Miten me voidaan viettää nenäpäivää kun esim, vanhustenhuolto on retuperällä. Eikö meiltä löydy järkeä hoitaa omat asiat ensiksi?
Miksi näin?
2
218
Vastaukset
- Anonyymi
Sillanpääkin löntystelee irti valvomatta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/91203110-a4ae-4e02-8ea9-b2a96bde0804
Miksi näin? Miksi, miksi, miksi? - Anonyymi
Nyt pistetään vanhukset ja vammautuneet ,henkisesti lujille.Tekevät muutoksia asioimispalveluihin,jotka rikastuttavat vain operaattoreita: Moni ei pysty hoitamaan tilausasioita yksin,ei kaikilla ole avustajia,tai omaisia lähimainkaan.ONKO JOILLAKINTAHOILLA TARKOITUKSELLA ALISTAA IHMISET,JOTKA OLEMME RAATANEET NISKAHIESSÄ,MAKSANEET VEROMME ,ILMAN YHTEISKUNNANTUKIA ,KASVATTANEET LAPSEMME,NYT VANHOINA -VAMMAUTUNEINA,OLEMME HEITTOPUSSEJA. Olen hyvinmonelta kuullut ,,kunpa elämä loppuisi mahdollisimman pian. On mahdollista ,että ITSEMURHAT LISÄÄNTYY
PUOLISOT TEKEVÄT OMATRATKAISUNSA,NAUTITTE SUURESTA UUTISESTA ,ILTASANOMISSA . MIES AMPUI VAIMONSA JA ITSENSÄ!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 45472