Vahvistuslinkki

En ole saanut vahvistuslinkkiä sähköpostiini

4

<50

Äänestä

Vastaukset

  • Moi! Olisiko vahvistuslinkki voinut mennä roskapostikansioon? Voit myös olla yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen palaute@s24.fi, niin voimme selvittää asiaa sitä kautta.

    Terkuin,
    Emma,
    Suomi24-tiimi

    • Aivan. Heti ensimmäiseksi pitää käyttäjä syyllistää.


    • Moi! Ikävä kuulla, että pidät lisätietojen kysymistä syyllistämisenä. Sellaisesta ei kuitenkaan missään nimessä ole kyse. Tarvitsemme yksilöllisiä lisätietoja, mikäli meillä ei ole tiedossa, että ongelma koskisi useaa käyttäjää. Myös montaa käyttäjää koskevan ongelman hoitamiseen voidaan tarvita yksilöllisempiä tietoja. Näitä keräämme käyttäjätuen kautta.

      Terkuin,
      Emma,
      Suomi24-tiimi


    • suomi24 kirjoitti:

      Moi! Ikävä kuulla, että pidät lisätietojen kysymistä syyllistämisenä. Sellaisesta ei kuitenkaan missään nimessä ole kyse. Tarvitsemme yksilöllisiä lisätietoja, mikäli meillä ei ole tiedossa, että ongelma koskisi useaa käyttäjää. Myös montaa käyttäjää koskevan ongelman hoitamiseen voidaan tarvita yksilöllisempiä tietoja. Näitä keräämme käyttäjätuen kautta.

      Terkuin,
      Emma,
      Suomi24-tiimi

      Olisit edes lukenut vastaukseni. "Heti ensimmäiseksi..." Jos kyse ei olisi ollut syyllistämisestä, olisitte todenneet "Olisiko vahvistuslinkki voinut mennä roskapostikansioon?" sijasta, että varmaan oletkin tarkistanut riskapostilaatikon, ...


Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.