moi olen 17 vuotias ja opiskelen metalli alalla. ajattelin että onko järkeä vaihtaa alaa enää vai käynkö loppuun tämän ja sitten vasta. olen nyt vähän yli vuoden tuolla ollut. mennyt motivaatio tehdä mitään tuolla kunnolla ja aamusin ottaa päähän välillä lähteä
alan vaihto
2
157
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla olisi siis vielä yli vuosi jäljellä?
Jos nyt tiedät täsmällisesti ja varmasti jonkun muun alan, jolle todella haluat, vaihda mahdollisimman pian.
Jos sen sijaan jäisit ihan tyhjän päälle tämän koulun keskeyttäessäsi, se ei ole hyvä. Yritä vain pysyä mukana, saat keskiasteen tutkinnon, ja se parantaa mahdollisuuksiasi valita koulutusta toiselle alalle, jopa korkeakouluasteelle. - Anonyymi
Se vaan on joillain että se motivaatio loppuu muihinkin töihin, mun mielestäni kantsii saada nuo opinnot finaaliin ja etsiä sitten vasta seuraava josta ajattelee olevansa kiinnostunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238