Valeriana unettomuuteen

Anonyymi

Päätin kokeilla yöheräämisiin valerianaa. Apteekissa oli tasan yksi vaihtoehto. Lunixen 500 mg. Kovasti väittävät auttavan yöheräämisiin. Kokemuksia?

9

18805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla on hyviä kokemuksia valeriaanasta. Luontaiskaupasta paljon halvemalla. Apteekista ostin joskus myös,ei eroa. En tunne mainitsemaasi merkkiä.

Valeriana eli rohtovirmajuuri on ikivanha monivaikutteinen lääke. Rauhoittaa, lievittää kipujakin, esim hermosärkyyn ja epilepsiaan ennen käytetty. Nukuin paljon paremmin sillä. Käytin muutaman kuukauden, n 500-1000 mg. Tasasi unirytmin. syvensi unta, lievensi stressiä. Aamulla ei kannattanut ottaa,teki tokkuraiseksi. Virallinen kolmiolääke.

• Anonyymi

No huhhuh...ei todellakaan ole kolmiolääke...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No huhhuh...ei todellakaan ole kolmiolääke...

Todellakin on. Katso apteekin pakkauksen kyljestä.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Venäläiset ja virolaiset kaupat myyvät noin eurolla 20 kpl paketteja pussiteetä.

• Anonyymi

Tuskin on pussitee yhtä vahvaa kuin apteekkien tai luontaiskauppojen valeriaana. 1000 mg annos jota itse olen käyttänyt todellakin on sen verran tujua että vaikuttaa keskushermostoon. Esim. ajamista ei silloin suositella.

• Anonyymi

Kokeilin joskus Leiraksen Valrian tabletteja ja kyllä niissä taisi kolmio olla. Niitä ei ole näkynyt tarjolla moneen vuoteen, mikä ei haittaa kun alkoivat minulla vaikuttaa vasta seuraavana päivänä ja olo oli tahmea. Vähän samanlainen kuin Atarax, joka on oikeasti lievästi väsyttävä allergialääke, josta myös krapulainen ja vielä ärtyneempi olo seuraavana päivänä, kun ei sitä unta kuitenkaan noilla saa. Näyttäisi olevan valeriaanaa Sedonium nimellä nyt myös.

• Anonyymi

Lunixen on uudempia apteekissa myytäviä valmisteita. Kolmiolääke. Itselläni auttoi yöheräämisiin todella hyvin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3017
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2961
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2367
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1863
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1719
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1684
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1275
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      38
      1252
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79