moi olen 17 vuotias ja opiskelen metalli alalla. ajattelin että onko järkeä vaihtaa alaa enää vai käynkö loppuun tämän ja sitten vasta. olen nyt vähän yli vuoden tuolla ollut. mennyt motivaatio tehdä mitään tuolla kunnolla ja aamusin ottaa päähän välillä lähteä
alan vaihto
2
177
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla olisi siis vielä yli vuosi jäljellä?
Jos nyt tiedät täsmällisesti ja varmasti jonkun muun alan, jolle todella haluat, vaihda mahdollisimman pian.
Jos sen sijaan jäisit ihan tyhjän päälle tämän koulun keskeyttäessäsi, se ei ole hyvä. Yritä vain pysyä mukana, saat keskiasteen tutkinnon, ja se parantaa mahdollisuuksiasi valita koulutusta toiselle alalle, jopa korkeakouluasteelle. - Anonyymi
Se vaan on joillain että se motivaatio loppuu muihinkin töihin, mun mielestäni kantsii saada nuo opinnot finaaliin ja etsiä sitten vasta seuraava josta ajattelee olevansa kiinnostunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on626725- 666438
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1365314Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504223En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204029Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53570Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai1323510Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1722965- 252839
- 342813