Onko kukaan pienten lasten äiti jättänyt lapset yli 2 kk ajaksi?

Anonyymi

Kysyn vaan.
Itse kolmen lapsen äiti. Vanhin 25 , nuorin 15 . En ole ollut erossa lapsista näiden vuosien aikana kuin korkeintaan viikon tai pari kerran vuodessa ja sekin vasta kun olivat yläasteiässä ...
kun joku tuolla kehui, kuinka Anu on varmastikin hyvä äiti.hmmm
Loukkaus äitejä kohtaan

22

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monikin on jättänyt, jopa purjehtimisen takia, mikä on todella typerää, onneksi minulla ei ole lapsia niin ei ole tollasia murheita.

      • Anonyymi

        sikarikkaat hylkäävät lapsensa


    • Anonyymi

      Ala-ikäiselle lapselle äiti on maailman tärkein ihminen jos äiti on edes vähänkin kunnollinen. Lapselle ei ole tärkeää tavarat ja ruoan laatu vaan äidin välitön läsnäolo. Se on parasta ja se on kaikki mitä lapsi tarvitsee.
      Lapsi kaipaa äitiä aina kun äiti ei ole läsnä. Vain kylmä ja tunteeton äiti jättää lapsensa vapaaehtoisesti jonkin niin tarpeettoman humputuksen vuoksi mitä esim. BB-reissu on.

    • Anonyymi

      Tuleekohan lapset käymään "äidin" luona?

    • Anonyymi

      Ei jätä äidit lapsiaan kuin pakon (kuten ruoan hankkiminen lapsille tms ) edessä noin pitkäksi aikaa. Se on fakta
      Vain itsekäs immeinen taitoksella julkisuuden kipeä tapaus voi noin tehdä

      • Anonyymi

        Näin on, lisäksi alle 5v lapsi saa pysyviä vammoja jos sen molemmat vanhemmat häipyy yllättäen.


    • Anonyymi

      En olisi ikinä tehnyt tuollaista. Viikkokin erossa lapsista otti koville ja silloinkin sättäiltiin joka päivä.

    • Anonyymi

      Voi voi, älkää te siellä moralisoiko. On paljon äitejä ja isiä .jotka ovat valovuoden päässä Anusta . Monet äidit ja isät dokaavat päivästä toiseen , saavat kotona lasten edessä raivokohtauksia , jollin heille olisi parempi olla hyvin kaukana lapsistaan.
      Anu on rakastava ihana äiti lapsilleen.

    • Anonyymi

      Hah haa, Anun alkoholin käyttö on todella sivistynyttä. Toisin kuin Krisu örveltää viinaspäissään aina ja on kuvottava väkivaltainen ja rumasuinen kääkkä.

      • Anonyymi

        Anu niiku on laiska ja mitään sanomaton puuma, miehenkipeänä pelleilee nuoren ja kokemattoman niiku miehen kanssa.


      • Anonyymi

        Tänään vain Anu juonut alkoholia all day long ...sekä tekee Krisusta helistin?


    • Anonyymi

      Jaa siellä kasvatetaan mamman tissiposkia. Hyvä tulevaisuus tiedossa, kun äiti ei päästä poikasiaan irti. Erittäin fiksua toimintaa. Itsekästä kenties. Vieläkö avaaja maksaa viikkorahaakin?

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Jos sitä nelikymppiseks kotona ja sit omilleen, jos lapsi tietenkin itse sitä haluaa. Pakottaa ei saa. Hienoja lapsenkasvatus neuvoja. Kiitoksia ettet ole äitini. Peräkammarin poikana tulisi varmasti naisia joka päivälle ja kaverithan voi myös tulla kylään. Mehua on tarjolla.


      • Anonyymi

        Lainaus tekstista:
        https://www.mll.fi/vanhemmille/vinkkeja-lapsiperheen-arkeen/pieni-lapsi-erossa-vanhemmistaan/

        Lapsi voi olla erossa vanhemmista yhden päivän ikävuotta kohden
        Elämässä voi tulla eteen tilanteita, joissa pieni lapsi joutuu olemaan erossa vanhemmistaan. Yleisen kehityspsykologisen ajattelun mukaan lapsi voi olla erossa häntä hoitavasta vanhemmasta yhden vuorokauden lapsen ikävuotta kohti. Esimerkiksi vuoden ikäinen lapsi voi olla erossa vanhemmastaan korkeintaan vuorokauden ahdistumatta liikaa.

        Pienen lapsen on vaikea hahmottaa aikaa ja ymmärtää, että ero vanhemmasta ei ole lopullinen. Erokokemusten ollessa toistuvia lapsi saattaa kokea menetyksen tunteen kerta toisensa jälkeen ja saattaa alkaa varoa kiintymistä.
        ----

        Voi lapsiparat mitä ahdistusta saa sisällään kantaa. En ihmettelisi vaikka tulisivat yö kastelijoiksi.


    • Anonyymi

      Ihan turhaa mälväystä. Minä olin synnyttyäni 4kk ns lastenkodissa ( äidillä tuberkuloosi) , mutta, minustapa on kasvanut kelpo kansalainen, itsetunto kohdillaan ja niin kaikki muutkin asiat. Olen kasvattanut monta lasta ja nyt onnellisena annan tukeani lastenlapsillenikin.

      Että se siitä äitierosta. Ei mitään väliä, kun lapsilla on rakkaita läheisiä vierellään.

      • Anonyymi

        Aa ei siis äideillä väliä...hmmm


    • Anonyymi

      No joskus on sairauden tms muun vakavan asian vuoksi äidin pakko olla erossa mutta että noin niinku tv show’n ja julkisuuden niin minä myöskään ymmärrä moista

    • Anonyymi

      En koskaan jättänyt lapsiani en päiväksikään ilman äitiään, en sittenkään, vaikka olin yksinhuoltajana ja isä ei tapaillut lapsiaan lähes vauva iästä lähtien ollenkaan.
      Lapset eivät koskaan olleet yökylässä mummolassa.

    • Anonyymi

      Onko se käynyt kotona?

    • Anonyymi

      Tiettävästi on. LPR eräs nyt jo varttunut olio.
      Ei siltä muuta osannut odottaakaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe