Mitä mieltä olette.

Anonyymi

Uusimmasta Ubuntusta?

31

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä se uusimmaisen numero o?

• Anonyymi

18.04 LTS on uusin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

18.04 LTS on uusin.

Kannattaisiko jo asentaa tuo 18.04 LTS ?
        Onko vanhassa vara parempi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisiko jo asentaa tuo 18.04 LTS ?
        Onko vanhassa vara parempi?

"Onko vanhassa vara parempi?"

On se aina joskus, riippuu tilanteesta.

• Anonyymi

Jos tarkoitat versiota 20.04, se julkaistaan vasta 2020 huhtikuussa kuten versionumerokin osoittaa.

• Anonyymi

19.10 On ihan hyvä, silti suosittelen LTS versioita tositoimiin ja se on nyt 18.04 LTS ja seuraava julkaistaan ensivuoden huhtikuussa 20.04 LTS
      Alpha ja beta versioita ei voi suositella. Testiversioissa on kaikenlaisia sellaisia joita ei tarvitse kokea. mm ohjelma yhteensopivuuksia yms.

• Anonyymi

Ubuntu 19.10 on uusin julkaistu ja se on hyvä!

• Anonyymi

Toimii mainiosti!

• Anonyymi

Edelleen aivan ihanna!

• Anonyymi

vielä minä mielipiteeni Ubuntusta teille näytän! rivoriitta

• Anonyymi

En tiennytkään että Pata jäbä vaihtaa sukupuoltakin!

• Anonyymi

Mulla ei enää kone toimi uusimman Ubuntun asentamisen jälkeen. Asennus sujui hyvin ja käynnisti normaalisti uudelleen mutta sen jälkeen bios piippaa kuin viimeistä päivää ja tuulettimet huutaa täysillä.

Eipä olisi kannattanut alkaa kokeilemaan :(

• Anonyymi

Sinulla on tietokone rikki. Piippaukset kun tulee Biosista. ei siis Ubuntusta. Bios "morsettaa" piippauksilla/väleillä että missä on vika.

• Anonyymi

BIOSin piipit tulee ennen koneen käyttöjärjestelmän käynnistymistä. Eli valehtelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on tietokone rikki. Piippaukset kun tulee Biosista. ei siis Ubuntusta. Bios "morsettaa" piippauksilla/väleillä että missä on vika.

Älä tuo windowsjuttuja tähän keskusteluun

• Anonyymi

Et osaa edes valehdella uskottavasti, mene siitä win 10 päivittämään.

• Anonyymi

Ei siinä muuta tapahtunut kuin se, että Linux poltti biosin paskaksi. Näinhän on tapahtunut ennenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siinä muuta tapahtunut kuin se, että Linux poltti biosin paskaksi. Näinhän on tapahtunut ennenkin.

Valehtelet TAAS! Linux ei polta biossia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet TAAS! Linux ei polta biossia!

No jos nyt ei ihan kirjaimellisesti poltakaan, niin Linux voi saada BIOS:in niin juntturaan ettei kone enää tokene siitä muulla kuin emolevyn vaihdolla. Näinhän varsinkin Ubuntu monesti tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos nyt ei ihan kirjaimellisesti poltakaan, niin Linux voi saada BIOS:in niin juntturaan ettei kone enää tokene siitä muulla kuin emolevyn vaihdolla. Näinhän varsinkin Ubuntu monesti tekee.

Ubuntu eikä muutkaan linuxit tee tuollaista joten valehtelet TAAS!

• Anonyymi

AIVAN IHANA!

• Anonyymi

vielä minä teille ihanuuden näytän! terveisi rivoriitta

• Anonyymi

Pitäytyisin julkastuissa LTS versioissa! Ne toimii.

• Anonyymi

Toki LTS-versiot ovat suositeltavia, mutta minulla ovat toimineet kaikki Ubuntu-versiota aina Ubuntu 4.10 Warty Warthog lähtien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki LTS-versiot ovat suositeltavia, mutta minulla ovat toimineet kaikki Ubuntu-versiota aina Ubuntu 4.10 Warty Warthog lähtien.

Syyläinen Pahkasika. Onpa ihana nimi tietokoneen käyttöjärjestelmäversiolle. Nytkyllä kekkasin! Ikkunat 10 Syöpäinen Kusinäätä. Kuulostaa niin hyvältä että pakko soittaa Stiiven Guuttenbergille vaimikäsenytoli. Nyt seisoo!

• Anonyymi

Ubuntu 19.10 on mahtava! Se uusin. ei alpha.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      249
      14351
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      148
      3817
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      128
      3722
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      1492
    5. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      369
      1464
    6. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      14
      1356
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      48
      1263
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1011
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      45
      928
    10. En pystynyt vaan vastaamaan...

Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔
      Ikävä
      93
      783
    Aihe