Valeriana unettomuuteen

Anonyymi

Päätin kokeilla yöheräämisiin valerianaa. Apteekissa oli tasan yksi vaihtoehto. Lunixen 500 mg. Kovasti väittävät auttavan yöheräämisiin. Kokemuksia?

9

15685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla on hyviä kokemuksia valeriaanasta. Luontaiskaupasta paljon halvemalla. Apteekista ostin joskus myös,ei eroa. En tunne mainitsemaasi merkkiä.

Valeriana eli rohtovirmajuuri on ikivanha monivaikutteinen lääke. Rauhoittaa, lievittää kipujakin, esim hermosärkyyn ja epilepsiaan ennen käytetty. Nukuin paljon paremmin sillä. Käytin muutaman kuukauden, n 500-1000 mg. Tasasi unirytmin. syvensi unta, lievensi stressiä. Aamulla ei kannattanut ottaa,teki tokkuraiseksi. Virallinen kolmiolääke.

• Anonyymi

No huhhuh...ei todellakaan ole kolmiolääke...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No huhhuh...ei todellakaan ole kolmiolääke...

Todellakin on. Katso apteekin pakkauksen kyljestä.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melatolin Plus unihäiriöiden hoidossa - http://tonzes.com/sleepfi.htm Auttoi kohtalaisen hyvin silloin, kun uni oli vuosia sitten täysin kateissa.

Ompa kalliita nuo Melatoniini plussat.

• Anonyymi

Venäläiset ja virolaiset kaupat myyvät noin eurolla 20 kpl paketteja pussiteetä.

• Anonyymi

Tuskin on pussitee yhtä vahvaa kuin apteekkien tai luontaiskauppojen valeriaana. 1000 mg annos jota itse olen käyttänyt todellakin on sen verran tujua että vaikuttaa keskushermostoon. Esim. ajamista ei silloin suositella.

• Anonyymi

Kokeilin joskus Leiraksen Valrian tabletteja ja kyllä niissä taisi kolmio olla. Niitä ei ole näkynyt tarjolla moneen vuoteen, mikä ei haittaa kun alkoivat minulla vaikuttaa vasta seuraavana päivänä ja olo oli tahmea. Vähän samanlainen kuin Atarax, joka on oikeasti lievästi väsyttävä allergialääke, josta myös krapulainen ja vielä ärtyneempi olo seuraavana päivänä, kun ei sitä unta kuitenkaan noilla saa. Näyttäisi olevan valeriaanaa Sedonium nimellä nyt myös.

• Anonyymi

Lunixen on uudempia apteekissa myytäviä valmisteita. Kolmiolääke. Itselläni auttoi yöheräämisiin todella hyvin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe