Sähköä.ac/dc

Anonyymi

Kertokaapa olisiko konnaveellä semmoista sähköasentajaa jonka lupaama aikataulu pitäisi.Luvataan ja luvataan..sitten tullaan kun itselle sopii..naurettavaa pelleilyä tuommoinen..

9

888

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka näin toimii. Luottamus menee.

• Anonyymi

Kyllähän niitä löytyy.
      Ei ole ollut ongelmia ko. asioissa kaikki toiminut hienosti sovitulla tavalla.
      Olisikohan asiakkaassa ollut jotain häikkää kun asiat eivät toimi.
      Monesti asiakkaat ovat hyvin omaperäisiä persoonallisuuksia ja helposti syyllistetään muita.

• Anonyymi

Kallista ainakin on sähkötyö täällä. Jokainen pieni nippuna ja ruuvi laskutetaan erikseen.

• Anonyymi

Täytyy silloin tehdä työt itse jos ei ole valmis maksamaan työstä ja siihen liittyvistä tarvikkeista.
        Tarvikkeet löytyy halvalla halpamyymälöistä.
        Kun työt tekee itse käsituntemuksella ilman lain vaatimaa osaamista voi ne jopa onnistua tekemään halvemmalla kuin ammattimiehen tekemänä.
        Eli tee kaikki itse niin halvalla hyvää tulee.

• Anonyymi

Se on totta että ensiksi kannattaa itse kokeilla ja vasta sitten ottaa ammattimiestä kun tulee epämukavuusalueelle. Siellähän on nykyään muodikasta olla, tai sitten poistua mukavuusalueelta, kummin nyt haluaa asian mainita. Niin juurikin.

• Anonyymi

Vielä piti jatkamani edelliseen, että onhan se tietysti haastavaa, mutta kannattaa haastaa itsensä siellä epämukavuusalueella ja viritellä sähköt omin päin. Siis tuumasta toimeen, niin ei mene Matti kukkaroihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä piti jatkamani edelliseen, että onhan se tietysti haastavaa, mutta kannattaa haastaa itsensä siellä epämukavuusalueella ja viritellä sähköt omin päin. Siis tuumasta toimeen, niin ei mene Matti kukkaroihin.

Kyllä, kunhan ei polta taloaan maantasalle tai käristä itseään. Vakuutusyhtiön miehellä on sitten suupieli vireessä, kun tutkiskelee näitä asennuksia samalla miettien, että korvataanko yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, kunhan ei polta taloaan maantasalle tai käristä itseään. Vakuutusyhtiön miehellä on sitten suupieli vireessä, kun tutkiskelee näitä asennuksia samalla miettien, että korvataanko yhtään mitään.

Vakuutusta vailla olevan kannattaa tehdä itse, käy halvemmaksi. Olen tehnyt lukuisia kaa-
        pelivetoja pinta-asennuksina rasioineen ja soivia pelejä on tullut. Ei niitä kukaan tule jäl-
        jestä päin nuuskimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakuutusta vailla olevan kannattaa tehdä itse, käy halvemmaksi. Olen tehnyt lukuisia kaa-
        pelivetoja pinta-asennuksina rasioineen ja soivia pelejä on tullut. Ei niitä kukaan tule jäl-
        jestä päin nuuskimaan.

Samat täällä. Mallia on tullut katsottua ja kun toimii samalla tavoin, niin ei ole vaaraa. Ei mistään riitä varat noin kalliisiin asennuksiin. Jos etempää kutsut niin matkakustannukset on kalliita. Osia löytää kyllä edullisesti kun viitsii etsiä. Ei tuo niin vaikea ala ole oppia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      3776
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      86
      1689
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      28
      1442
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      164
      1327
    5. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      23
      1108
    6. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      1081
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      92
      1038
    8. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      1031
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      124
      979
    10. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      809
    Aihe