lähestyy ja olen tyttö. Olen alkanut tajuamaan miten vääristynyttä kuvaa mulle on kerrottu isästä. Tuntuu et koko aja sitä kaikki arvostelee kuitenkaa tietämät onks nii. Se on niide mielest huono tai paha. Mist ne se tietää? en oo nähny sitä ny 5 vuoteen tai kuullu siit. Se sano joskus et olis kirjoittanu kirjeen mulle mut äiti sanoo et ei ole sellast näkyny. Tiiä ny ketä uskoo si. Olis kiva ees nähdä sitä ku muillaki o isä. Ees joskus.
Isäinpäivä
3
159
Vastaukset
- Anonyymi
Nii-i
(((💔))) - Anonyymi
Hei,
Ota yhteyttä isääsi- poliisi antaa tarvittaessa sinulle apua isäsi löytämisessä, isäsi yhteystiedot. Toimi itse- älä luota äitisi tai
muiden sanomisiin. Älä ole missään yhteydessä sossuun/ lastensuojeluun, sieltä et saa apua. Voit myös tarvittaessa ottaa yhteyttä asianajajaan, joka auttaa sinua isäsi löytämisessä.- Anonyymi
Hienoa olisi tosiaan, että ottaisit vaan yhteyttä. Sr olisi isällesikin hieno juttu ja voisi parantaa suhteenne. Ihmissuhteen ylläpiohan on kahdenkauppa. Sellaista ei voi toiselle antaa, esim "antamalla lasten äidille mahdollisuuden ylläpitää lasten ja isän välistä suhdetta" tms huuhaata. Ota vaan rohkeasti yhteyttä isääsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752924- 472433
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451737- 781409
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831212- 211193
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874