Mulla on käyttäjätili joku black_hell tai vastaava. En muista iha tarkkaan oliko siinä tuota väliviivaa. Olen koittanut etsiä tiliä van en löydä. Onko mahdollista, että se on poistettu jos sitä ei ole käytetty pitkää aikaan? Haluaisin niin kovasti saada tilin käyttöön. :)
Käyttäjätili hukassa.
Anonyymi
4
162
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus oli ainakin niin, että tili käyttämättä 6kk, niin se poistuu.
- Anonyymi
Selkeästi ylläpidolle osoitettu kysymys, mutta hiljaa ovat.
Jaa tosiaan, kysymys ei ole palautelomakkeella, joten sitä ei voida huomioida.
Moi! Olisitko ystävällisesti yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella
- Anonyymi
Niin, te ette käsittele. Sillä seikalla, mitä käyttäjä haluaa, ei ole mitään merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi402989Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs332807100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482443Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo452111Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks212024Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581790- 441697
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371550- 451473
- 261321