Mistä kannattaa etsiä?
Suoraselkäisiä oli aiemmatkin saksanpaimenkoirani.
Etsin suoraselkäistä saksanpaimenkoiraa
11
121
Vastaukset
- Anonyymi
Aina vain kummastuttaa tämä joidenkin käyttämä outo termi "suoraselkäinen". Kyllä suurimmalla osalla saksanpaimenkoirista on suora selkä lukuunottamatta pahimpia saksalaisia näyttelylinjan köyryselkiä. Se on sitten eri asia, minkä suuntainen se selkä on. 😁
Joka tapauksessa rakenteessa kiinnittäisin enemmän huomiota takakulmauksiin, sillä siellä se todellinen ongelma on eikä selässä. Ei se selkä laske maata kohdin, jollei takajalat laske alta.
Jätit vielä kaikkein tärkeimmän kertomatta: minkä linjainen koira on etsinnässä?- Anonyymi
Suoralinjainen tietysti. Mitään notkoselkää en huoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Notkoselkä on korkeintaan itselläsi. Sakuissa ei sellaisia ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys kuului minkä linjan saku on etsinnässä ja vastaat, että suoralinjainen. Jos tämä oli vitsi, niin onnistuit. Nyt nauratti ääneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys kuului minkä linjan saku on etsinnässä ja vastaat, että suoralinjainen. Jos tämä oli vitsi, niin onnistuit. Nyt nauratti ääneen.
No ei ollut mun (aloittajan) vastaus
- Anonyymi
Voisitko vastata asiallisesti, jos et ole hiljaa.
- Anonyymi
Voisitko edes ymmärtää, mistä kirjoittelet, jollet ole hiljaa?
- Anonyymi
Ihmisten selkä kuuluu olla hieman notkolla alaselästä. Mitä loukkaavaa tuossa kommentissa mahtoi olla? Ettet vain olisi herkällä tuulella?
- Anonyymi
Eli aloittaja on nyt vasta paikalla .
Mietin mistä saa niitä jonka selkä näyttää tasaiselta, en tiedä mitä linjaa on. Itsellä ollut niitä tavallisen näköisiä ennenkin. Kyselen lähinnä kasvattajia.- Anonyymi
Eikö sinusta ole ollenkaan outoa, ettei saksanpaimenkoiria omistanut tiedä edes linjoista mitään?
- Anonyymi
Etsikää aina ensin mieluummin tervettä koiraa. Se pitäisi olla ensimmäinen prioriteetti koiraa etsiessä. Jalostusnetti käyttöön ja googlettakaa kennelit. Jos sieltä osuu nenän eteen terve ja suoraselkäinen, niin sitten siitä kennelistä. Ei ole kovin vaikeaa, mutta aikaa vie. Tervettä koiraa on enää vaikea saada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391