Li Andersson twiitannut
Uskonnonvapaus tarkoittaa, että jokainen meistä saa vapaasti uskoa ja olla uskomatta. Kirkkoon kuuluvat ja muut halukkaat voivat myös jatkossa mennä joulukirkkoon. Kaikille oppilaille tarkoitetut yhteiset joulujuhlat järjestetään kuitenkin yhteisessä paikassa, kuten koulussa.
Miksi pitää olla edes joku joulujuhla, jos ei ole uskovainen? Silloin ei kuulu joululomakaan niille. Kirkkoon ei ole pakko kuulua, vaikka olisi uskovainen.
Joulukirkko
7
84
Vastaukset
- Anonyymi
Ate itserakkaus on
aivan eri asia ,kun
kirkon lähimmäisenrakkaus.Järkevää olisi ,että ate nuoret ja
kristillisen kasvatuksen haluavat nuoret menevät omiin kouluihinsa.Nuoret
oppii toisistansa tapoja mitä vanhemmatkaan ei
haluaisi omille lapsilleen.Rauha
säilyy kun molemmilla osapuolilla on niin
erilainen koulutustarve.- Anonyymi
Kirkko on ihan hiljaa, kun Päivi Räsänen on syytettynä Raamatun siteeraamisesta. Miksi ihminen ei saa sanoa, että ei hyväksy esim. homojen avioliittoja, jos Husu saa sanoa, että kaikki perussuomalaisia äänestävät ovat rasisteja. Husun kommentti on todellakin kiihottamista kansanryhmää kohtaan.
- Anonyymi
Kummallista että kristillisten perinteiden vastustajat tarttuvat joulukirkkoon kouluissa mutta kristillisten perinteiden mukaiset vapaapäivät kuten loppiaiset, juhannukset ja joulun pyhät kyllä mielellään pidetään kaikkien kalenterissa. Kunnioitetaan perinteitämme.
- Anonyymi
Eikä käydä kirkossa avioliittoon, mikäli hengellisyys ahdistaa.
- Anonyymi
Onko tuo nonnii-nimimerkki itse husuttaja?
- Anonyymi
Viher-kommari-stalinisti poisti Iltalehden linkin, joten käykää itse lukemassa tarinat husuilijasta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747