en saa millään koodeilla sumennusta pois mistä vois johtua?
joissain lukee että ei toimi enään tuoreimmissa lisäosissa, mutta mulla ei ole mitn lisäosi.
miten saa the sims 4 ssä sumennuksen esim kylvyn ajaksi pois?
2
555
Vastaukset
- Anonyymi
Sumennuksen/blurrin/pikselöinnin (jne.) saa pois modilla. Tätä pidän luotettavana tietona mm. siksi että se on mun pelissä toiminut alusta asti ja toimii edelleen tänäkin päivänä.
"en saa millään koodeilla sumennusta pois mistä vois johtua?"
Vois johtua siitä että peliä on muutettu ja sen takia eivät jotkin koodit enää toimi. Tuosta mulla ei ole kokemusta kun en noita koodeja ole tarvinnut.
"joissain lukee että ei toimi enään tuoreimmissa lisäosissa, mutta mulla ei ole mitn lisäosi."
Olet (luultavasti) kuitenkin päivittänyt pelisi, vaikket lisäosia ole hankkinutkaan. Muutokset ovat tulleet peliin päivityksissä (joita kylläkin on tarvittu niiden lisäosien takia), ei lisäosissa vaikka niin jossakin lukisikin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684735KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713665- 1723226
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723114Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502839- 251964
- 241891
- 301666
- 1741660
- 431375