En ole saanut vahvistuslinkkiä sähköpostiini
Vahvistuslinkki
4
121
Vastaukset
Moi! Olisiko vahvistuslinkki voinut mennä roskapostikansioon? Voit myös olla yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella
- Anonyymi
Aivan. Heti ensimmäiseksi pitää käyttäjä syyllistää.
Moi! Ikävä kuulla, että pidät lisätietojen kysymistä syyllistämisenä. Sellaisesta ei kuitenkaan missään nimessä ole kyse. Tarvitsemme yksilöllisiä lisätietoja, mikäli meillä ei ole tiedossa, että ongelma koskisi useaa käyttäjää. Myös montaa käyttäjää koskevan ongelman hoitamiseen voidaan tarvita yksilöllisempiä tietoja. Näitä keräämme käyttäjätuen kautta.
Terkuin,
Emma,
Suomi24-tiimi- Anonyymi
suomi24 kirjoitti:
Moi! Ikävä kuulla, että pidät lisätietojen kysymistä syyllistämisenä. Sellaisesta ei kuitenkaan missään nimessä ole kyse. Tarvitsemme yksilöllisiä lisätietoja, mikäli meillä ei ole tiedossa, että ongelma koskisi useaa käyttäjää. Myös montaa käyttäjää koskevan ongelman hoitamiseen voidaan tarvita yksilöllisempiä tietoja. Näitä keräämme käyttäjätuen kautta.
Terkuin,
Emma,
Suomi24-tiimiOlisit edes lukenut vastaukseni. "Heti ensimmäiseksi..." Jos kyse ei olisi ollut syyllistämisestä, olisitte todenneet "Olisiko vahvistuslinkki voinut mennä roskapostikansioon?" sijasta, että varmaan oletkin tarkistanut riskapostilaatikon, ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906