Mitä mieltä olette.

Anonyymi

Uusimmasta Ubuntusta?

31

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä se uusimmaisen numero o?

      • Anonyymi

        18.04 LTS on uusin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        18.04 LTS on uusin.

        Kannattaisiko jo asentaa tuo 18.04 LTS ?
        Onko vanhassa vara parempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisiko jo asentaa tuo 18.04 LTS ?
        Onko vanhassa vara parempi?

        "Onko vanhassa vara parempi?"

        On se aina joskus, riippuu tilanteesta.


    • Anonyymi

      Jos tarkoitat versiota 20.04, se julkaistaan vasta 2020 huhtikuussa kuten versionumerokin osoittaa.

    • Anonyymi

      19.10 On ihan hyvä, silti suosittelen LTS versioita tositoimiin ja se on nyt 18.04 LTS ja seuraava julkaistaan ensivuoden huhtikuussa 20.04 LTS
      Alpha ja beta versioita ei voi suositella. Testiversioissa on kaikenlaisia sellaisia joita ei tarvitse kokea. mm ohjelma yhteensopivuuksia yms.

    • Anonyymi

      Ubuntu 19.10 on uusin julkaistu ja se on hyvä!

      • Anonyymi

        Toimii mainiosti!


    • Anonyymi

      Edelleen aivan ihanna!

    • Anonyymi

      vielä minä mielipiteeni Ubuntusta teille näytän! rivoriitta

      • Anonyymi

        En tiennytkään että Pata jäbä vaihtaa sukupuoltakin!


    • Anonyymi

      Mulla ei enää kone toimi uusimman Ubuntun asentamisen jälkeen. Asennus sujui hyvin ja käynnisti normaalisti uudelleen mutta sen jälkeen bios piippaa kuin viimeistä päivää ja tuulettimet huutaa täysillä.

      Eipä olisi kannattanut alkaa kokeilemaan :(

      • Anonyymi

        Sinulla on tietokone rikki. Piippaukset kun tulee Biosista. ei siis Ubuntusta. Bios "morsettaa" piippauksilla/väleillä että missä on vika.


      • Anonyymi

        BIOSin piipit tulee ennen koneen käyttöjärjestelmän käynnistymistä. Eli valehtelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on tietokone rikki. Piippaukset kun tulee Biosista. ei siis Ubuntusta. Bios "morsettaa" piippauksilla/väleillä että missä on vika.

        Älä tuo windowsjuttuja tähän keskusteluun


      • Anonyymi

        Et osaa edes valehdella uskottavasti, mene siitä win 10 päivittämään.


      • Anonyymi

        Ei siinä muuta tapahtunut kuin se, että Linux poltti biosin paskaksi. Näinhän on tapahtunut ennenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä muuta tapahtunut kuin se, että Linux poltti biosin paskaksi. Näinhän on tapahtunut ennenkin.

        Valehtelet TAAS! Linux ei polta biossia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet TAAS! Linux ei polta biossia!

        No jos nyt ei ihan kirjaimellisesti poltakaan, niin Linux voi saada BIOS:in niin juntturaan ettei kone enää tokene siitä muulla kuin emolevyn vaihdolla. Näinhän varsinkin Ubuntu monesti tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos nyt ei ihan kirjaimellisesti poltakaan, niin Linux voi saada BIOS:in niin juntturaan ettei kone enää tokene siitä muulla kuin emolevyn vaihdolla. Näinhän varsinkin Ubuntu monesti tekee.

        Ubuntu eikä muutkaan linuxit tee tuollaista joten valehtelet TAAS!


    • Anonyymi

      AIVAN IHANA!

      • Anonyymi

        vielä minä teille ihanuuden näytän! terveisi rivoriitta


    • Anonyymi

      Pitäytyisin julkastuissa LTS versioissa! Ne toimii.

      • Anonyymi

        Toki LTS-versiot ovat suositeltavia, mutta minulla ovat toimineet kaikki Ubuntu-versiota aina Ubuntu 4.10 Warty Warthog lähtien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki LTS-versiot ovat suositeltavia, mutta minulla ovat toimineet kaikki Ubuntu-versiota aina Ubuntu 4.10 Warty Warthog lähtien.

        Syyläinen Pahkasika. Onpa ihana nimi tietokoneen käyttöjärjestelmäversiolle. Nytkyllä kekkasin! Ikkunat 10 Syöpäinen Kusinäätä. Kuulostaa niin hyvältä että pakko soittaa Stiiven Guuttenbergille vaimikäsenytoli. Nyt seisoo!


    • Anonyymi

      Ubuntu 19.10 on mahtava! Se uusin. ei alpha.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe