Onko mielipiteitä, missä työssä toimistossa on vähiten arvostusta? Miten se näkyy?
Mikä on aliarvostetuin toimistotyö?
6
721
Vastaukset
- Anonyymi
Kummallinen kysymys... Toimistojahan on monenlaisia. On insinööritoimistoja, tilitoimistoja, hautaustoimistoja yms. Korjaamoillakin on toimisto. Eikö oma arvostus ole tärkeintä mikä on omien korvien välissä?
- Anonyymi
Asiakaspalvelukeskukset sanoisin. Palkka yleensä minimi (brutto reippaasti alle 2000 € kk:ssa), puhua pälpättää saat nonstoppina 8 h päivässä. Puhelumääriä usein seurataan ja jos et "ota tarpeeksi puheluita", noottia tulee. Ja asiakaspalvelu on muutenkin aina perseestä koska ihmiset tuntuu järjestään kaatavan oman elämän paskansa asiakaspalvelijan niskaan, koska tämä ei voi muuta kuin hymistellä koska "asiakas on aina oikeassa" (ja vitut ole) ja kaikki tietävät että asiakaspalvelija ei voi sanoa asiakkaalle vastaan mitään. Hrr... tein itse 2 vuotta kiinteistöhuollon aspaa ja ei kiitos enää ikinä. Meni usko ihmiskuntaan. :D
- Anonyymi
Manuaalisessa arkistoinnissa, johon riittää peruskoulun oppimäärä.
- Anonyymi
Puhelinmyyjä
- Anonyymi
On, pomot, jotka miettii, miten vois parhaiten mielyttää omistajia.
- Anonyymi
Välttäkää kaikkia firmoja joissa noudatetaan ict-alan tessiä. Niissä käytetään yleensä alhaisimpia palkkoja. Brutto on alle 2000€/kk.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049