Miesten farkut teippivaippojen kanssa

Anonyymi

Onko teillä ehdottaa hyviä miesten farkkuja teippivaippojen kanssa, jotka hyvin peittäisivät paksumman teippivaipan normaalissa arjessa tai millaiset housut toimivat parhaiten teillä miehillä, joilla on arkipäivinä paksummat teippivaipat käytössä, kuten esimerkiksi Drylife Slip Super, Molicare Slip Maxi, Tena Slip Active Fit Ultima, BetterDry, Forma-care Slip X-Plus? Miten teillä ylipäänsä huomaamattomuus tavallisella arjessa, aktiviteeteissa, sosiaalisessa elämässä ja työssä yms. ylipäänsä sujuu teippivaippojen kanssa?

Tai onko teillä vaipoissa oleminen millä lailla muuttanu, elämää ja arkea ja vaikuttanut siihen?

8

1082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse käytän Tena slip maxi active fit vaippaa nykyisin arjessa ja ultimaa öisin.
      Käytän Mustia farkkuja ja ihan sinisiäkin Lee Cooper joissa on hieman lycraa kankaassa. Se joustaaaika hyvin enkä ole saannu kommentteja ettävaipat näkyy.
      Asun yksin niin kotioloissa menee collarit tai verkkarit hyvin.

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksestasi, juuri tuota mietinkin, että minkä tyyppisiä ja merkkisiä, jos osaisi jostain löytää. Tietysti jokaisen keho on erilainen, olen toki vaateliikkeissä sovitellut, mutta monet ovat nykyään niin ahtaita, ettei niissä ole tarpeeksi tilaa vaipalle tai sen kätkemiseen. Aiemmin sellaisia löytyi Anttilasta. Tuulipuvunhousuja ja collegehousuja käytän minäkin vaippojen kanssa myös kodin ulkopuolella, kun on hieman löysyyttä, niin se kätkee korkeamman imukykykapasiteetin vaipan. Tena Slip Active Fit Maxi on aika ohut ja huomaamaton, imukyinenkin, mutta henkilökohtaisesti en käytössä tykkää siitä, että se menää ja jää nopeasti märän tuntuiseksi.


    • Prismoissa ollu noita farkkuja ainakin .

    • Anonyymi

      farkuissa on vähän se ongelma että haara on vähän liian tiukka. ei ole mielestäni riittävästi tilaa vaipalle. Itse käytän vielä muovihousuja vaipan päällä(ultima teippivaippa) Minua ei häiritse vaikka vaippa näkyy. Kotioloissani olen pelkällä vaipalla ja muovihousuilla.

    • Kannattaa kokeilla noita farkkuja. Itsellä myös ultimaa käytössä sekä muovihousut.
      Yksin asuvana olen myös vaipoissa kotosalla.Eikä minuakaan haittaa jos näkyvät eikä ihmiset sitä ole mitenkään kommentoineetkaan.

    • Anonyymi

      Juuri tuo on farkkujen kanssa se yksi ongelma, että haaroissa tuppaa olemaan liian tiukkaa, siellä ja pepun alueella täytyisi olla hieman tai tarpeeksi tilaa peittää tuollainen korkeamman kapasiteetin inkontinenssivaippa ja niin että huomaamattomuus säilyy myös vaipan ollessa märkänä suht lähellä vaihtamisen hetkeä, jolloin vaippa tietysti jonkin verran kasvaa kooltaan ja paksuuntuu. Olen huomannut monet nuorten miesten suosiossa liikkeissä olevat farkut vaipoille liian ahtaaksi. Siksi tulee oltua pääosin college- ja tuulipuvunhousuissa.

      Kuitenkin olen kuullut ja lukenut, että moni mies suosii farkkuja vaippojen kanssa, ettei sopivilla farkuilla näy juuri vaikeimpaankaan pidätyskyvyttömyyteen tarkoitetut teippivaipat normaalissa arjessa. Itsellänikin oli vuosia vaippojen kanssa päivisin ongelmitta SHINE Original LOOSE FIT -farkkuja, mutta sitten ehkä tiettyjen lääkkeitten takia nousi paino pysyvästi 10-15 kiloa, niin on ollut vaikea kehon muotojen takia ja pitkänä miehenä löytää vaippojen kanssa sopivat farkut.

      Esimerkiksi Dressmanniin tai tiettyihin vaateliikkeisiin en oikein kehtaa mennä farkkuja sovittelemaan, kun siellä myyjät tulevat usein niin lähelle, että sopiiko, sopiiko, istuuko ja on usein paljon ihmisiä, ellei jalassa ole juuri sopivasti istuvat päällyshousut, näkyy ja pullottaa boksereissakin paksumpi teippivaippa armottomasti eikä mitään epäselvyyttä, että vaipathan ne.

      • Anonyymi

        Ei myyjät sovituskoppeihin tuppaa, missä boksereissaan on sovittelemassa farkkuja. Se on toiveajattelua. Osta numeroa isommat farkut, niin mahtuu vaippakin ilman ongelmia.


    • Aivan suosittelen tutustumaan noihihi prisman lee cooper farkkuihin ja siellä on saannu ihan rauhassa sovitella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2564
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      311
      2326
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2109
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1807
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1722
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1687
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1395
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    10. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      59
      1375
    Aihe