Lento saapuu Etelä-Teneriffaan (TSF) maanantai-iltana klo 22.50. Pääseekö siihen aikaan Playa de las Americasiin bussilla?
Vastaukset 7
- Anonyymi
TSF = Treviso airport Italia
- Anonyymi
Ei pääse. Taksilla vaan Inglesiin.
- Anonyymi
Onko kokemuspohjaista tietoa taksin hinnasta Etelä-teneriffalta Inglesiin?
Veikkaisin, että pääsee. Katso GoogleMapista lentokentän pysäkit ja mikä linja menee Americasiin. Sieltä näkee myös aikataulut.
Aurinkokuningas kirjoitti:
Olin liian optimistinen, linjan 111 viimeinen menee 22:27. Taksi tai Uber käyttöön.
Oli myös ehdotettu, mutta poistettu jostain syystä: 711 klo 23:38
- Anonyymi
Pikku oraalilla pääset ilmatteeks. Etsit vaan sopivan miehen kentältä. Näin olen usein matkannut inglesiin. Helppoa ja nautinnollusta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t71920Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227813Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️67748- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59568Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26533- 46507
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞26504Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29489- 35489