Jottei aina olisi pakko kirjautua.
Koska "Aloita uusi keskustelu" kuntoon?
4
85
Vastaukset
Hei, olisitko yhteydessä suoraan käyttäjätukeen palautelomakkeen kautta: https://www.suomi24.fi/palaute
Emme ole saaneet tästä palautetta keneltäkään muulta, ja aloituksia tulee anonyymeiltä aivan kuten ennenkin. Emme myöskään täällä ole saaneet toistettua ongelmaa.
Ikävä kyllä emme siis pysty auttamaan sinua, ellet anna meille hieman tarkempia tietoja. Kirjautumista ei vaadita uuden keskustelun aloittamiseen.Ja näköjään se onnistuu sinultakin, joten hieman mystiseksi jää tämä palaute:) Mukavaa viikonloppua!
- Anonyymi
Aika usein täällä ollut esillä. Ettekö vaivaudu lukemaan tätä foorumia?
No tarkemmin. Jos kirjoittaa aloituksen, sitä ei voi lähettää. Täytyy olla kirjautuneena. Sitten vasta onnistuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika usein täällä ollut esillä. Ettekö vaivaudu lukemaan tätä foorumia?
No tarkemmin. Jos kirjoittaa aloituksen, sitä ei voi lähettää. Täytyy olla kirjautuneena. Sitten vasta onnistuu.Niin, anonyymisti tulee. Se on tuo yksi ruksi.
"Ikävä kyllä emme siis pysty auttamaan sinua, ellet anna meille hieman tarkempia tietoja." Niinpä. Syyhän on taas käyttäjän, ei kelvottoman uudistuksen ja sen tekijöiden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808266
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264478- 504068
- 513295
- 513086
- 502840
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262516- 312099
- 291996
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv381973