lähestyy ja olen tyttö. Olen alkanut tajuamaan miten vääristynyttä kuvaa mulle on kerrottu isästä. Tuntuu et koko aja sitä kaikki arvostelee kuitenkaa tietämät onks nii. Se on niide mielest huono tai paha. Mist ne se tietää? en oo nähny sitä ny 5 vuoteen tai kuullu siit. Se sano joskus et olis kirjoittanu kirjeen mulle mut äiti sanoo et ei ole sellast näkyny. Tiiä ny ketä uskoo si. Olis kiva ees nähdä sitä ku muillaki o isä. Ees joskus.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Nii-i
(((💔))) - Anonyymi
Hei,
Ota yhteyttä isääsi- poliisi antaa tarvittaessa sinulle apua isäsi löytämisessä, isäsi yhteystiedot. Toimi itse- älä luota äitisi tai
muiden sanomisiin. Älä ole missään yhteydessä sossuun/ lastensuojeluun, sieltä et saa apua. Voit myös tarvittaessa ottaa yhteyttä asianajajaan, joka auttaa sinua isäsi löytämisessä.- Anonyymi
Hienoa olisi tosiaan, että ottaisit vaan yhteyttä. Sr olisi isällesikin hieno juttu ja voisi parantaa suhteenne. Ihmissuhteen ylläpiohan on kahdenkauppa. Sellaista ei voi toiselle antaa, esim "antamalla lasten äidille mahdollisuuden ylläpitää lasten ja isän välistä suhdetta" tms huuhaata. Ota vaan rohkeasti yhteyttä isääsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 46953
- 95933
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19785- 116731
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80688Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34624- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke21554- 33543
- 36532
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.67519- 25502
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107493Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka133474- 44464
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7437