olis kiva ees nähdä sitä ku muillaki o isä. Ees joskus.
Isäinpäivä
3
256
Vastaukset
- Anonyymi
Nii-i
(((💔))) - Anonyymi
Hei,
Ota yhteyttä isääsi- poliisi antaa tarvittaessa sinulle apua isäsi löytämisessä, isäsi yhteystiedot. Toimi itse- älä luota äitisi tai
muiden sanomisiin. Älä ole missään yhteydessä sossuun/ lastensuojeluun, sieltä et saa apua. Voit myös tarvittaessa ottaa yhteyttä asianajajaan, joka auttaa sinua isäsi löytämisessä.- Anonyymi
Hienoa olisi tosiaan, että ottaisit vaan yhteyttä. Sr olisi isällesikin hieno juttu ja voisi parantaa suhteenne. Ihmissuhteen ylläpiohan on kahdenkauppa. Sellaista ei voi toiselle antaa, esim "antamalla lasten äidille mahdollisuuden ylläpitää lasten ja isän välistä suhdetta" tms huuhaata. Ota vaan rohkeasti yhteyttä isääsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251298
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488