Onko joku tuonut koiranpentua Puolasta? Olen tämän tehnyt itse kertaalleen kansainvälisestikin tunnetulta kasvattajalta. Joten kaikki käytännön asiat maahantuontin liittyen on tuttuja. Rotu vaan oli tuolloin eri, kun mitä nyt etsimme, ja tuolloin en käytännössä itse joutunut tekemään töitä sopivan pennun löytämiseksi.
Nyt haluaisin löytää Puolasta laadukkaan Maltankoiran, enkä tunne lainkaan sieltä näitä kasvattajia. Onko Puolalla jokin oma järjestelmä / fiksu myyntisivusto, jossa pentutehtailijoita ei hyväksytä? Vai miten tämä nyt onnistuisi varmimmin ja turvallisimmin? Vinkkejä?
Koira Puolasta?
2
970
Vastaukset
- Anonyymi
Ei välttämättä paras tapa miettiä ensin, mistä maasta pennun haluaa ja sitten lähteä etsimään kasvattajaa juuri sieltä ilman minkäänlaista kokemusta. Kaivat verta nenästäsi, jos olet vain nettitietojen varassa tietämättä mistään mitään. Yleisesti ottaen olisi järkevämpää ottaa selvää kasvattajista kansalaisuudesta välittämättä ja vasta sitten päättää, keneltä ja mistä maasta pennun haluaa. Mistä sinä edes tiedät, että juuri Puolasta löytyy se, mitä olet vailla?
Itselläni on koira puolalaiselta, kansainvälisesti hyvin tunnetulta kasvattajalta, joskin eri rodusta. Koira on pärjännyt näyttelyissä loistavasti enkä ole koskaan saanut katua hankkineeni kaikin puolin unelmakoiran Suomen rajojen ulkopuolelta. En kuitenkaan tunne haluamasi rodun kasvattajia, joten muuta neuvoa en osaa antaa kuin sen, että tutustu rodun harrastajiin kansainvälisissä näyttelyissä. Näin tein itsekin. Nythän olisi iso näyttely Helsingissä juuri tuloillaan, ja se on täynnä ulkomaisia kasvattajia. Mene sellaisten juttusille, joiden koirista pidät. - Anonyymi
En siis pidä koirista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2024404Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t583142Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881737Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181316Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va121314Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20231117Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101101- 491075
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2471073- 49976