Auttakaa nopee

Siis tykkään yhestä tytöstä jolle oon laitellut välillä viestiä. Mut kaveri yks päivä sano sille et tykkään siit. Mut siis se kuulema ois halunnu puhuu mulle joku päivä. Toki en oo varma mut siis mitä kannattas tehä et saan tietää tykkääkö se tyttö musta. Ja kiitos jo etu käteen jos joku jaksaa vastata...

4

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä se kaveri voi kysyä asiaa puolestasi, jos et itse uskalla.

    • Anonyymi

      tai jos et luota kaveriisi:
      1. kysy tyttöä ulos vaikka leffaan ja ota kädestä kesken leffan
      2. jos olet rohkea kirjoita kesken tunnin lappu jossa lukee esim: Haluatko hengata tänään "joo" tai "ei" ja tytön pitää ruksittaa oikee vastaus.
      3.kutsut pari kamuus ja sen tytön bileisii/illaviettoo teille ja pelaatte totee.. kamus antaa sul tehtäviks pussata sitä yms ja sun kamut voi kysyy myös kenestä se tykkää.. varmaan varmin tapa. lopuks sun kamus lähteeki vhä etuajas ja jäät sen kaa kahestaa ja kysyt silt et oliksne totta mitä se sano, ja siit se lähtee :)

    • Kysymällähän se selviää.

    • Päivitys tetoihin mitä kerroin tosta et se varmaa kyl vihaa mua kun tota toinen kaveri oli laittanu niitten luokan ryhmään (ollaan eri luokilla) et en tykkää siitä niin sit se ryttö oli vastannu jotain että no hyvä tai jotain sinne päin et juu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe