Minulla ei oikeasti ole veljeä, mutta olen monesti haaveillut joko isoveljestä tai kaksoisveljestä. Usein jopa molemmista. Seurustelisimme salaa ja kaikkea kivaa 😏 tapahtuisi välillämme. Lapsia ei tietenkään hankittaisi, mutta sängyssä saattaisimme viettää aikaa.
Jos minulla olisi niin isoveli kuin kaksoisvelikin, molemmat olisivat minulle yhtä tärkeitä ja he rakastaisivat minua yhtä paljon kuin minä heitä. Emme harrastaisi kimppakivaa, olisimme kaikki heteroita ja he olisivat (luonnollisesti) hieman kateellisia minusta, mutta ymmärtäisivät, että minä olen heidän prinsessansa.
Jos olisi vain toinen veli, tilanne olisi suht sama. Tietenkään silloin minua ei tarvitsisi jakaa.
Olen 23, joten kaksoisveljeni olisi saman ikäinen. Olisin meistä se rauhallinen ja jääräpäisempi sekä introvertti.
Kaksoseni olisi meistä se hauska ja hieman rennompi. Rakastan nauramista ja hän saisi minut aina hyvälle tuulelle. Hän olisi puheliaampi ja ekstrovertti. Hän olisi myös aika avoin sekä todella luotettava.
Hän myös tietäisi muodista jotain, joten viettäisimme aikaa ostoksilla ja muutenkin yhdessä, mutta myös omaa aikaa olisi aina tarpeen mukaan. Kaksoisveljelläni olisi joko blondit tai ruskeat hiukset ja hyvin vaalea iho (tai aavistuksen ruskettunut).
Isoveljeni olisi ehkä noin 2-6 vuotta vanhempi. Hän pitäisi minusta huolta. Olisi hyvin, hyvin, luotettava ja myös hieman vakavamielisempi kuin minä. Minun tavoin taiteellinen (kaksoisveli voisi myös olla, muttei pakko) ja urheilullinen sekä muotitietoinen. Osaisi lukea minua hyvin ja lohduttaa aina tarpeen mukaan. Pitäisi vintagesta ja ratsastuksesta.
Tietenkin minulle olisi kuin avoin kirja, mutta vieraat saavat usein hyvin salaperäisen vaikutelman. Kahdestaan ollessamme hän olisi hyvin tunteikas ja intohimoinen, kuten minäkin.
Isoveljelläni olisi tummanruskeat tai ruskean sävyiset hiukset.
Olen myös joskus leikitellyt ajatuksella, että tulevaisuuden poikaystäväni näyttäisi (joko ulkoisesti tai olisi vain niin samanlainen luonteeltaan/käytökseltään) niin minulta, että monet kuvittelisivat meidän olevan sisaruksia, joten muuttaisimme jonnekkin maaseudulle ja esittäisimme joko sisaruksia tai serkuksia, jotka asuvat yhdessä. Kahdestaan ollessamme olisimme tietenkin normaali pariskunta, mutta muiden ollessa läsnä, pistäisimme hauskaa ja olisimme niin kuin parhaat ystävät ja parhaat ”sisarukset” ikinä. 😜
Kunhan päätin kirjoittaa tämän tänne.
Kaksoisveli, isoveli ja minä
4
3634
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kiinnostaa tämä, kirjoittakaa jotain kommenttia, voin ehkä löytää jonkun joka haluaisi esittää ”veljeäni”. Voidaan etsiä jotkut juhlat tai mennä joskus jonnekkin kesällä ja olla olevinamme sisarukset
- Anonyymi
Sain veljen vanhempien avioliiton kautta. Nukutaan samassa huoneessa. Meillä on vain yksi sänky sielä. Piti saada kummallekkin oma mutta se on siirtynyt. Nyt me nukutaan siinä yhdessä. Veli panee mua aina aamuin illoin. Se on hyvin aktiivinen sillä saralla. Pidän siitä.
Haaveesi on hyvin kaunis ja herttainen. Sisarusten välinen ystävyys ja seksi tuo entisenkin läheisyyden vielä lähemmäksi. Voin vain kuvitella, miltä tuntuisi, jos minullakin olisi tällainen suhde. Kaunista, sydämellistä.
Haaveesi saa minut arvostamaan sinua kovin. 💖
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057