Tein isänpäiväkakun

Anonyymi

kun oottelin että miehen kersat utlee meillä onnittelemaan isäänsä ja minua, mutta ei ne tulekkaan, kun mihen pitää mennä lastensa kotiin! Todella epäreilua minua kohtaan, että tein kakunt urhaan. Miehen exä taas on kikkailut nokkelasti miehen heille, että suututtaa. No ei se akka sitä miestä saa, mies on sanonut että mua parempaa ei olekkaan. Mä teidän sen mutta ilettää että äitipuolena en voi juhlia miehen ja lasteni, pidän heitä ominani, kanssa isänpäivää ja samalla minua juhlitaan, kun olen kovasti antanut aikaa lapsilleni täysin vieraille olennoille. No tässä kasvetaan yhdessä perheeksi, kun aikaamenee.

5

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oottelin, utlee mihen pitää mennä
      Tein kakunt urhaan suututtaa Exä kikkailut.
      Ilettää etten äitipuolena voi juhlia miehen ja lasteni, pidän heitä ominani.
      Minua juhlitaan kun olen kovasti antanut aikaa lapsilleni täysin vieraille olennoille.
      Kasvetaan kun aikaamenee.

    • Anonyymi

      Minä en kyllä itse hyväksyisi sitä, jos mieheni menisi lastensa äidin luokse viettämään isänpäivää. Lasten kuuluu tulla juhlimaan isäänsä, ei isän kuulu mennä minnekkään viettääkseen häntä varten olevaa juhlaa. Todella loukkaavaa käytöstä mieheltäsi ja hänen exältään.

      • Anonyymi

        On kyllä törkeintä mitä oon kuullut . Jätä se ukko..


    • Anonyymi

      Hiero kakku sen kantturan naamaan. Ei tietenkään tuota kakkua, nauti se itse, mutta tee toinen, jonka voit sijoittaa sen rumiluksen pärstään. Osta joku halvin pitsapohja ja ruiskuta siihen pilaantunutta spray-kermavaahtoa. Sitten viet sen hänelle ja sanot että ihanaa aina nähdä sinua ja "kompastut" sopivasti niin että limainen homekasa lentää sen naamaan.

    • Anonyymi

      Kun nuo lapset kasvavat isoiksi ja saavat lapsia he pitävät huolen, ettei perseilevät vanhempansa ja heidän uusiopuolisonsa tule koskaan näkemään heitä eikä heidän lapsiaan. Heistä ei koskaan tule isovanhempia, sanan varsinaisessa merkityksessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe