en saa millään koodeilla sumennusta pois mistä vois johtua?
joissain lukee että ei toimi enään tuoreimmissa lisäosissa, mutta mulla ei ole mitn lisäosi.
miten saa the sims 4 ssä sumennuksen esim kylvyn ajaksi pois?
2
719
Vastaukset 2
- Anonyymi
Sumennuksen/blurrin/pikselöinnin (jne.) saa pois modilla. Tätä pidän luotettavana tietona mm. siksi että se on mun pelissä toiminut alusta asti ja toimii edelleen tänäkin päivänä.
"en saa millään koodeilla sumennusta pois mistä vois johtua?"
Vois johtua siitä että peliä on muutettu ja sen takia eivät jotkin koodit enää toimi. Tuosta mulla ei ole kokemusta kun en noita koodeja ole tarvinnut.
"joissain lukee että ei toimi enään tuoreimmissa lisäosissa, mutta mulla ei ole mitn lisäosi."
Olet (luultavasti) kuitenkin päivittänyt pelisi, vaikket lisäosia ole hankkinutkaan. Muutokset ovat tulleet peliin päivityksissä (joita kylläkin on tarvittu niiden lisäosien takia), ei lisäosissa vaikka niin jossakin lukisikin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4091885- 1441391
- 1161336
- 1651323
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281106- 111882
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.223814- 59681
- 25639
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124625