Tanssiharrastuksen kustannukset

Anonyymi

Arvoisat palstalaiset!

Olen aloittanut tanssiharrastuksen vuonna 2001.
Tuolloin kävin vuosina 2001-2008 keskimäärin ehkä 1kerta/viikko humpalla.
2009-2014 ehkä 1,5kertaa /viikko.2015-2018 2kertaa viikossa.
Yhteensä 1244 kertaa.
Välillä kimppakyydillä ja joskus yksin omalla autolla.

Tanssireissujen autoilun hinta 44000e
Liput ja muut huvit 30-35e/kerta = noin 37000e
Kaikki yhteensä vuosina 2001-2019 muhkeat 81000e.

7

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harrastukset maksavat, sitähän varten käydään töissä. Fiksuimmat tosin tekevät itsestään tässä lajissa tanssin ohjaajia, niin silloin harrastuksen voi maksattaa kerta toisensa jälkeen samoja asioita opettamalla kerta toisensa jälkeen samoille kursseille tuleville tanssin niin sanotuille harrastajille,

• Anonyymi

Harrastukset ovat niitä asioita joiden hintaa ei kannata laskea. No toki silloin jos pankkitili on pieni ;)).
      Kivasta harrastuksesta on kiva maksaakkin.
      Toinen juttu on mielestäni auto. En koskaan laske sen käyttökustannuksia koska rakastann autoani ja haluan pitää sen huippukunnossa niinkuin itsenikin.
      Toki töissä pitää käydä jos ei ole vielä eläkeiässä ja joissain muissa asioissa on hyvä säästää.
      En esim. värjää hiuksiani. Oma väri on upea. Omat ripsetkin riittävät joten tekoripsiä en halua. Rakennekynnet ovat humpuukia koska omatkin kasvavat miten pitkiksi vain ne haluan .... jne ... säästyy piiiitkä penni.

• Anonyymi

Tiedän tyypin, joka osti auton että pääsisi pilkille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän tyypin, joka osti auton että pääsisi pilkille.

Onhan näitä tyyppejä, jotka hokivat, että: sitten kunmäsaan faijjan mopedin mä saan naisen sitkunmäsaan faijjan traktorin mäsaannaisen sitkun mä saan faijjan auton mä saannaisen sitkunmäsaan oman auton mä saan naisen sitkunmäsaan autoon oikeanhajuisen wunderbaumin mä saan naisen sitkunmänäytän wunderbauminhajuiselta kävelevältä joulukuuselta autosta nuoustessa mä saan naisen..

• Anonyymi

Monelle tanssipaikalle tulee olemaan kuolinisku, kun joku tulee sinne tansseihin täyssähköautolla ja alkaa suureen ääneen ihmetellä, miksi tanssipaikalla ei ole yhtään täyssähköauton latausasemaa?

• Anonyymi

Orkesteri tanssi liput tarkempi seuranta jos joku ostaa toiselle tanssi lipun.
      Väkivallan seuranta.

• Anonyymi

Tätäkin taustaa vasten tanssikukkahattuhenkilöitten vaatimussyyllistäminen siten, että taitavien tanssijoitten pitää opettaa nuoria(kin) tanssitaitopummeja ilmaiseksi tanssimaan, kuulostaa täysin kohtuuttomalta ja häpeilemättömän hävyttömältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      145
      6852
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5836
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      124
      5022
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      44
      4577
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      54
      3986
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      64
      3140
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3080
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2662
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2330
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2273
    Aihe