Nyt kun sähköpostiin tulee muutos

Anonyymi

niin miten käy profiileille ja niiden yhteydessä oleville kirjoituksille?
Häviävätkö ne kaikki kuin pieru saharaan vai toimiiko se homma kuten ennenkin.

12

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käsittääkseni,

Jos ei maksa, tili lopetetaan, Jos ei aio maksaa, kannattaa siirtää osoitteet ja tärkeät failut muualle. Ja postailla uus oso tarpeellisiin paikkoihin.

Jos meinaa maksaa, oletan, teoriassa ei ongelmia. Paitsi kokemusten mukaan ongelmia odotettavissa.

Kaitpa infoa löytyy ja kai sitä jaetaankin.

=DW=

• Eiköhän ne jokaisen postiin sitten ilmoita ohjeet.
      Vaan minä en niitä tule tarvitsemaan.

• Anonyymi

Voiko olla alkusoittoa, että jokin osio tulee maksulliseksi ja sitten pikkuhiljaa kaikki.
        Tuntuu vähän omituiselta, jos lähetetään tietoa muutoksesta ja saa aikaan epäselvyyttä.
        En ole avannut posti-osiota lainkaan, tullut kirjoiteltua vain tänne.
        No.
        Onhan tällainen ohjelma maksanut, ylläpito, korjaukset ja päivitykset. Tavallaan perusteltua.
        Mutten tule maksamaan, häivyn kirjoihin shitten.

Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko olla alkusoittoa, että jokin osio tulee maksulliseksi ja sitten pikkuhiljaa kaikki.
        Tuntuu vähän omituiselta, jos lähetetään tietoa muutoksesta ja saa aikaan epäselvyyttä.
        En ole avannut posti-osiota lainkaan, tullut kirjoiteltua vain tänne.
        No.
        Onhan tällainen ohjelma maksanut, ylläpito, korjaukset ja päivitykset. Tavallaan perusteltua.
        Mutten tule maksamaan, häivyn kirjoihin shitten.

Beng

Onko sulla suomi24 sp-osoite? Sehän tulee samalla kun rekisteröityy ja sille nimelle/nimimerkille.
        Toki on paljon ihmisiä joilla on omalla nimellään oleva suomi24 sp, mutta eivät kirjoita palstoille, ymmärrettävistä syistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla suomi24 sp-osoite? Sehän tulee samalla kun rekisteröityy ja sille nimelle/nimimerkille.
        Toki on paljon ihmisiä joilla on omalla nimellään oleva suomi24 sp, mutta eivät kirjoita palstoille, ymmärrettävistä syistä.

Kokeilin edellisen kirjoituksen tehtyäni, niin minun olisi pitänyt kirjautua, joten enpä kuulu joukkoon.
        Muunlaiset sp:t käytössä.
        Mieluiten käytän puhelinta.

Beng

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan minulla se osoite, mutta en minä sitä ole koskaan käyttänyt, enkä tule ostamaan sitä nytkään, koska minulla on oma vanha ilmainen hotmailin sp-osoite, jota käytän. En tarvitse kahta.

• Anonyymi

Kyllä tänne jumittuneet on valmiita maksamaan jonkun euron, suomi24 on joillekkin huumetta, ovat valmiita maksamaan enemmän kuin muutaman euron.

Jos sattuu olemaan liikunta rajoitteinen onhan tämä jonkinlainen viihdyke, terveenä ihmisenä joskus tuntuu vähän hölmöltä olla tuntikin täällä.

• Anonyymi

Jos maksullinen keskustelupalsta saisi ulkomaiset seksiviestien massapostittajat pois, se olisi suuri etu.

• Moi! Profiileille tai niillä kirjoitetuille viesteille ei tapahdu mitään. Muutos koskee ainoastaan Suomi24 Postia eli Suomi24:n tähän asti tarjoamaa sähköpostilaatikkoa. Se tulee siirtymään 10.1.2020 uudelle palveluntarjoajalle. Tästä asiasta voi lukea lisää Suomi24 Blogista.

• Anonyymi

Luojan kiitos en ole mihinkään kirjautunut suomi24 postilla kun en aio uudelle palvelimelle alkaa maksamaan. Ilmaisiakin on jotka jopa toimii paremmin. Treffit jo lopetin turhana mutta nikin taidan vielä jättää roikkumaan niin kukaan muu ei voi ottaa käyttöönsä samaa nimmaria :)

vn

• Anonyymi

Aivan upeaa, ei tarvitse palstoilla enään retostella ja voi aivan rauhassa keskittyä aivan muihin harrastuksiin.

• Anonyymi

Tähän keskustelupalstaan ei vaikuta mitenkään. Kirjoitelkaa kuten ennenkin. Ne joilla on Suomi4.fi sähköposti, ovat muutoksen edessä. Eivät muut. Näin olen ymmärtänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3285
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3053
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1852
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1787
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1711
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1399
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe