Onko joku tuonut koiranpentua Puolasta? Olen tämän tehnyt itse kertaalleen kansainvälisestikin tunnetulta kasvattajalta. Joten kaikki käytännön asiat maahantuontin liittyen on tuttuja. Rotu vaan oli tuolloin eri, kun mitä nyt etsimme, ja tuolloin en käytännössä itse joutunut tekemään töitä sopivan pennun löytämiseksi.
Nyt haluaisin löytää Puolasta laadukkaan Maltankoiran, enkä tunne lainkaan sieltä näitä kasvattajia. Onko Puolalla jokin oma järjestelmä / fiksu myyntisivusto, jossa pentutehtailijoita ei hyväksytä? Vai miten tämä nyt onnistuisi varmimmin ja turvallisimmin? Vinkkejä?
Koira Puolasta?
2
600
Vastaukset
- Anonyymi
Ei välttämättä paras tapa miettiä ensin, mistä maasta pennun haluaa ja sitten lähteä etsimään kasvattajaa juuri sieltä ilman minkäänlaista kokemusta. Kaivat verta nenästäsi, jos olet vain nettitietojen varassa tietämättä mistään mitään. Yleisesti ottaen olisi järkevämpää ottaa selvää kasvattajista kansalaisuudesta välittämättä ja vasta sitten päättää, keneltä ja mistä maasta pennun haluaa. Mistä sinä edes tiedät, että juuri Puolasta löytyy se, mitä olet vailla?
Itselläni on koira puolalaiselta, kansainvälisesti hyvin tunnetulta kasvattajalta, joskin eri rodusta. Koira on pärjännyt näyttelyissä loistavasti enkä ole koskaan saanut katua hankkineeni kaikin puolin unelmakoiran Suomen rajojen ulkopuolelta. En kuitenkaan tunne haluamasi rodun kasvattajia, joten muuta neuvoa en osaa antaa kuin sen, että tutustu rodun harrastajiin kansainvälisissä näyttelyissä. Näin tein itsekin. Nythän olisi iso näyttely Helsingissä juuri tuloillaan, ja se on täynnä ulkomaisia kasvattajia. Mene sellaisten juttusille, joiden koirista pidät. - Anonyymi
En siis pidä koirista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139