en saa millään koodeilla sumennusta pois mistä vois johtua?
joissain lukee että ei toimi enään tuoreimmissa lisäosissa, mutta mulla ei ole mitn lisäosi.
miten saa the sims 4 ssä sumennuksen esim kylvyn ajaksi pois?
2
718
Vastaukset 2
- Anonyymi
Sumennuksen/blurrin/pikselöinnin (jne.) saa pois modilla. Tätä pidän luotettavana tietona mm. siksi että se on mun pelissä toiminut alusta asti ja toimii edelleen tänäkin päivänä.
"en saa millään koodeilla sumennusta pois mistä vois johtua?"
Vois johtua siitä että peliä on muutettu ja sen takia eivät jotkin koodit enää toimi. Tuosta mulla ei ole kokemusta kun en noita koodeja ole tarvinnut.
"joissain lukee että ei toimi enään tuoreimmissa lisäosissa, mutta mulla ei ole mitn lisäosi."
Olet (luultavasti) kuitenkin päivittänyt pelisi, vaikket lisäosia ole hankkinutkaan. Muutokset ovat tulleet peliin päivityksissä (joita kylläkin on tarvittu niiden lisäosien takia), ei lisäosissa vaikka niin jossakin lukisikin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45717
- 20649
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit48620- 53608
- 46579
- 76576
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132558Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan190531- 41522