Kohta on joulujuhlat

Anonyymi

Miten menettekö miehen lasten jouljuhliin vai ette? Lapset ei haluu että meen kun haluu et äiti menee, minusta olisi kiva mennä ja jutella heidän opettajien kanssa, miten ne ovat koulussa ja mitä he toivoisivat äitipuolen tekevän. Todistukset olisi kiva nähdä ja hyväksyä ne. Opettaja voisi opastaa miten voin auttaa ja komentaa lapsia, jotta he tekeisivät kunnolla läksyt ja edistyisivät koulussa. Olen jo suunnitellut mihin joikuun he menevät kun alkavat ammattia etsimään.
Olen aktiivinen äitipuoli lasten elämässä, ohjaan ja autan heitä ja päätän heidän puolestaan jottei heidän tarvi siitä päätään lisää vaivaa.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi ain uusiopehreessä ne mihen lapset tuottava tongelmia , kinaa ja ongemia? Onko ezä niin ktkera että aiheuttaa omalla käytöksellään lasten mieliin sen että isän uudesta perheessä voi hankaloittaa ja kiukutella. Ei kai se isin uusi suttura ole niitä ongelmia tuonut vaan hän tuli rakentamaan itselleen pehrettä ja äitipuoleksi miehen eroperheseen . Kannattaisi arvostaa ja ottaa apu vastaan. Uusi viamo perheineen kyllä soputuu mutta miehen puilelta on aina vuosien kitkeryys tiellä. Miten lapset kasvaa perheissä niin eritavoin , luulisi samoin , mutta ei.

      • Anonyymi

        Nuo ovat vain sun ongelmia , ei muiden.


      • Anonyymi

        Sutturathan on niitämielenvikaisia. Rikkoo onnellisen perheen kun itsellä ei ole mitään niin ei muillakaan saa olla, Ja hyvät välit rikkoos itten etteimies saa nähdä exää ja lapsia ja olla heidän kanssa. Rahtathan e sutturat vie, iksi meihet ei pysty maksamaan elareitakaan, kun ne työttömät lättänokat vie kaijen jopa miehen auton ja talonkin nappaavat. Koso suku riitaantuu ja mies jää yksin, ja seuraava mies alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sutturathan on niitämielenvikaisia. Rikkoo onnellisen perheen kun itsellä ei ole mitään niin ei muillakaan saa olla, Ja hyvät välit rikkoos itten etteimies saa nähdä exää ja lapsia ja olla heidän kanssa. Rahtathan e sutturat vie, iksi meihet ei pysty maksamaan elareitakaan, kun ne työttömät lättänokat vie kaijen jopa miehen auton ja talonkin nappaavat. Koso suku riitaantuu ja mies jää yksin, ja seuraava mies alle.

        Onnellista perhettä ei riko mikään ja ei varsinkaan joku"suttura"kapakkahuora.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnellista perhettä ei riko mikään ja ei varsinkaan joku"suttura"kapakkahuora.

        Sanoo ihminen joka rikkoo jatkuvasti toisten perheitä kun itsellä ei ole mitään niin ei muillakaan saa olla. Mene hoitoon ja hoida tuo pakkomielle ja mielesi kuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo ihminen joka rikkoo jatkuvasti toisten perheitä kun itsellä ei ole mitään niin ei muillakaan saa olla. Mene hoitoon ja hoida tuo pakkomielle ja mielesi kuntoon.

        Lissu oyp hei, jos jollakin on pakkomielle, niin sulla, melkeen kaikki aloitukset ovat sun koneelta, ja alkavat ,miehen lapset, ja jatkuvat sutturat , naikkoset, naakat, harakat ja muut linnut , sitte löytyy nisäkkäistä lehmiä, nautoja, kantturoita ja aina ne on osoitettu naisille ,joilla on uusperhe, he ovat mielestäsi perheenrikkojia, kaikki, oli sitte erosta 10 v tai leski.
        Minä en ole rikkonut mitään koskaan , hullua haukkua ihmisiä, joista et mitään tiedä.
        Sulle suosittelen hoitoon hakeutumista, että pääsisit tuosta katkeruudesta ja naisvihasta eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sutturathan on niitämielenvikaisia. Rikkoo onnellisen perheen kun itsellä ei ole mitään niin ei muillakaan saa olla, Ja hyvät välit rikkoos itten etteimies saa nähdä exää ja lapsia ja olla heidän kanssa. Rahtathan e sutturat vie, iksi meihet ei pysty maksamaan elareitakaan, kun ne työttömät lättänokat vie kaijen jopa miehen auton ja talonkin nappaavat. Koso suku riitaantuu ja mies jää yksin, ja seuraava mies alle.

        rikkoos itten puilelta ezä ain pehrettä ktkera viamo.


    • "Lapset ei haluu että meen kun haluu et äiti menee"

      Ei on ei.

    • Anonyymi

      Ap, mene ihmeessä. Lasten tullessa kouluikään ex-äidin on viimeistään poistuttava lasten elämästä sotkemasta heidän ajatuksiaan. Ex-äiti on saanut tarpeeksi tuhoa aikaan jo ennen lasten kouluikää ja hänellä tulisi olla lähestymiskielto.

      • Anonyymi

        Niin mun mieskin sanoi, et älä välitä jos ex muija vähän kiukkuaa, se oli niin ripustautunut häneen että oli hyvä et löysi minut. Äitpuolena olen tiukka ja vaadin lapsilta kiitosta ja kunnioitusta. Pöydästä ei nousta ellei niiata ja kumarreta ja pestä astioista. keittiö siivotaan kaikki yhdessä, paitsi mä kun olen ahertanut ruun eteen. Miehen lapset siioo ja putsaa ja hoitaa pihan jos meinaa täällä olla. Ei ole hotelli vaan lasten koti jossa on yhteistyö näkyvää.
        Olen kavttaja ja näyttää lapsetkin tulleen normaaleiksi, ja päräävän elämässään. Mitähän heistä olisi tullut jos ex äiti olisi tähäna sti hoitanut heitä, varmasti olisvat piu pau tyyppejä.


    • Anonyymi

      Hauskoja nämä miesten uudet suhteet! Saa kippurassa nauraa joka ikinen päivä kun ovat niin epätoivoisia ja kateellisia.
      Kun mies ei suostu maksamaan hänen elatustaan ja asumistaan eikä anna nähdä lapsiaan, niin heti alkaa kauhea vinkuminen ja syyttely lasten äitiä kohtaan!!!!!
      Onko itsetunto noin alamaissa että pitää ryhtyä alhaisiin temppuihin ja mustamaalata miehen lapsia?

      • Anonyymi

        Hauskoja nämä naisten uudet suhteet! Saa kippurassa nauraa joka ikinen päivä kun ovat niin epätoivoisia ja kateellisia.
        Kun nainen ei suostu maksamaan hänen elatustaan ja asumistaan eikä anna nähdä lapsien omaa isäänsä, niin heti alkaa kauhea vinkuminen ja syyttely lasten isää kohtaan!!!!!
        Onko itsetunto noin alamaissa että pitää ryhtyä alhaisiin temppuihin ja mustamaalata miehen, naisensa vieraannuttamia lapsia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskoja nämä naisten uudet suhteet! Saa kippurassa nauraa joka ikinen päivä kun ovat niin epätoivoisia ja kateellisia.
        Kun nainen ei suostu maksamaan hänen elatustaan ja asumistaan eikä anna nähdä lapsien omaa isäänsä, niin heti alkaa kauhea vinkuminen ja syyttely lasten isää kohtaan!!!!!
        Onko itsetunto noin alamaissa että pitää ryhtyä alhaisiin temppuihin ja mustamaalata miehen, naisensa vieraannuttamia lapsia?

        Niinhän sinä Lissu olet tehnyt erottanut lapset isästään, haukkunut lapsille niiden isää ja isän uutta vaimoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä Lissu olet tehnyt erottanut lapset isästään, haukkunut lapsille niiden isää ja isän uutta vaimoa.

        Niinhän sinä Tiina olet tehnyt erottanut lapset isästään, haukkunut lapsille niiden isää ja isän uutta vaimoa.


      • Anonyymi

        Hulluilla on hullujen ilot ja naurut....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulluilla on hullujen ilot ja naurut....

        Narsisteilla on hullujen ilot ja naurut


    • Anonyymi

      milläs menet kun estetty - jo koulu uhkailee virkavallan kutsumisella paikalle vastoin valvovan viranomaisen päätöstä.

      • Anonyymi

        Ei mikään ole niin tylsää ,kun miehen kakaroiden kuusijuhlat, en mene, vaikka vähän maksettais.


    • Anonyymi

      Lapsien mielipidettä ei kysytä siitä, mitä virkaatekevä huoltaja tekee. Siinähän vikisevät, se ei vaikuta mihinkään. Perheen johtaja määrää lasten asiat, ei näistä tietenkään neuvottelemaan aleta mitä siitäkin nyt tulisi

      • Anonyymi

        Ja uusi äiti osaa tehdä aioita niin ettei se vaikuta hänen tekosilta. Itse suunnittelee ja muut sitten tekevät. Näin ei voi syyttää muita kun lasten omaa mutsia.
        Minäkin sain miehen vähän kieroilemalla kavereien kanssa, ja vaikutti etten ollut mitenkään syyllinen siihen että mies erosi eukostaan. Oikeat kontaktit niin asiat hoituu. Muut hajotti perheen ja minä nappasin miehen jota olen kauan halunnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja uusi äiti osaa tehdä aioita niin ettei se vaikuta hänen tekosilta. Itse suunnittelee ja muut sitten tekevät. Näin ei voi syyttää muita kun lasten omaa mutsia.
        Minäkin sain miehen vähän kieroilemalla kavereien kanssa, ja vaikutti etten ollut mitenkään syyllinen siihen että mies erosi eukostaan. Oikeat kontaktit niin asiat hoituu. Muut hajotti perheen ja minä nappasin miehen jota olen kauan halunnut.

        Niin minäki sain meihen ,kun sekoitin oikeen kunnolla yhden lapsipehreen, nautin kun sain rikkoa, en kuitekaan sitä miestä kauaa jaksanut, heitin ulos ja rikoin seuraava perheen.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe