Hei pelaako kukaan kännykkä peliä nimeltä castle clash? Peli on igg:n tekemä. (Älkää aloittako että on kopio clash of clansista sillä ei kiinnosta), itse pelaan kyseistä peliä IOS servulla ja olisi mukava saada suomalaisia yhteen tässä pelissä. Olen pelannut peliä nyt pari vuotta ja mighti abouttiarallaa 750k tällä hetkellä. Guildikin löytyy jonka nimi on Finlands (saa liittyä) tosin ei siellä ole tällä hetkellä yhtään pelaajaa kuin minä.
Kiinnostavaa olisi myös tietää että onko muita ”korkeantason” pelaajia suomessa tällä hetkellä kyseisessä pelissä?
Castle clash IGG Puhelinpeli
Anonyymi
1
207
Vastaukset 1
- Anonyymi
Hei peli vaikuttaa kiinnostavalta voisin ladata sen niin voitaisi keskustella lisää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466