Työkaverin ketsuppipullo aina tyhjennetään ja hän oli päättänyt kaataa sekaan väkiviinaetikkaa että loppuu se eväiden vieminen.
Kaadoin siitä pullosta enkä mielestäni haistanut mitään vaikka sehän on melkoisen voimakkaan hajuista.
Vasta kun vedin makaroonit suuhuni niin oksensin kun se maku löi läpi.
Onko tässä nyt tapahtunut pahoinpitely? Eikö etikka voi jopa kuroa kurkun umpeen tai jotain?
Työkaverin jekku pahoinpitely?
11
100
Vastaukset
On tapahtunut rikos, eli aloittajan tapauksessa näpistys, tai jos tuota muiden omaisuutta on käytetty pidempäänkin hyväksi, niin kavallus.
Eli nyt aloittaja on ihan himputin hiljaa koko asiasta ja rukoilee hiljaa, että uhri ei tee hänestä rikosilmoitusta!
P.S. Osta luuseri itse omat ruokasi!!!- Anonyymi
Juuri näin. Kyllä ne oikeusturva-asiat tulivat mieleen heti, kun aloittaja koki, että itse oli kuvittelemansa rikoksen uhri. Ei kuitenkaan vielä siinä vaiheessa, kun itse teki konnuuksia.
Voisi olla lievä pahoinpitely. Mikäli etikkatempulla olisi aiheutettu jokin vamma, olisi kyseessä ollut vammantuottaminen pikemmin kuin pahoinpitely.
- Anonyymi
Täh?
Siis jos minä haluan maustaa ketsuppiani väkiviinaetikalla, ja sinä saat omasta mielestäsi pahan maun suuhusi, koska menit varastamaan minun ketsuppiani, niin minä olen syyllistynyt pahoinpitelyyn?
Rikoslain laajentavan tulkinnan kielto ei taida olla ihan tuttu... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täh?
Siis jos minä haluan maustaa ketsuppiani väkiviinaetikalla, ja sinä saat omasta mielestäsi pahan maun suuhusi, koska menit varastamaan minun ketsuppiani, niin minä olen syyllistynyt pahoinpitelyyn?
Rikoslain laajentavan tulkinnan kielto ei taida olla ihan tuttu...Niin tuo on totta. Esim itse olen sellainen ihminen, joka lisää usein väkiviinaetikkaa tomaattiketsuppiin, koska satun pitämään makuyhdistelmästä.
Tomaattiketsuppia käytetään yleensä vain sen verran vähän, että siitä ei ole mitään haittaa elimistölle, vaikka ketsupista puolet olisi väkiviinietikkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tuo on totta. Esim itse olen sellainen ihminen, joka lisää usein väkiviinaetikkaa tomaattiketsuppiin, koska satun pitämään makuyhdistelmästä.
Tomaattiketsuppia käytetään yleensä vain sen verran vähän, että siitä ei ole mitään haittaa elimistölle, vaikka ketsupista puolet olisi väkiviinietikkaa.Kiitos PPP. Onko Sameboy'llä jotakin lisättävää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos PPP. Onko Sameboy'llä jotakin lisättävää?
Uusien sketsien aiheet ovat loppumattomia kun näitä ketjuja selailee...
Anonyymi kirjoitti:
Täh?
Rikoslain laajentavan tulkinnan kielto ei taida olla ihan tuttu...Riippuu tarkoituksestasi lisätä väkiviinaetikkaa ketsuppiisi. Jos teit sen lisäämisen tarkoituksella, että aiheutat ketsupin luvattomalle käyttäjälle kipua ja mahdollisesti jopa fyysien vamman, on tekosi rikos.
Puolustukseksi voit toki vedota omiin makutottumuuksiisi, jonka vuoksi olet maustanut oman ketsuppisi.
Voidaan ajatella tilannetta, että olet tietoinen työkaverisi tavasta käyttää ketsuppiasi, ja päätät alkaa säilyttämään ketsuppipullossa arsenikkia sekoitettuna ketsuppiin. Onko työkaverisi silloin yksin vastuullinen arsenikin nauttimiseen haitallisella tavalla?- Anonyymi
rytmimunat kirjoitti:
Riippuu tarkoituksestasi lisätä väkiviinaetikkaa ketsuppiisi. Jos teit sen lisäämisen tarkoituksella, että aiheutat ketsupin luvattomalle käyttäjälle kipua ja mahdollisesti jopa fyysien vamman, on tekosi rikos.
Puolustukseksi voit toki vedota omiin makutottumuuksiisi, jonka vuoksi olet maustanut oman ketsuppisi.
Voidaan ajatella tilannetta, että olet tietoinen työkaverisi tavasta käyttää ketsuppiasi, ja päätät alkaa säilyttämään ketsuppipullossa arsenikkia sekoitettuna ketsuppiin. Onko työkaverisi silloin yksin vastuullinen arsenikin nauttimiseen haitallisella tavalla?Olkiukoilla harvoin pärjää aikuisten keskustelussa.
Luonnollisesti ihmiselle vaarallisen aineen säilyttäminen elintarvikkeiden joukossa siten, että sitä on sivullisen mahdollisuus vahingossa nauttia, voi riskin konkretisoituessa täyttää rikoksen tunnusmerkit.
Väkiviinaetikkaa sen sijaan käytetään ruokataloudessa, eikä se ole välittömästi ihmiselle vaarallista. Se, että sinä et tykkää siitä, on subjektiivinen makukokemuksesi, enkä syyllisty rikokseen, vaikka tietäisin sinun luvatta nauttivan ketsuppiani aika-ajoin, ja lisäisin väkiviinaetikkaa sinne tehdäkseni sen sinulle pahanmakuiseksi.
- Anonyymi
Ketsupilla on hyvä juksata työkavereitia.
- Anonyymi
Itse tykkäsin kyttyrää, kun hienosokeripussistani katosi sokeria. Kun sakki oli koolla, nuolaisin näyttävästi lusikkaa, jonka panin pussiin. Ehkä se vähän hillitsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962