Ihan jokainen kerta!

Anonyymi

Kaikki BB-kaudet katsoneena joka kerta kun finaali on, niin viimeinen asukas talossa on todella haikeaa katsottavaa..
Talo, joka oli täynnä elämää. Talo, jossa oli huumoria ja monia tapahtumia, niin hiljenee kokonaan. Voi haikeus sentään:(

Joka päivä sitä tuijotti. Somessa piti lukea kaikki mahdollinen. Istua kuin tatti telkun edessä. Nyt kaikki loppuu..

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Leikit on nyt leikitty. Valot sammuu ja ovi sulkeutuu, voittajan astuessa siitä ulos, saattajansa kanssa. Vain asukkaiden kuvat jäävät eteisen seinälle. Piha on hiljainen. Vain pappa jää yksin sinne kummittelemaan.

      • Anonyymi

        Voi, ku oli haikeaa:(


    • Anonyymi

      Et todellakaan ole kyllä täysillä matkassa.
      Yksikään normaali aikuinen ihminen ei varmasti katso tuollaista paskaa siitä puhumattakaan, että olisi katsonut kaikki aikaisemmatkin kaudet.

      Se ei todellakaan ole millään tavoin normaalia.

      Ei liioin se, että vielä kaiken muun lisäksi tilaa jonkun 24/7 palvelun ja tuijottaa sitä paskaa vuorokauden ympäri.

      Sinulle on varmasti turhaa todeta kasva aikuiseksi, koska aikuista sinusta ei koskaan tule.

      • Anonyymi

        Jonkun ohjelman katsominen ei ole sinusta normaalia?

        Normaalia ei ole, että viitsii käyttää aikaansa käymällä palstalla, jonka ohjelmaa ei edes katso.
        Sinunlaisestasi ihmisestä tulee pakostakin mieleen, ettet ole ihan normaali. Sinulla on ongelmia, joista kannattaisi käydä juttelemassa ammattilaisen kanssa.
        Toivottavasti saat apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkun ohjelman katsominen ei ole sinusta normaalia?

        Normaalia ei ole, että viitsii käyttää aikaansa käymällä palstalla, jonka ohjelmaa ei edes katso.
        Sinunlaisestasi ihmisestä tulee pakostakin mieleen, ettet ole ihan normaali. Sinulla on ongelmia, joista kannattaisi käydä juttelemassa ammattilaisen kanssa.
        Toivottavasti saat apua.

        Minä kirjoitan tänne siksi, koska halveksin niitä raukkoja jotka haaskaavat aikaansa tuollaisen lapsellisen ja sairaan paskan katsomiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kirjoitan tänne siksi, koska halveksin niitä raukkoja jotka haaskaavat aikaansa tuollaisen lapsellisen ja sairaan paskan katsomiseen.

        "Oot tyhmä ja en tykkää susta!" ? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kirjoitan tänne siksi, koska halveksin niitä raukkoja jotka haaskaavat aikaansa tuollaisen lapsellisen ja sairaan paskan katsomiseen.

        Juuri tuo ei ole normaalia. Et pysty elämään omaa elämääsi, kun sinua häiritsee sinulle tuntemattomien ihmisten telkkarin katsomiset.
        Ei normaali ihminen vaivaa päätänsä tuollasella asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kirjoitan tänne siksi, koska halveksin niitä raukkoja jotka haaskaavat aikaansa tuollaisen lapsellisen ja sairaan paskan katsomiseen.

        Hei kato peiliin. Sieltä se sairas paska kattelee sinua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kirjoitan tänne siksi, koska halveksin niitä raukkoja jotka haaskaavat aikaansa tuollaisen lapsellisen ja sairaan paskan katsomiseen.

        Voi raukkaa olet tuhlannut kallista aikaasi ihan turhaan, säälittävää siis todella. Kannattaa ryhdistäytyä nythän tämä loppuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kato peiliin. Sieltä se sairas paska kattelee sinua!

        Voi sinua reppanaa, jos kuvittelet, että jotain kiinostaa sinun mielipiteesi BB:tä katsovista. Älä nyt kovasti pahoita mieltäsi, mutta herätät lähinnä sääliä. Kukaan ei oikeasti noteeraa SINUN mielipiteitäsi, otahan lääkkeesi ja äksyile vaan ihan itseksesi.
        Joo - asiaan! Todella tuntuu haikealta, kun BB loppuu. Kyllä on saanut nauraa, itkeäkin ja ihmetellä erilaisia ihmisiä. Varmaan tämä jakso jää mieleen ja opimme kaikki jotain ihmisenä olemisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kirjoitan tänne siksi, koska halveksin niitä raukkoja jotka haaskaavat aikaansa tuollaisen lapsellisen ja sairaan paskan katsomiseen.

        Ei voi vähääkään kiinnostaa mitä mieltä olet kenekin telkkarin katsomisesta eikä kommenttisi kosketa millään lailla. Siinähän läyhäät jos et muuta osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua reppanaa, jos kuvittelet, että jotain kiinostaa sinun mielipiteesi BB:tä katsovista. Älä nyt kovasti pahoita mieltäsi, mutta herätät lähinnä sääliä. Kukaan ei oikeasti noteeraa SINUN mielipiteitäsi, otahan lääkkeesi ja äksyile vaan ihan itseksesi.
        Joo - asiaan! Todella tuntuu haikealta, kun BB loppuu. Kyllä on saanut nauraa, itkeäkin ja ihmetellä erilaisia ihmisiä. Varmaan tämä jakso jää mieleen ja opimme kaikki jotain ihmisenä olemisesta.

        Hulluhan sellainen on, joka tuijottaa tuota paskaa silmä ( mahdollisesti joku muukin ) kovana ja kaiken lisäksi pitää tuota typerää huuhaata hyvänä viihteenä.

        Viihteellä ja Big Brotherilla ei ole minkäänlaisia yhtymäkohtia.

        Hankkikaa elämä luuserit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulluhan sellainen on, joka tuijottaa tuota paskaa silmä ( mahdollisesti joku muukin ) kovana ja kaiken lisäksi pitää tuota typerää huuhaata hyvänä viihteenä.

        Viihteellä ja Big Brotherilla ei ole minkäänlaisia yhtymäkohtia.

        Hankkikaa elämä luuserit.

        Höhööö mutta arvaa mitä! Viihde on tyhmille ja riippuvaisille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulluhan sellainen on, joka tuijottaa tuota paskaa silmä ( mahdollisesti joku muukin ) kovana ja kaiken lisäksi pitää tuota typerää huuhaata hyvänä viihteenä.

        Viihteellä ja Big Brotherilla ei ole minkäänlaisia yhtymäkohtia.

        Hankkikaa elämä luuserit.

        Aika huvittava tuo viimeinen lause. Jos joltakin elämä puuttuu, niin sinulta itseltäsi.

        Me Big Brotherin katsojat ymmärretään hyvän ja koukuttavan ohjelman päälle:)
        Ihan sama mitä sinä ajattelet:) Hajoo itekses!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höhööö mutta arvaa mitä! Viihde on tyhmille ja riippuvaisille!

        Anteeks, meni kuppi nurin ja vittuilin takaisin! Sitoudun täten vielä asiallisempaan kommunikointiin ja muiden ihmisten kunnoitukseen. Menee vaan välillä hermo täällä, kun niin älytöntä meininkiä! T. Äskeinen kommentoija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika huvittava tuo viimeinen lause. Jos joltakin elämä puuttuu, niin sinulta itseltäsi.

        Me Big Brotherin katsojat ymmärretään hyvän ja koukuttavan ohjelman päälle:)
        Ihan sama mitä sinä ajattelet:) Hajoo itekses!

        Sinä et ymmärrä hyvästä ja koukuttavasta ohjelmasta yhtään mitään.

        Olen lukenut täällä kirjoituksianne niin paljon, että olen huomannut teidän yleisesti ottaen olevan varsin yksinkertaista sakkia.

        Tuskinpa te kovin paljoa ymmärrätte mistään muustakaan.

        Tokihan kaikki tietävät sen, että fiksut ja ajattelevat ihmiset eivät varmasti osallistu tuollaiseen BB huuhaa paskaan, eivätkä myöskään suostu sellaista katsomaan.

        Toivottavasti tämän vuoden jälkeen Big Brotheria ei enää koskaan ainakaan Suomessa esitetä televisiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ymmärrä hyvästä ja koukuttavasta ohjelmasta yhtään mitään.

        Olen lukenut täällä kirjoituksianne niin paljon, että olen huomannut teidän yleisesti ottaen olevan varsin yksinkertaista sakkia.

        Tuskinpa te kovin paljoa ymmärrätte mistään muustakaan.

        Tokihan kaikki tietävät sen, että fiksut ja ajattelevat ihmiset eivät varmasti osallistu tuollaiseen BB huuhaa paskaan, eivätkä myöskään suostu sellaista katsomaan.

        Toivottavasti tämän vuoden jälkeen Big Brotheria ei enää koskaan ainakaan Suomessa esitetä televisiossa.

        Olet siis kytännyt koko 10vko tätä BB-palstaa?? Et edes katso ohjelmaa, niin siltikin olet täällä lukenut?? Olen lähes sanaton!!!
        Joku mättää nyt ja aika pahasti. Mistä moinen katkeruus? Olitko hakenut taloon, mutta sinua ei huolittu? Nyt sitten purat katkeruuttasi ja vihaasi ohjelma katsoviin ihmisiin. Minä ihan oikeasti säälin sinua. Toivottavasti saat itsellesi apua, etkä jää yksin ongelmasi kanssa.


    • Anonyymi

      Ai helkutti, kun minä nauran tälle ketjulle! Voiko bb katsojat olla tosiaan näin helposti provosoituvaa porukkaa? Täällä jaksavat ottaa todesta yhden piloillaan trollaavan tyypin juttuja ja kinaavan sen kanssa palstalla loputtomiin, siitä. Kuka on tyhmä ja paska. Voi hah-hah teitä! Tässäkin aloituksen aiheesta, ihan eri aiheeseen eksyneitä juttuja kaikki. Paitsi pari ensimmäistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe