Kävin kyseisellä hammaslääkäriasemalla akuuttikäynnillä ja hammaslääkäri hoiti työnsä hyvin, siitä minulla ei ole valitettavaa. Käynnillä otettiin pieni röntgenkuva, jota tulin hakemaan myöhemmin, kun kumpikaan meistä (minä tai hammaslääkäri) ei muistanut kuvaa mukaani käynnin lopuksi ja yleensähän maksetut kuvat haetaan myöhemmin, se on täysin normaalia. Se mikä yllätti oli, että minulta perittiin 10 euroa toimistomaksua jo maksetuista röntgenkuvista, kun menin toisena päivänä niitä hakemaan, vastustin tätä, mutta minulle ei suostuttu antamaan kuvaa ilman tuota maksua, missään muualla en ole vastaavaan toimintatapaan törmännyt. Olin yhteydessä kuluttajaneuvojaan ja hän sanoi, että kyseistä toimistomaksua ei olisi saatu periä, koska kyseessä oli jo maksetut kuvat. Kävi kuitenkin yllättäen ilmi, että hammaslääkäriasema ei aio muuttaa toimintatapojaan tulevaisuudessakaan. Suosittelen muitakin potilaita olemaan yhteydessä kuluttajaneuvontaan, jos on peritty vastaava maksu, en usko, että olen ainoa. Jäi ikävä maku tästä hammaslääkäriasemasta. Silloinkin, kun reklamoimme paikan päällä asiattoman toimistomaksun perimisestä, yksi työntekijä tuli naureskelemaan siihen, tuntui, että asiakasta ei arvosteta, en ole koskaan kokenut vastaavaa missään. Olin todella hämmästynyt siitä, että kyseinen hammaslääkäriasema ei kunnioita edes kuluttajaneuvonnan kantaa asiaan eli jatkossakin aikovat periä asiattomasti toimistomaksua. Olkaapa tarkkana. Poikkeuksellisesti hammaslääkäriasema olisi suostunut palauttamaan minulle em. toimistomaksun takaisin, mutta emme päässeet yhteisymmärrykseen palautustavasta.
Kokemuksia Riihimäen Hammaspalvelusta, PlusTerveydestä?
Anonyymi
2
262
Vastaukset
- Anonyymi
Kaksi kertaa ensimmäinen ja viimeinen
- Anonyymi
Siis mitä.
Eiks ne kuvat oo kaikki ollu digitaalisia jo 15-20 vuotta.
Ei niitä sieltä saa mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865197- 1643612
- 533179
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032096- 351901
- 301833
- 461813
- 571714
- 191653
- 191627