Suomi24 on ikävin kokemus ikinä

Anonyymi

Tarvitseeko edes selitellä miksi, tuskin.

83

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinulla ei sitten ole kovinkan kummoisia kokemuksia, ( vielä?).

      • Anonyymi

        No sehän sulle tuttua, ihan kuin windows 10 kokemuskin on samallainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän sulle tuttua, ihan kuin windows 10 kokemuskin on samallainen.

        Niin, mietipä mitä rääkkiä se on käyttää palvelua Windows ympäristöstä käsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän sulle tuttua, ihan kuin windows 10 kokemuskin on samallainen.

        Minulla ei ole "kunnia" tuntea sinua joten tuskin sinä tiedät minusta yhtään mitään senkus luulet tietäväsi ja se on yleensä suuri virhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole "kunnia" tuntea sinua joten tuskin sinä tiedät minusta yhtään mitään senkus luulet tietäväsi ja se on yleensä suuri virhe.

        Windows 10 on vielä ikävämpi kokemus. se on tuskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole "kunnia" tuntea sinua joten tuskin sinä tiedät minusta yhtään mitään senkus luulet tietäväsi ja se on yleensä suuri virhe.

        ASIAVIRHE, ei tarvita "kyseenalaista kunniaa" molemmin päin tuntemisesta, riittää kun sanoja tuntee kohteensa. Minutkin tuntee hyvin moni, mutta minä en tunne heitä, siitä huolimatta ne tietävät minusta paljon enemmän kuin minä tiedän itsestäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ASIAVIRHE, ei tarvita "kyseenalaista kunniaa" molemmin päin tuntemisesta, riittää kun sanoja tuntee kohteensa. Minutkin tuntee hyvin moni, mutta minä en tunne heitä, siitä huolimatta ne tietävät minusta paljon enemmän kuin minä tiedän itsestäni.

        Minä olen ihan varma ettei kukaan tiedä minusta enempää kuin minä itse.
        Tälläkin palstalla on leegio luulijoita jotka luulevat sitä ja tätä ja hölmöyksissään sönköttävät mutujaan.
        Sitä ei voi laskea tuntemiseksi jos tiedät jonkun nimen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mietipä mitä rääkkiä se on käyttää palvelua Windows ympäristöstä käsin.

        Pata Jäbä ainakin täysi valehtelija!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ASIAVIRHE, ei tarvita "kyseenalaista kunniaa" molemmin päin tuntemisesta, riittää kun sanoja tuntee kohteensa. Minutkin tuntee hyvin moni, mutta minä en tunne heitä, siitä huolimatta ne tietävät minusta paljon enemmän kuin minä tiedän itsestäni.

        Kanntasko sitten katsoa peiliin ja alkaa ajatteleen mitä ne muut sinusta ajattelee ja miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanntasko sitten katsoa peiliin ja alkaa ajatteleen mitä ne muut sinusta ajattelee ja miksi.

        Se mitä tällaisessa seurassa, totuuden puhujasta ajatellaan on arvattavissa, ei tarvita pelejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä tällaisessa seurassa, totuuden puhujasta ajatellaan on arvattavissa, ei tarvita pelejä.

        Viestisi sisälsi asiavirheen, sitä ei peilit muuksi muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestisi sisälsi asiavirheen, sitä ei peilit muuksi muuta.

        "Kanntasko sitten katsoa peiliin ja alkaa ajatteleen mitä ne muut sinusta ajattelee ja miksi."

        eli tuo edellinen kommentti oli tarkoitettu yllä olevan kirjoittajalle, ei tuon minun vastaukseen. Tällä kaverilla on tapana siirtää fokus omasta virheestä huomauttajaan, siksi tämä oli lisättävä tähän. Ja kun nyt noista ajattelemisista huomautit, sinun kannattaisi kiinnittää enemmän huomiota oikein kirjoittamiseen, lyhyt lause ja saat siihen mahtumaan kaksi (2) kirjoitusvirhettä.

        Kanntasko?
        ajatteleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestisi sisälsi asiavirheen, sitä ei peilit muuksi muuta.

        Eipä taida nurkissasi olla yhtään ehjää peiliä, kaikki ovat hajonneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pata Jäbä ainakin täysi valehtelija!

        Minä sottailin viedä naapurissa asuvan itsensäpaljastajan (esittelee täällä alushousujaan) lääkäriin, muuta eläinlääkärissä käynti on kallista, niinpä pistin sille vaatteet päälle ja meikkasin vähän, tämän jälkeen tarjosin ihmisille tarkoitettuun terveyskeskukseen, kas kummaa, sairastava paskahousu sai lääkkeet, nyt on uusi ongelma, se helvetin hyypiö ei otakaan lääkkeitään, mitähän voisin tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kanntasko sitten katsoa peiliin ja alkaa ajatteleen mitä ne muut sinusta ajattelee ja miksi."

        eli tuo edellinen kommentti oli tarkoitettu yllä olevan kirjoittajalle, ei tuon minun vastaukseen. Tällä kaverilla on tapana siirtää fokus omasta virheestä huomauttajaan, siksi tämä oli lisättävä tähän. Ja kun nyt noista ajattelemisista huomautit, sinun kannattaisi kiinnittää enemmän huomiota oikein kirjoittamiseen, lyhyt lause ja saat siihen mahtumaan kaksi (2) kirjoitusvirhettä.

        Kanntasko?
        ajatteleen?

        Kannattaisi opetella kohdistamaan kommentit oikeisiin kohtiin.
        Taitaa olla kuitenkin vaikeaa koska jonkun täytyy käyttää koko rajoittunut huomiointkyky joihinkin merkityksettömiin kirjoitusvirheisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida nurkissasi olla yhtään ehjää peiliä, kaikki ovat hajonneet.

        Osta omat peilisi, en aio lainata, epävarman palauttamisen pelossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi opetella kohdistamaan kommentit oikeisiin kohtiin.
        Taitaa olla kuitenkin vaikeaa koska jonkun täytyy käyttää koko rajoittunut huomiointkyky joihinkin merkityksettömiin kirjoitusvirheisiin.

        Minun huomiokyvyssä ei ole vikaa, sen todistaa jo sekin että kykenen huomioimaan sinunkin tekemät asiavirheet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta omat peilisi, en aio lainata, epävarman palauttamisen pelossa.

        Ymmärrys hoi, äly älä jätä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi opetella kohdistamaan kommentit oikeisiin kohtiin.
        Taitaa olla kuitenkin vaikeaa koska jonkun täytyy käyttää koko rajoittunut huomiointkyky joihinkin merkityksettömiin kirjoitusvirheisiin.

        Lisäksi, kirjoitusvirheet eivät ole koskaan merkityksettömiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrys hoi, äly älä jätä!

        En aio lainata sittenkään, vaikka vetoatkin ymmärtämään sinua. Jokainen hankkii omat peilinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestisi sisälsi asiavirheen, sitä ei peilit muuksi muuta.

        T0tta, K0lli ei pääse Kauhoistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windows 10 on vielä ikävämpi kokemus. se on tuskaa!

        Toi on totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrys hoi, äly älä jätä!

        K0llilta se jätti jo aikoja sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T0tta, K0lli ei pääse Kauhoistaan.

        EI PÄÄSE EI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windows 10 on vielä ikävämpi kokemus. se on tuskaa!

        on.


      • Anonyymi

        K0lli on kuiteskin seonnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ASIAVIRHE, ei tarvita "kyseenalaista kunniaa" molemmin päin tuntemisesta, riittää kun sanoja tuntee kohteensa. Minutkin tuntee hyvin moni, mutta minä en tunne heitä, siitä huolimatta ne tietävät minusta paljon enemmän kuin minä tiedän itsestäni.

        ihan kuin windows 10 kokemuskin on samallainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän sulle tuttua, ihan kuin windows 10 kokemuskin on samallainen.

        Kutsun kanssa windowsin poistaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kanntasko sitten katsoa peiliin ja alkaa ajatteleen mitä ne muut sinusta ajattelee ja miksi."

        eli tuo edellinen kommentti oli tarkoitettu yllä olevan kirjoittajalle, ei tuon minun vastaukseen. Tällä kaverilla on tapana siirtää fokus omasta virheestä huomauttajaan, siksi tämä oli lisättävä tähän. Ja kun nyt noista ajattelemisista huomautit, sinun kannattaisi kiinnittää enemmän huomiota oikein kirjoittamiseen, lyhyt lause ja saat siihen mahtumaan kaksi (2) kirjoitusvirhettä.

        Kanntasko?
        ajatteleen?

        Pervoobsuloo kauhaa sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän sulle tuttua, ihan kuin windows 10 kokemuskin on samallainen.

        Siellä missä "Köllimäätöri" aina on ikävä kokemus


      • Anonyymi

        Olen Windows helvettini läpi käynyt ja nää herrat täällä trollaa Linux ja Ubuntu valheita koska w10 kokemus on niin kamala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mietipä mitä rääkkiä se on käyttää palvelua Windows ympäristöstä käsin.

        Windows 10 on kaamea kokemus, kun vertaa sitä muihin OS:siin
        Lisäksi täydellinen vakoilu, jota ei edes androisissa ole ja macissä, jos nyt iOS taas vakoilee ihan kaiken kuin Windows 10:kin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ASIAVIRHE, ei tarvita "kyseenalaista kunniaa" molemmin päin tuntemisesta, riittää kun sanoja tuntee kohteensa. Minutkin tuntee hyvin moni, mutta minä en tunne heitä, siitä huolimatta ne tietävät minusta paljon enemmän kuin minä tiedän itsestäni.

        Älä ala marttyyriksi! se ei johda mihinkään!
        Mutta vaikeeta olla ainoo w-hihhuli kai, nonella nicillä.
        Tuskin kukaan kirjoitaisi mitää ällöö jos sua ei olisi.
        oletko MS palkkasi arvoinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä missä "Köllimäätöri" aina on ikävä kokemus

        sitä juuri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K0lli on kuiteskin seonnut.

        omo se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän sulle tuttua, ihan kuin windows 10 kokemuskin on samallainen.

        W10 on kaame kokemus.
        Windows 10 on kaamea kokemus, kun vertaa sitä muihin OS:siin
        Lisäksi täydellinen vakoilu, jota ei edes androisissa ole ja macissä, jos nyt iOS taas vakoilee ihan kaiken kuin Windows 10:kin!


    • Anonyymi

      9:30 kun sain luettua tämän päivän kirjoitukset, on pakko sanoa että suomi24 sairastaa monella tavalla, eli myös sisällöllisesti erittäin etova kokemus.

      • Anonyymi

        Tosiasia on kuitenkin että windows on paska! Ainakin niin kauvan kun kölli kirjoitelee valheitaan muista järjestelmistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiasia on kuitenkin että windows on paska! Ainakin niin kauvan kun kölli kirjoitelee valheitaan muista järjestelmistä!

        Niimpä!


    • Anonyymi

      Pari häirikköä saa pilattua koko sivuston.

    • Anonyymi

      K ollimaattori on se häirikkö

      • Anonyymi

        Se se on


      • Anonyymi

        Heh.,


    • Anonyymi

      pottupoika kone w10:lle

    • Anonyymi

      Taas meni päivä hukkaan, ei ainuttakaan viestiä jonka lukemiseen kulutettu aika olisi ollut tuhlatun ajan väärti.

    • Anonyymi

      Huono homma kun mode on trolli!

    • Anonyymi

      Kohta on taas päivä täysi, ei vielä ensimmäistäkään asiaa sisältävää viestiä.

      • Anonyymi

        Tämä taitaa olla tänään kolmas viesti.


    • Anonyymi

      Hei jätkät, jollei heti ala tulemaan jotain järkevää luettavaa, minä lopetan tällä sivulla vierailun.

      • Anonyymi

        Kyllä järkevää luettavaa tulee koko ajan, mutta kun ne poistetaan perästä, ettei jokainen kerkiä niitä nähdä.


    • Anonyymi

      Tänään on taas jo aamusta "vitutuskäyrä" huipussaan toimimattoman moderoinnin vuoksi.

    • Anonyymi

      Pata Jäbä pilannut palstan valheillaan!

    • Anonyymi

      Nyt menee sisältö niin mauttomaksi, että on pidettävä varansa ettei vaan kukaan näe minua näitä sivuja selaamassa. Nuorempana sitä häpesi Jallu lehteä selata muiden nähden, nyt sitten suomi24 sivustoa.

      • Anonyymi

        Muista. Siellä missä "Köllimäätöri" aina on ikävä kokemus


    • Anonyymi

      Koska winhihhulit on valehetlijoita ja vihakirjoittajia, tai yksi niitä on monella nimimerkillä.

    • Anonyymi

      Suomi24 on roskasivusto.

    • Anonyymi

      Jos suom24 sivuilla mainitaan jonkin firman nimi, se on aina huonoa mainosta, ja lisäksi tehokasta sellaista. Joten jollette halua pilata firman mainetta, älkää kirjoittako firman nimeä suomi24 sivuilla.

    • Anonyymi

      Mitä pitempään pataroit suomi24 sivustolla, sitä syvemmälle ongelmiin ajaudut. Toimimaton moderointi provosoi kirjoittamaan asioita, joista ylläpito pesee kätensä, lausumalla; "jokainen vastaan itse omista kirjoituksistaan". Provosoiva moderointi saattaa ajaa sinut vastuuseen teoista jotka ovat rikoslaissa rangaistaviksi säädettyjä rikoksia.

      Moderointi on provosoivaa silloin kun käyttäjälle annetun ohjeen mukainen viesti poistetaan, toisin sanoen ilman mitään käyttäjän ymmärtämää syytä.

    • Anonyymi

      Tämä sivusto on ollut pettymys alusta asti. Sivusto on taitamattomien käsissä, ja tuottaa vain paheennusta ja pahaa mieltä. Kannatan sivuston sulkemista kokonaan.

      • Anonyymi

        Jos kirjoittelijat ovat mitä ovat niin sille ei voi lukija mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kirjoittelijat ovat mitä ovat niin sille ei voi lukija mitään.

        Ei suomi24:sen vastenmielisyys ole palvelunkäyttäjien syy, vaan palvelun ylläpidosta vastaavien.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pata-akka on seuraavaksi isompi kortti.


    • Anonyymi

      PATAK0LLI hoitaa sen kokemuksen. sen veraan vetelee valheita mm. Firefoxista, Linuxista ja Ubuntusta ja muistakin.

      • Anonyymi

        Jos ei muu auta pyydän apua poliisilta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukisit itse!

        Peter on kurat huosussa nyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukisit itse!

        Se mikä on varmaan, tällainen yhden henkilön kiusaaminen loppuu, tai saa lainvoimaisen hyväksynnän.


    • Anonyymi

      W-H vetelee palsta täyyeen lies juttujaan.... ilman pääta ja tail sia

    • Anonyymi

      Vihanpito jatkuu ja vastaavat levittelee käsiään kuin Jeesus pääsiäisenä.

      • Anonyymi

        Sinä pidät yllä sitä vihanpitoa. lopeta!


    • Anonyymi

      W10 on ikävin kokemus ikinä

    • Anonyymi

      Taas meni vuorokausi tyylillä: Karpolla on asiaa, minulla ei.

    • Anonyymi

      Järjestys on jälleen palannut, hyvä näin, toivotaan että se myös pysyy.

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe