Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Koodeja kiihdytys/farmi/areenapeleihin pliis!!! Koodeja kiihdytys/farmi/areenapeleihin pliis!!!

Topsa

Koodeja kiihdytys/farmi/areenapeleihin pliis!!!
ku ei tunnu miswtään löytyvän

33

23766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kingi32

      mikä ihme se sellanen peli on en oo ennen kuullukkaan?????????????????

    • Samu

      Kirjoita pelin aikana nimeksi Kiihdytysraha, Kiihdytysauto tai autot. Sinun pitäisi saada paljon rahaa ja kaikki autot.

      • h4cc3r1

        eitoimi kiihdtys pelin koodit


      • matti12343444
        h4cc3r1 kirjoitti:

        eitoimi kiihdtys pelin koodit

        kiihdytys koodit kirjota näin :Kiihdytysraha
        HUOM...!!! isolla K


      • fuckin

        missä koodit kirjotetaan


      • kuka tietää farmiin rahakoo...
        h4cc3r1 kirjoitti:

        eitoimi kiihdtys pelin koodit

        KUKA TIETÄÄ FARMIIN TOIMIVIA RAHA KOODEJA


      • x x x x p e l a a j a x x x x
        kuka tietää farmiin rahakoo... kirjoitti:

        KUKA TIETÄÄ FARMIIN TOIMIVIA RAHA KOODEJA

        se koodi on rahasampo


    • h4cc3ri

      kirjoita nimeksi farmissa rahasampo niin saat 10 miljoonaa rahaa (laita vaikeusaste holponmallatasolle)

      • jarkko79

        ei toi rahasampo juttu toimi. ei siitä mitää rahaa saa


      • megekeke
        jarkko79 kirjoitti:

        ei toi rahasampo juttu toimi. ei siitä mitää rahaa saa

        kirjoita farmiin nimeksi rahasampo isolla R kirjaimella! Rahasampo


      • danteispower

        toimii XD


    • koooodejaaa

      osta mosse autokaupasta. sitte ku sulla on mosse nii pyörittele hiirtä olikoha se myy vai osta napin päällä, mutta älä paina siitä vielä. Auton arvo kasvaa sillain kohisten, jolloinka voit myydä sen mossen haluamaasi hintaan. voit toistaa tuon niin monta kertaa ku haluut. nopeemmin saa ku ostat mossen ja sitte pistät hiiren kalleimman auton päälle mutta älä paina siitä ja sitte paina "myy" nappia nii mossesta saa sen kalleimman auton hinnan.

      • koooodejaaaa

        siis ostat sen kolmannen auton oikeesta yläkulmasta, sen tumman vihreen. sitte pistät hiiren jonku kalliin auton päälle mutta älä paina siitä vaa liikuta hiiri sitte "myy auto" painikkeen kohalle ja paina siitä nii saat sen kalliin auton hinnan siitä rupusesta autosta.


      • Jambo

        kirjoita tallissa nimeksesi Kiihdytysraha ja saat rahaa


      • jeppi

        eihän toi mosse jutska toimi


      • jeppi

        Farmissa ku on sen rehun osto ja siin ku näyttää paljo se rehu maksaa kun aijot ostaa rehua paina myy siihen niin sä saat rahaa ja sit jos sulla on siiloja paljon nii rehut maksaa enemmän mut ota taas myyy ni saat sen raha summan mikä siin näkyy :) kyllä lähtee mitä ny mun paras raha määrä siin oli joku 999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 ton verran :D ja eläimiii ol jokusen pari millii kaikkii eläimia siis pari millii sit omaa maataki varmaa 10mil hehtaaria :D hehe ja työläsiä mulla ol 3000mil =)


      • Ei toimi ei...
        jeppi kirjoitti:

        Farmissa ku on sen rehun osto ja siin ku näyttää paljo se rehu maksaa kun aijot ostaa rehua paina myy siihen niin sä saat rahaa ja sit jos sulla on siiloja paljon nii rehut maksaa enemmän mut ota taas myyy ni saat sen raha summan mikä siin näkyy :) kyllä lähtee mitä ny mun paras raha määrä siin oli joku 999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 ton verran :D ja eläimiii ol jokusen pari millii kaikkii eläimia siis pari millii sit omaa maataki varmaa 10mil hehtaaria :D hehe ja työläsiä mulla ol 3000mil =)

        ei toi niiku käytännössä toimi...
        Tein näin ja sano mitä tein väärin:

        1.Painoin siitä tuotteet painikkeesta
        2.Painoin siitä rehu painikkeesta
        3.Sitten mä klikkailin sitä myy painiketta mutta ei kodi toiminu

        M I T Ä M Ä T E I N V Ä Ä R I N ?????????????????????????????????????????????


      • koodaaja edelleen
        Ei toimi ei... kirjoitti:

        ei toi niiku käytännössä toimi...
        Tein näin ja sano mitä tein väärin:

        1.Painoin siitä tuotteet painikkeesta
        2.Painoin siitä rehu painikkeesta
        3.Sitten mä klikkailin sitä myy painiketta mutta ei kodi toiminu

        M I T Ä M Ä T E I N V Ä Ä R I N ?????????????????????????????????????????????

        ihmettlen sitä juttuu!!


      • mie vaan
        jeppi kirjoitti:

        Farmissa ku on sen rehun osto ja siin ku näyttää paljo se rehu maksaa kun aijot ostaa rehua paina myy siihen niin sä saat rahaa ja sit jos sulla on siiloja paljon nii rehut maksaa enemmän mut ota taas myyy ni saat sen raha summan mikä siin näkyy :) kyllä lähtee mitä ny mun paras raha määrä siin oli joku 999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 ton verran :D ja eläimiii ol jokusen pari millii kaikkii eläimia siis pari millii sit omaa maataki varmaa 10mil hehtaaria :D hehe ja työläsiä mulla ol 3000mil =)

        ei tää kyllä toimi :/


      • FARMI
        jeppi kirjoitti:

        Farmissa ku on sen rehun osto ja siin ku näyttää paljo se rehu maksaa kun aijot ostaa rehua paina myy siihen niin sä saat rahaa ja sit jos sulla on siiloja paljon nii rehut maksaa enemmän mut ota taas myyy ni saat sen raha summan mikä siin näkyy :) kyllä lähtee mitä ny mun paras raha määrä siin oli joku 999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 ton verran :D ja eläimiii ol jokusen pari millii kaikkii eläimia siis pari millii sit omaa maataki varmaa 10mil hehtaaria :D hehe ja työläsiä mulla ol 3000mil =)

        no ei toi toimi ei siitä mitään rahaa tuu


      • sx sx sx xs xs xs

        osta mosse sitte mene siihe johonki editoidu tai jotain se on auto kaupas kylin sitte pistä kaikki ne täytee ja vedä siitä valkosest hommasta ja myy ja wot


    • Koodaaja

      Kun meet kiihdytykses autokauppaan ni osta sielt auto jonka merkki oli joku ihmeen toyota mut se oli ylimmäl rivil ja myy se sillei et painat myy auto kohtaa mut piä pohjas ja heiluta hiirtä...Jos se ei toimi niin koita sillee et meet hiirel jonkun auton päälle niin rahasumma jää auton myynti hinnaks kun myyt jos et ymmärä niin vastaa tähän........

      • jericholic

        Parempi versio tuosta koodista, osta Ford 600 tai mosse tai vastaava PIKKUAUTO, sitten mene kohtaan EDITOIDUT ja laita kaikkiin kohtiin 5 tähteä. Ja laita auton painoksi 800, sitten aja yhden kerran varttimaili ja mene takaisin autokauppaan, sen jälkeen vie hiiri myy auto-painikkeen päälle ja heiluta sitä sen kohdalla. Nyt rahan summan pitäisi kasvaa sitä mukaa, kun hiirtä heilutat..


      • rrrrridfsdfsdfds

        en tajuu mitä tarkotat siis niinkun pelaatsä jotain kyyhdytys 1.0 koska 1.74 ei toimi


      • Danteispower

        no mä sattumoisin vahinkos sain tietää täst en muista pakost kaikke mut kato mä ostin auton en muista jotaa tallensin ja alotin sen tallenteen tai ostin auton ja alotin uuden pelin XD jotaa tollee ja sit yy vanhan auton ottaa lainaa ja ostaa paremman auton ja tällee tekee pari kertaa :D


    • Tosi On

      Nimeksi kirjoitat tarkalleen -> Rahasampo
      Vaikeusasteeksi otat vielä helpon niin varmasti toimii.. =)
      10 Miljoonaa tulee rahaa. =)

      • pelaan farmia

        voi vitun pellet. etteks osaa pelaa. ja sitä paitsi tohon farmiin ei oo ees koodei ja mul on rahaa siin päälle 9miljardii...... helposti saa rahaa kuhan tietää taktiikan ;).


      • maajuntti
        pelaan farmia kirjoitti:

        voi vitun pellet. etteks osaa pelaa. ja sitä paitsi tohon farmiin ei oo ees koodei ja mul on rahaa siin päälle 9miljardii...... helposti saa rahaa kuhan tietää taktiikan ;).

        Farmissa taktiika on se, että olet todella hyvä maanviljelijä joka osaa sijoituksilla tienata omaisuuden.


    • janijohannes /)

      Siis kun sul on 0 rahaa (tai enemmän) niin voit lisätä sitä seuraavalla tacalla: Mene ensin talliin, ja sitten laita nimeksi Kiihdytysraha

      Pääse Cup-kisoihin milloin tahansa: Mene talliin, ja laita nimeksi Kiihdytyscup

      Kaikki työstöt (myös mahdottomat): Mene talliin, ja laita nimeksi Kiihdytystyöstö

      Kaikki autot kaupassa: Laita nimeksi Kiihdytysauto

      Mestari sponsori auki (antaa rahaa joka kisassa noin 1000): Mene talliin, ja laita nimeksi Kiihdytyssponsori

      Lisäilen näitä kun löydän uutta pelistä ;)

      • janijohannes /)

        Kaikki tavarat tekniikka osioon: Mene talliin, ja laita nimeksi Kiihdytystekniikka


    • Eddy-
      • kyllävain32425

    • kiihdyiiro123

      kiihdytyspeli 2.0 paina rahan kohtaa ja kirjoita rahaa niin kyllä tuloo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe