Sukurutsuko tekee hollolalaiset nuoret vihaiseksi?
Sukurutsuko tekee hollolalaiset nuoret vihaiseksi?
15
83
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhemmat hemmottelee, nuoret vieraantuu todellisuudesta.
- Anonyymi
Ne käy kuumana jos joku muukalainen joka ei oo ees sukua saapuu reviirille.
- Anonyymi
Ei kun tämä äärivasemmistolainen diktatuuri mikä nyt hallitsee ja tuomitsee ihmisiä.
- Anonyymi
Ja politiikka taas mukaan fuckig senaattori.
- Anonyymi
Tyhmyys.
Suomalaiset elävät vieläkin kylmän sodan vastakkain asettelussa jossa on itä vs länsi. - Anonyymi
Nuoret pojat ovat kuin sirkuksesta karanneita marakatteja.
- Anonyymi
Huutelua piilosta, häirintää, vainontaa ja kaikki laitetaan vielä häirinnän kohteen syyksi.
- Anonyymi
Yksihän hoteli vuoden isäänsä vuoden ennen kuin isä sai syytteen.
- Anonyymi
Tyttöjen käytöksestä moni hoitelee tälläkin hetkelle. Häiriintynyttä.
- Anonyymi
vinoutuneet miehet höyläävät aina näitä lapsosia. siksi ne on ihan sekaisin
- Anonyymi
Äiti varmaa katuhoro kun lapset tuollasia suustaan.
- Anonyymi
Pieni koko ja vehje saa vihaiseksi.
- Anonyymi
Äiti elättää maksaa ruuoat meikäl vauvan naama mut silti esitän kovaa ugh
- Anonyymi
Eikö Hollolassa ole eniten kehareita koko etelä-suomen alueella? Siitä se uho varmaan johtuu, omista geenivirheistä.
Minun poikaanikin kiusattiin, kun en kuulunut tiettyyn sukuun ja sen ystäviin. - Anonyymi
Nörtin näköset pikkumiehet molottaa ku ois jotai kuninkaita
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856