Kuka tekee isänpäiväkakun ja

Anonyymi

ostaa lahjat? Mies ei ole mun lasten isä vaan sillä on omat penskat. Ei varmasti kuulu mun järkkää mitään isänpäivä bileitä? Eikö penskojen pidä tuoda kakku ym kukat ja lahjat mukanaan jos tuee meille sotkemaan ja bilettää?

Toinen olisi et menis lastensa kotiin sotkemaan ja juhlimaan, mutta kun siellä on se ärsyttävä exä joka yrittää viedä miehen takasin itselleen ja manipuloi mua vstaan ja haukkuu. Ei hyvä idea, ex eukko vois lähtä pois ja penskat ja isä juhlia ja jsotkea siellä keskenään ja mä voisin myös mennä. Toisaalta sinne ei mene hullukaan.

Hankalaa järkkää isänpäivää kun lapset ei oo mun eikä ole hyvä idea et näkee exänsä ja hankaloittaa meidän perheytymistä. Äitipuolena olen huolissani kaikesta, ja mietin että jos lapset muuttaisivat meille niin rahaa tulisi meille lisää mutta en jaksa kasvattaa huonosti kasvatettuja penskoja. Kivaa isänpäivää. Onneks ei ole äitipuolenpivää säästyn siltäkin sotkemiselta. Ei muuten muista minua koskaan vaikka kasvttajana olen pätevä.

6

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä voit häipyä sillä aikaa, kun miehen lapset tulee onnitteleen isäänsä, isä varmaan ostaa kakun ja muut tarjottavat.
      Sun lapsetkin on poissa oman isänsä luona, sää voit mennä vaikka tapaamaan omaa vanhaa isääsi.

• Anonyymi

Ai sunmielestä aloittajan pitää mennä pois kotoonta kun miehen penskat tulee sotkemaan hänen kotiinsa? itipuoli on lasten kasvattaja ja määrää ja ojentaa kun ryhtyvät villeiksi. Äitipuolen lapset vrmasti asuvat tuolla joten koti on heidän ja mutta mies ei ole heidän isä joten he eivät ole velvollisia ostamaan lahjaa äitinsä ukolle. Äipuoli sensijaan kasvattaa toisten lapsia joten hänen pitää saada lahja ja onnittelut miehen pernskoilta ja ajaa ne pois kun mitta tulee täys. Ei kenenkään tarvi kestää enempää kuin jaksaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sunmielestä aloittajan pitää mennä pois kotoonta kun miehen penskat tulee sotkemaan hänen kotiinsa? itipuoli on lasten kasvattaja ja määrää ja ojentaa kun ryhtyvät villeiksi. Äitipuolen lapset vrmasti asuvat tuolla joten koti on heidän ja mutta mies ei ole heidän isä joten he eivät ole velvollisia ostamaan lahjaa äitinsä ukolle. Äipuoli sensijaan kasvattaa toisten lapsia joten hänen pitää saada lahja ja onnittelut miehen pernskoilta ja ajaa ne pois kun mitta tulee täys. Ei kenenkään tarvi kestää enempää kuin jaksaa.

Kuules "itipuoli" sun kannattaa erota, jos kaikki on noin vaikeeta.
        Itipuolen" lapsillakin on isä ja sielläkin kasvattaa toinen "itipuoli".vievätkö sun lapset sille lahjan kun se kasvattaa sun kakaroitasi.
        Kyllä on pehmeetä juttua sulla "itipuolikas" .vai mikä "äipuoli" olet buhaaaa..

• Anonyymi

Miehen kakarat tuovat kakun ja siivoovat keittiön, niin se menee. Äiipuolella ei ole mitään osaa isänpäiväjuhliin muutakun syödä sitä kakkua. Turha luulla että äitipuoli osallistuisi kustannuksiin.
      Joulua odotellessa että mies ostaisi lapsilleni lahjoja, itse en osallistu miehen tenavien lahjoihin.

• Anonyymi

Sinut"äiipuol" on jouluun mennessä heitetty mäelle kakaroinesi, ei sun tarvii osallistuu enää mihinkään kustannuksiin ei noin ääliöö kukaan jaksa.

• Anonyymi

Kovimman bilettäjän kuuluu järkköö bailut on sitte kyse isäinpäivästä tai iha mistä vaa muusta juhlasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      261
      14286
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      63
      7255
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      207
      7048
    4. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      42
      5064
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      112
      4846
    6. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      75
      4694
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      85
      4444
    8. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      19
      4391
    9. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4142
    10. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      102
      3938
    Aihe