Mitä tehdä kun ei nukuta?!?!

Anonyymi

Mitä teen kun en saa unta vaikka kuinka yritän olen kyllä joskus syönyt melatoniinia ja se auttoi mutta nyt uniongelmani ovat tulleet takaisin ja nukahdan vasta 2-5 aikaa ja pitäisi herätä puol 7?!?!

13

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei nyt menet kiinalainen lääketiede akupunktioon.Siellä kartoitetaan sinun tilanne miksi et nuku.Katso kaikki hoitajat ketkä paikkakunnalla tätä tekevät.Google haku Kiinalainen lääketiede hoitajat paikkakunta.Joku on pielessä jos ei nuku. Kannattaa käydä sillä tästä seuraa pään sekoaminen jos ei nuku. Pitkä aika Nukkumatti tekee hallaa myös elimistöön. Se on erittäin rankaa elimistölle.Muista katso myös niiden koulutus niin saat parhaan hoitajan.Kannattaa mennä sellaiselle joka on käynyt paljon koulutusta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Moi. Mitenkauan on tilasi on ollut tuollainen? mulla on ollut myös ja tekee suorituksille hallaa, autolla ajo, tarkkavaisuus, sekin kun pitäisi tehdä unissaankin ei onnistu tai on varomaton. Itse olen muusikko ja perseelleen menee kun saa tehdä jotkut asiat kahteen, kolmeen kertaan. Paskamaisinta on sängyssä pyörimisen jälkeen ikävä kyllä nousta kahveen keittoon. Musiikkilaitteita ei voi kovalla pitää, kun tien toiseltapuolen tullaan valittamaan. No harkatkin kyllä kuluis parinkilometrin päähän, mutta siis uneen. Meneppäs valittamaan lääkärille, olet juoppo ja krapulainen, tai ainakin miten on tuo alko, täysikuu on viimeinen niitti, silloin en ainakaan nuku. Tiedän kuunkierron vaikka satais tai olisi muutenkin pilvistä. Paras lääke on vetämällä itseni loppuun, töitä töitä ja töitä. Sitten saatan olla niin väsynyt että nukun muutaman tunnin. Mutta musiikista en luovu. Rakkauden ammattilainen

    • Anonyymi

      Valeriaana auttoi mua, katso toinen ketju.

      Melatoniini sopii aikaerorasitukseen ja tilapäisesti. Se heikentää unen laatua, vähentää syvää unta. Ei siis suositeltavaa jatkuvaan käyttöön.

    • Anonyymi

      Minä sain miekkarilta reseptin, ketipiorin. Paskat alkuun pelas, nyt on aivansama otanko vai en. Ei perkele uni tuu niin ei, tiedän kun vetäsen litran kossun jo vain nukkuu. Mutta eihän se oikeata nukkumista ole, mitä vois kokeilla en tiedä. T. psykoloki.

    • Anonyymi

      kun ei yritä nukkua niin nukkuu paremmin.

      niin se menee.

      suomessa on nykyään myös uniklinikoita jos unihäiriöt menevät suuremmiksi.
      siellä on hyviä unihoitajia... lääkärit ovat pelkkiä teoreetikkoja...

    • Anonyymi

      Minähän olin oikein luuvalo. Kaksiyötä valvoin ja tänäaamuna olin jälleen väsynyt, kuudenaikaan ajattelin että käyn vähäksiaikaa syrjälleni. Paskat nukahdin ja heräsin kolmelta päivällä, nyt olen virkeä kun sähköjänis.
      Olen hakenut myöskin nukahtamiseeni lääkettä, ei vaan mikään auta. Järjissäni olen pysynyt juurikin roikkumassa täällä näillä sivustoilla, tai korjaamassa kodinkoneita tallissa. Mutta yksi kirjoitti tuosta tarkkaavaisuudesta, kyllä pikkuhommakin on menny vaikeeksi, on aivan kun kännissä, he. Joskus kun tota kelloa katselee tulee mieleeni synkimpiäkin ajatuksia, paskaako tässä valvoo jos ottais koko purkillisen lääkettä. Mutta niinkun näkee tässä kirjottelen, siinä hommassa ei ole järkee. Mutta kuka olisi se viisas joka tietäis miten nukkuis.

    • Anonyymi

      Niinpä niin toihan se mullakin oli ja taas on ongelma. Halvatu kun sais nukuttua täyspitkän yön, Eilenillalla tai pitkiniltaa korottelin ketipinorin nostoa kun ei tähänkään unettomuuteen auttanut. Aloitin 25mg nostin sitä illanaikana 300mg asti, sitten alkoivat jalat pettämään. maate menin 23.00 tasan ja heräsin kahdelta, hoipuin olkkarin tuoliin, siinä torkuin ja katsoin elokuvia, mutta en nukkunut. Pitäiskö ottaa vielä enemmän, vai lähteekö henki? Alkaa vituttamaan kun en nuku, viinan kanssa olen nukkunut kuukauden aikana neljä yötä. Tosin ilman lääkkeitä, kohta menee lääkkeiden ja viinan kanssa. On erittäin kuluttavaa kun valvoo, lääkekokeiluja kyllä on mutta kun en nuku. Uskoisin että monella on kokemusta tässä asiassa.

      • Anonyymi

        Pysyttele pelkässä viinassa, vaikka kalliiksi se tulee, sillä Ketipinor ei todellakaan ole mikään unilääke vaan antipsykootti! Velliperse lääkärit ei nykyään bentsoja kuitenkaan anna niin, että vedetään vaan maksat paskaks, Ehkä se sitten tulee yhteiskunnalle halvemmaksi ja edistää lääketehtaiden ssri lääkkeiden ja neuroleptien myyntiä.


    • Anonyymi

      Itselläni oli valtava ongelma nukahtamisen kanssa. Melatoniini ei auttanut (eri annoksilla tms.).

      Sitten kokeilin kärsimyskukkauutetta apteekista. Sedix lukee paketissa. Parin viikon jälkeen huomasin selkeän eron. Kuukauden käytön jälkeen lopetin ja ilmeisesti (?) unirytmi löytyi. Nukahdan (mielestäni) nopeammin ja en pyöri sinne puolille öin.

    • Anonyymi

      Tsekkaa Googlesta Mielenterveystalo ja siellä unettomuuden opas. Harjoittele sen avulla sitkeästi. Kyllä auttaa. Se on oravanpyörä, josta pitää harjoitella pois!

    • Anonyymi

      Risperidoni auttaa varmasti..

    • Anonyymi

      Kannattaa muistaa, melatoniini ei ole nukahtamislääke.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe