Moi. Mopo röpöttää vaikka mihin säätöihin pistää ja on powerfilter. Kaasarin neulan sokka toiseksi ylimmässä lovessa.
Mopo röpöttää
Anonyymi
5
219
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko tehnyt jotain muutoksia. Nopea veikkaus on, että saa liikaa bensaa tai ilmaa....
- Anonyymi
Tukkinu kaikki ylimääräset reijät jotka hörppii ilmaa esim tuorevoitelu samalla kun vaihoin tiivisteet
- Anonyymi
Heitä ensinnäkin se powerfilter roskiin ja osta vaahtomuovinen. Powerfilttereillä on tapana mennä tukkoon tai jäätyä.
- Anonyymi
Neula pitkäksi ja vapaasti henkivä putsari!
- Anonyymi
Eli sokka ylös vai alas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 46745
- 40731
- 39698