Asun vuokralla kerrostalossa ja olen luopumassa autostani mutta en vielä parkkipaikasta. Tietääkö joku teistä, onko luvallista antaa itse maksamani parkkipaikka tyttären auton parkkeeraamiseen? Tuleeko siitä mahdollisesti sanomista, että luovutan parkkipaikkani tyttärelle? Mitähän tästä sanoo isännöinti tai vuokranantaja? Eniten pelkään tietenkin asukkaiden reaktioita, kun luultavasti parkkipaikoista on pulaa. Tarkoitukseni on käyttää myös tyttäreni autoa niin että se on kahden ihmisen käytössä
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kysy isännöitsijältä vai oletko estoinen?
- Anonyymi
Asuuko tytär samassa taloudessa tai edes samassa talossa?
Jos asuu, niin turha vaihdoksesta on edes kenellekään mainita. Tärkeintä on, että paikka säilyy hyötykäytössä.
Nimim. on tullut asuttua talossa, jossa parkkipaikoista pulaa ja osa paikoista tyhjinä.
Muutama eläkeläinen oli omasta autostaa luopunut, mutta piti tolppapaikkaa silti käsissään, jotta heillä oli tarjota "vieraspaikka" omalle pojalleen, joka kävi vierailulla sentään kerran kuukaudessa. Tolppapaikoista peritty maksu 12 €/kk oli niin pieni, että heillä oli moiseen varaa eikä yhtiöjärjestyskään apuja tarjonnut.
Samassa talossa joku romuroope vuokrasi itselleen 8 €/kk kylmän paikan ja pysäköi siihen pakettiauton romun. Auto pois rekisteristä ja käytössä monta kuutiometriä halpaa varastotilaa. Pysäköintipaikoilla makaavat romut ovat siinäkin mielessä paskoja, että romu vetää romua puoleensa ... eli tällainen saattaa pian saada kaverikseen jokun tuntemattoman hyväksitekijän lahjoittamaa tavaraa, kuten toisen romuauton, käytettyjä akkuja tms.
Eihän siinä muutoin, mutku talossa olisi ollut tarvetta vieraspaikoille ja 2. auton paikoille! Ne paikat kun on tosiasiallisesti tarkoitetut käyttöautojen pysäköintiin ja nämä 10 €/kk vuokrat ovat täysin nimellisiä - ylläpito kustannetaan pitkälti hoitovastikkeista, ainakin sitten, kun pitää isompaa rempnttia tehdä. - Anonyymi
Minulle kävi kerran niin, että ajoin kolarin ja autoa ei hetkellisesti ollut. Annoin tyttäreni (ei asu samassa taloudessa) käyttää minun autopaikkaa josta tuli asukkaiden taholta kauhea sota, ettei minulla ole autoa. Laitettiin tyttären auto minun nimiini ja sitten kelpasi kun asukkaalla on taas auto.
Sellaisia naapureita oli silloin, onneksi ei enään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67758
- 113732
- 37696
- 129649
- 67589
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40589Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58483- 26465
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142459Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35458- 41432
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30398Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0395- 64381
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks58377- 29374
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys64374- 32361
Jää tyhjää tila
Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.24359- 23357