Uusimmasta Ubuntusta?
Mitä mieltä olette.
31
208
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä se uusimmaisen numero o?
- Anonyymi
18.04 LTS on uusin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
18.04 LTS on uusin.
Kannattaisiko jo asentaa tuo 18.04 LTS ?
Onko vanhassa vara parempi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisiko jo asentaa tuo 18.04 LTS ?
Onko vanhassa vara parempi?"Onko vanhassa vara parempi?"
On se aina joskus, riippuu tilanteesta.
- Anonyymi
Jos tarkoitat versiota 20.04, se julkaistaan vasta 2020 huhtikuussa kuten versionumerokin osoittaa.
- Anonyymi
19.10 On ihan hyvä, silti suosittelen LTS versioita tositoimiin ja se on nyt 18.04 LTS ja seuraava julkaistaan ensivuoden huhtikuussa 20.04 LTS
Alpha ja beta versioita ei voi suositella. Testiversioissa on kaikenlaisia sellaisia joita ei tarvitse kokea. mm ohjelma yhteensopivuuksia yms. - Anonyymi
Ubuntu 19.10 on uusin julkaistu ja se on hyvä!
- Anonyymi
Toimii mainiosti!
- Anonyymi
Edelleen aivan ihanna!
- Anonyymi
vielä minä mielipiteeni Ubuntusta teille näytän! rivoriitta
- Anonyymi
En tiennytkään että Pata jäbä vaihtaa sukupuoltakin!
- Anonyymi
Mulla ei enää kone toimi uusimman Ubuntun asentamisen jälkeen. Asennus sujui hyvin ja käynnisti normaalisti uudelleen mutta sen jälkeen bios piippaa kuin viimeistä päivää ja tuulettimet huutaa täysillä.
Eipä olisi kannattanut alkaa kokeilemaan :(- Anonyymi
Sinulla on tietokone rikki. Piippaukset kun tulee Biosista. ei siis Ubuntusta. Bios "morsettaa" piippauksilla/väleillä että missä on vika.
- Anonyymi
BIOSin piipit tulee ennen koneen käyttöjärjestelmän käynnistymistä. Eli valehtelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on tietokone rikki. Piippaukset kun tulee Biosista. ei siis Ubuntusta. Bios "morsettaa" piippauksilla/väleillä että missä on vika.
Älä tuo windowsjuttuja tähän keskusteluun
- Anonyymi
Et osaa edes valehdella uskottavasti, mene siitä win 10 päivittämään.
- Anonyymi
Ei siinä muuta tapahtunut kuin se, että Linux poltti biosin paskaksi. Näinhän on tapahtunut ennenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä muuta tapahtunut kuin se, että Linux poltti biosin paskaksi. Näinhän on tapahtunut ennenkin.
Valehtelet TAAS! Linux ei polta biossia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet TAAS! Linux ei polta biossia!
No jos nyt ei ihan kirjaimellisesti poltakaan, niin Linux voi saada BIOS:in niin juntturaan ettei kone enää tokene siitä muulla kuin emolevyn vaihdolla. Näinhän varsinkin Ubuntu monesti tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos nyt ei ihan kirjaimellisesti poltakaan, niin Linux voi saada BIOS:in niin juntturaan ettei kone enää tokene siitä muulla kuin emolevyn vaihdolla. Näinhän varsinkin Ubuntu monesti tekee.
Ubuntu eikä muutkaan linuxit tee tuollaista joten valehtelet TAAS!
- Anonyymi
AIVAN IHANA!
- Anonyymi
vielä minä teille ihanuuden näytän! terveisi rivoriitta
- Anonyymi
Pitäytyisin julkastuissa LTS versioissa! Ne toimii.
- Anonyymi
Toki LTS-versiot ovat suositeltavia, mutta minulla ovat toimineet kaikki Ubuntu-versiota aina Ubuntu 4.10 Warty Warthog lähtien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki LTS-versiot ovat suositeltavia, mutta minulla ovat toimineet kaikki Ubuntu-versiota aina Ubuntu 4.10 Warty Warthog lähtien.
Syyläinen Pahkasika. Onpa ihana nimi tietokoneen käyttöjärjestelmäversiolle. Nytkyllä kekkasin! Ikkunat 10 Syöpäinen Kusinäätä. Kuulostaa niin hyvältä että pakko soittaa Stiiven Guuttenbergille vaimikäsenytoli. Nyt seisoo!
- Anonyymi
Ubuntu 19.10 on mahtava! Se uusin. ei alpha.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463