Kysyn vaan.
Itse kolmen lapsen äiti. Vanhin 25 , nuorin 15 . En ole ollut erossa lapsista näiden vuosien aikana kuin korkeintaan viikon tai pari kerran vuodessa ja sekin vasta kun olivat yläasteiässä ...
kun joku tuolla kehui, kuinka Anu on varmastikin hyvä äiti.hmmm
Loukkaus äitejä kohtaan
Onko kukaan pienten lasten äiti jättänyt lapset yli 2 kk ajaksi?
22
558
Vastaukset
- Anonyymi
Monikin on jättänyt, jopa purjehtimisen takia, mikä on todella typerää, onneksi minulla ei ole lapsia niin ei ole tollasia murheita.
- Anonyymi
sikarikkaat hylkäävät lapsensa
- Anonyymi
Ala-ikäiselle lapselle äiti on maailman tärkein ihminen jos äiti on edes vähänkin kunnollinen. Lapselle ei ole tärkeää tavarat ja ruoan laatu vaan äidin välitön läsnäolo. Se on parasta ja se on kaikki mitä lapsi tarvitsee.
Lapsi kaipaa äitiä aina kun äiti ei ole läsnä. Vain kylmä ja tunteeton äiti jättää lapsensa vapaaehtoisesti jonkin niin tarpeettoman humputuksen vuoksi mitä esim. BB-reissu on. - Anonyymi
Tuleekohan lapset käymään "äidin" luona?
- Anonyymi
Ei jätä äidit lapsiaan kuin pakon (kuten ruoan hankkiminen lapsille tms ) edessä noin pitkäksi aikaa. Se on fakta
Vain itsekäs immeinen taitoksella julkisuuden kipeä tapaus voi noin tehdä- Anonyymi
Näin on, lisäksi alle 5v lapsi saa pysyviä vammoja jos sen molemmat vanhemmat häipyy yllättäen.
- Anonyymi
En olisi ikinä tehnyt tuollaista. Viikkokin erossa lapsista otti koville ja silloinkin sättäiltiin joka päivä.
- Anonyymi
Voi voi, älkää te siellä moralisoiko. On paljon äitejä ja isiä .jotka ovat valovuoden päässä Anusta . Monet äidit ja isät dokaavat päivästä toiseen , saavat kotona lasten edessä raivokohtauksia , jollin heille olisi parempi olla hyvin kaukana lapsistaan.
Anu on rakastava ihana äiti lapsilleen. - Anonyymi
Hah haa, Anun alkoholin käyttö on todella sivistynyttä. Toisin kuin Krisu örveltää viinaspäissään aina ja on kuvottava väkivaltainen ja rumasuinen kääkkä.
- Anonyymi
Anu niiku on laiska ja mitään sanomaton puuma, miehenkipeänä pelleilee nuoren ja kokemattoman niiku miehen kanssa.
- Anonyymi
Tänään vain Anu juonut alkoholia all day long ...sekä tekee Krisusta helistin?
- Anonyymi
Jaa siellä kasvatetaan mamman tissiposkia. Hyvä tulevaisuus tiedossa, kun äiti ei päästä poikasiaan irti. Erittäin fiksua toimintaa. Itsekästä kenties. Vieläkö avaaja maksaa viikkorahaakin?
- Anonyymi
Juurikin näin. Jos sitä nelikymppiseks kotona ja sit omilleen, jos lapsi tietenkin itse sitä haluaa. Pakottaa ei saa. Hienoja lapsenkasvatus neuvoja. Kiitoksia ettet ole äitini. Peräkammarin poikana tulisi varmasti naisia joka päivälle ja kaverithan voi myös tulla kylään. Mehua on tarjolla.
- Anonyymi
Tässä faktaa tästä asiasta.
https://www.mll.fi/vanhemmille/vinkkeja-lapsiperheen-arkeen/pieni-lapsi-erossa-vanhemmistaan/- Anonyymi
Lainaus tekstista:
https://www.mll.fi/vanhemmille/vinkkeja-lapsiperheen-arkeen/pieni-lapsi-erossa-vanhemmistaan/
Lapsi voi olla erossa vanhemmista yhden päivän ikävuotta kohden
Elämässä voi tulla eteen tilanteita, joissa pieni lapsi joutuu olemaan erossa vanhemmistaan. Yleisen kehityspsykologisen ajattelun mukaan lapsi voi olla erossa häntä hoitavasta vanhemmasta yhden vuorokauden lapsen ikävuotta kohti. Esimerkiksi vuoden ikäinen lapsi voi olla erossa vanhemmastaan korkeintaan vuorokauden ahdistumatta liikaa.
Pienen lapsen on vaikea hahmottaa aikaa ja ymmärtää, että ero vanhemmasta ei ole lopullinen. Erokokemusten ollessa toistuvia lapsi saattaa kokea menetyksen tunteen kerta toisensa jälkeen ja saattaa alkaa varoa kiintymistä.
----
Voi lapsiparat mitä ahdistusta saa sisällään kantaa. En ihmettelisi vaikka tulisivat yö kastelijoiksi.
- Anonyymi
Ihan turhaa mälväystä. Minä olin synnyttyäni 4kk ns lastenkodissa ( äidillä tuberkuloosi) , mutta, minustapa on kasvanut kelpo kansalainen, itsetunto kohdillaan ja niin kaikki muutkin asiat. Olen kasvattanut monta lasta ja nyt onnellisena annan tukeani lastenlapsillenikin.
Että se siitä äitierosta. Ei mitään väliä, kun lapsilla on rakkaita läheisiä vierellään.- Anonyymi
Aa ei siis äideillä väliä...hmmm
- Anonyymi
No joskus on sairauden tms muun vakavan asian vuoksi äidin pakko olla erossa mutta että noin niinku tv show’n ja julkisuuden niin minä myöskään ymmärrä moista
- Anonyymi
En koskaan jättänyt lapsiani en päiväksikään ilman äitiään, en sittenkään, vaikka olin yksinhuoltajana ja isä ei tapaillut lapsiaan lähes vauva iästä lähtien ollenkaan.
Lapset eivät koskaan olleet yökylässä mummolassa. - Anonyymi
Onko se käynyt kotona?
- Anonyymi
Ei , sillä tälläinen on tärkeämpää :
Hemmi vs Anu - Super Mario 3 Läpipeluu
https://www.youtube.com/watch?v=hJBuE2neWsU
- Anonyymi
Tiettävästi on. LPR eräs nyt jo varttunut olio.
Ei siltä muuta osannut odottaakaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279