••• ✍️ 🤔
Muistan illan .. ☀️ 🌸 kylmä tuuli ja kaunis keväinen aurinkoinen ilta oli ..
Yhden surkean päivän lopussa, illalla, puhelinsoiton jälkeen .. tulit minun luokse, olit minulle henkisenä tukena ja juttelit vähäisen minun kanssa .. silloin kun olin täysin hukassa 🥺
Kiitos (M)ussu .. minulle oli se silloin tosi iso asia .. ihana oli nähdä ihmistä, kuka välitti minusta silloin .. 😍
Mietin tässä nyt .. 🤔
Jos soittaisin nyt, tulisitko nyt minun luoksesi ja olisit minun kanssa taas sen pienen hetken, ihan niin kuin silloin?
*huokaus* 😪
Tulisitko ..
13
<50
Vastaukset
Ystikselle vielä... 🌻
Jälleen kirjoitin ja se hävisi kuin pieru Saharaan...
vttu...
Kirjoitit niin kauniisti hänestä. Se puhuttelee minua. En tiedä mitä hän on merkinnyt sinulle, mutta tavoitan jotain samankaltaista hänestä joka toi iloa ja surua elämääni.Lohtua ja jotain kaunistakin...
Aikoinaan kun kirjoitin ja tulin tänne, niin etsin yhteyttä häneen. Jostain syystä kuvittelin sinut häneksi. Vastasit niin johonkin minussa... Siitä kiukuttelunikin kun muka luotin sinun olevan hän ja kestävän minut...
Oon aatellut etten jatka täällä koska tämä ei tuo hyvää oloa mulle. Mistä syystä haluaisin pahaa oloa itelleni? Oon pahoillani etten koskaan löytänyt yhteyttä oikeaan ihmiseen. Etsi sinä omasi.
Levollisia yön unia.
🐅Hei Tigru, ymmärrän sinua tosi hyvin 🙂
Ei siinä mitään, toivottavasti löydät oman rauhan sieltä, missä etsit.
Hyvän illan jatkua 🖐Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Hei Tigru, ymmärrän sinua tosi hyvin 🙂
Ei siinä mitään, toivottavasti löydät oman rauhan sieltä, missä etsit.
Hyvän illan jatkua 🖐Oon nukkunut pari yötä tosi hyvin ja pitkään.
Ruutuajan vähentäminen hoitaa omassa oloissani. Levollista yötä Ystis.
🐅tigrutoivottaa kirjoitti:
Oon nukkunut pari yötä tosi hyvin ja pitkään.
Ruutuajan vähentäminen hoitaa omassa oloissani. Levollista yötä Ystis.
🐅Joo, nuku hyvin ja kannattaa hoitaa itseäni hyvin, jos tämä palsta tekee pahaa, niin lopeta se suosiolla.
Älä kiusa itseäni sillä ajatuksella, että ehkä "se ja se" on tässä kaivattu. 😡Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Joo, nuku hyvin ja kannattaa hoitaa itseäni hyvin, jos tämä palsta tekee pahaa, niin lopeta se suosiolla.
Älä kiusa itseäni sillä ajatuksella, että ehkä "se ja se" on tässä kaivattu. 😡En minä enää kiusaa sillä ajatuksella itseäni.
Hän ei omista syistään pystynyt kohtaamaan minua ja oon hyväksynyt ja ymmärtänyt tämän hänessä.
Nuku ja voi hyvin rakas Ystis.
En minä enää kiusaa sillä ajatuksella itseäni.
Hän ei omista syistään pystynyt kohtaamaan minua ja oon hyväksynyt ja ymmärtänyt tämän hänessä.
Nuku ja voi hyvin rakas Ystis.
🐅Tiedätkö, mikä se syy oli?
Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Tiedätkö, mikä se syy oli?
.... En tiedä hänen syistään enkä lähde niitä arvailemaan. Se ei ole minun tehtäväni. Minulla on mennyt tosi kauan tämän asian sulattelemisessa ja hyväksymisessä. Palstalle kirjoittaminen pitkitti vain omaa prosessiani ja antoi ikäänkuin lisäaikaa illuusiossa. Tiesin jo alunperinkin ettei tämä ollut minun paikkani, silti piti vain jatkaa koska hän jäi vaivaamaan mieltäni ja sai minun tunteeni heräämään....
Oon nyt ymmärtänyt(vihdoin) ettei tämä vie minua eteenpäin elämässäni ja että voin jättää tämän ihmisen kaipaamisen rauhaan.... Se tuntuu pahalta, mutta jos oloni sillä helpottuu etten enää kirjoita tänne, niin silloin se on tehtävä....
Kiitos sulle Ystis kirjoituksistasi. 🧡⭐
Voi hyvin ja take care.
.... En tiedä hänen syistään enkä lähde niitä arvailemaan. Se ei ole minun tehtäväni. Minulla on mennyt tosi kauan tämän asian sulattelemisessa ja hyväksymisessä. Palstalle kirjoittaminen pitkitti vain omaa prosessiani ja antoi ikäänkuin lisäaikaa illuusiossa. Tiesin jo alunperinkin ettei tämä ollut minun paikkani, silti piti vain jatkaa koska hän jäi vaivaamaan mieltäni ja sai minun tunteeni heräämään....
Oon nyt ymmärtänyt(vihdoin) ettei tämä vie minua eteenpäin elämässäni ja että voin jättää tämän ihmisen kaipaamisen rauhaan.... Se tuntuu pahalta, mutta jos oloni sillä helpottuu etten enää kirjoita tänne, niin silloin se on tehtävä....
Kiitos sulle Ystis kirjoituksistasi. 🧡⭐
Voi hyvin ja take care.
🐅Okei .. bai - bai 🖐 😊
- Anonyymi
Ei kai me kukkia istutettu... kesämpänä...
Ei, ei istutettu mitään kukkia .. minulla oli silloin tosi iso este ja hän tietää kyllä mikä se oli 🙂
- Anonyymi
Ruumiin hautaaminen oli este.
- Anonyymi
Hautasit ruumista koko kesän aikaa kului kaivamisessa. Teit sen huolella.
- Anonyymi
Rumis upotettiin lammen pohjaan rautakanki siellä ketsjuilla kiinni.
Toinen kaivettiin syvään maahan kolmeen metriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264795Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233530Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2682047Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,91929Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381257Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1061002- 31803
- 61767
- 176750