Sähköä.ac/dc

Anonyymi

Kertokaapa olisiko konnaveellä semmoista sähköasentajaa jonka lupaama aikataulu pitäisi.Luvataan ja luvataan..sitten tullaan kun itselle sopii..naurettavaa pelleilyä tuommoinen..

9

877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka näin toimii. Luottamus menee.

• Anonyymi

Kyllähän niitä löytyy.
      Ei ole ollut ongelmia ko. asioissa kaikki toiminut hienosti sovitulla tavalla.
      Olisikohan asiakkaassa ollut jotain häikkää kun asiat eivät toimi.
      Monesti asiakkaat ovat hyvin omaperäisiä persoonallisuuksia ja helposti syyllistetään muita.

• Anonyymi

Kallista ainakin on sähkötyö täällä. Jokainen pieni nippuna ja ruuvi laskutetaan erikseen.

• Anonyymi

Täytyy silloin tehdä työt itse jos ei ole valmis maksamaan työstä ja siihen liittyvistä tarvikkeista.
        Tarvikkeet löytyy halvalla halpamyymälöistä.
        Kun työt tekee itse käsituntemuksella ilman lain vaatimaa osaamista voi ne jopa onnistua tekemään halvemmalla kuin ammattimiehen tekemänä.
        Eli tee kaikki itse niin halvalla hyvää tulee.

• Anonyymi

Se on totta että ensiksi kannattaa itse kokeilla ja vasta sitten ottaa ammattimiestä kun tulee epämukavuusalueelle. Siellähän on nykyään muodikasta olla, tai sitten poistua mukavuusalueelta, kummin nyt haluaa asian mainita. Niin juurikin.

• Anonyymi

Vielä piti jatkamani edelliseen, että onhan se tietysti haastavaa, mutta kannattaa haastaa itsensä siellä epämukavuusalueella ja viritellä sähköt omin päin. Siis tuumasta toimeen, niin ei mene Matti kukkaroihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä piti jatkamani edelliseen, että onhan se tietysti haastavaa, mutta kannattaa haastaa itsensä siellä epämukavuusalueella ja viritellä sähköt omin päin. Siis tuumasta toimeen, niin ei mene Matti kukkaroihin.

Kyllä, kunhan ei polta taloaan maantasalle tai käristä itseään. Vakuutusyhtiön miehellä on sitten suupieli vireessä, kun tutkiskelee näitä asennuksia samalla miettien, että korvataanko yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, kunhan ei polta taloaan maantasalle tai käristä itseään. Vakuutusyhtiön miehellä on sitten suupieli vireessä, kun tutkiskelee näitä asennuksia samalla miettien, että korvataanko yhtään mitään.

Vakuutusta vailla olevan kannattaa tehdä itse, käy halvemmaksi. Olen tehnyt lukuisia kaa-
        pelivetoja pinta-asennuksina rasioineen ja soivia pelejä on tullut. Ei niitä kukaan tule jäl-
        jestä päin nuuskimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakuutusta vailla olevan kannattaa tehdä itse, käy halvemmaksi. Olen tehnyt lukuisia kaa-
        pelivetoja pinta-asennuksina rasioineen ja soivia pelejä on tullut. Ei niitä kukaan tule jäl-
        jestä päin nuuskimaan.

Samat täällä. Mallia on tullut katsottua ja kun toimii samalla tavoin, niin ei ole vaaraa. Ei mistään riitä varat noin kalliisiin asennuksiin. Jos etempää kutsut niin matkakustannukset on kalliita. Osia löytää kyllä edullisesti kun viitsii etsiä. Ei tuo niin vaikea ala ole oppia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      43
      1805
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      239
      1333
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      207
      1238
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1137
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1086
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    Aihe