Sähköpanta vai aita miehen lasten koulutuksessa?

Anonyymi

Onko kellään kokemuksia? En ole perehtynyt aiheeseen, mutta ymmärtääkseni pannassa on muitekin toimintoja? Värinä, jne..sitten säädettävyys itse sähköimpulssin voimakkuuteen. Muistaakseni jossain vaiheessa myytiin "näkymätöntä" aitaakin, joka perustui asetettujen rajojen ylittamisestä saatuun säkäriin?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko faijasi tai vaarisi kuulunut natseihin, vai mistä kumpuaa tuo sadistisuus lapsia kohtaan.?
      Vai oletko koulukiusattu ja nyt haluat muille lapsille samaa mitä olet itse kokenut.?
      Olet häijy ja katkera jostain ja janoat kostoa eritoten lapsille.

      • Anonyymi

        Kylläpä on katkeraa porukkaa täällä. Kaikki ei onistu tekemään omasta ja lasten elämstä sitä parasta kun siinä sotkee ne miehen uudet naikkoset, jotka miehen selän takana useimmiten sotkee miehen koko suvun asiat. En ymmärrä miten meis voi olla niin sokee ettei nää, mutta sanotaan että ihastus on sokee... arki tulee pian perässä ja silloin mies huomaa mitä on menettänyt kun herää todellisuuteen, sinne meni vaimo ja lapset ja koko suku... yhden perheenrikkojan tähden kaikki.Mies kapisaa vaimoaa ja lapsiaan.
        Meillä kävi niin mies katuu syvästi mutta me ei takaisn oteta, kun mies hylkäsi lapet ja vaihtoi naikkosiin, niin takasin ei ole tulemista, ja nyt kun meillä on kaikki, tottakai mies katuu... mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi, lapsetkin hykäsi lopulta isän, ja sanovat että olen maailman paras äiti, ja nää mun lasten lapset... ihania... mies ei edes tiedä kuin monta hänellä on... arvata voi.
        Onneksi lapseni ovat jo aikuisia, joten suuren työn olen heidän kanssaan tehnyt kun mies luisti ja viahtoi naikkosiin, olen maailman paras äiti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä on katkeraa porukkaa täällä. Kaikki ei onistu tekemään omasta ja lasten elämstä sitä parasta kun siinä sotkee ne miehen uudet naikkoset, jotka miehen selän takana useimmiten sotkee miehen koko suvun asiat. En ymmärrä miten meis voi olla niin sokee ettei nää, mutta sanotaan että ihastus on sokee... arki tulee pian perässä ja silloin mies huomaa mitä on menettänyt kun herää todellisuuteen, sinne meni vaimo ja lapset ja koko suku... yhden perheenrikkojan tähden kaikki.Mies kapisaa vaimoaa ja lapsiaan.
        Meillä kävi niin mies katuu syvästi mutta me ei takaisn oteta, kun mies hylkäsi lapet ja vaihtoi naikkosiin, niin takasin ei ole tulemista, ja nyt kun meillä on kaikki, tottakai mies katuu... mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi, lapsetkin hykäsi lopulta isän, ja sanovat että olen maailman paras äiti, ja nää mun lasten lapset... ihania... mies ei edes tiedä kuin monta hänellä on... arvata voi.
        Onneksi lapseni ovat jo aikuisia, joten suuren työn olen heidän kanssaan tehnyt kun mies luisti ja viahtoi naikkosiin, olen maailman paras äiti.

        Meilläkin mies itki ja itki ja vaatimalla vaati, konttasi ja kieri anteeksi pyydelleen takasin, mutta emme huomlineet. Hän katui että hylkäsi lapset kun olivat isää eniten tervinneet, ja minulle sanoi olevansa niin pahoillaan että voisi ostaa vaikka koko maailman minulle. Sanoi että kumma että naikkoset pystyy moiseen, mutta heillähän on vuosien kokemus ja se kartuttaa osaamista rikkoa toisten perhe.

        Emme ottaneet miestä taksin sanoimme että kun kerran lähdet lähedet lopullisesti, käytettyä likasta miestä emme takaisin huoli.

        Nyt on naikkosella uusia ukkoja ollu varmaan tusina , ja meidän ex isä ex mies yksin kuin rusina pullasta.

        Kyllä naurattaa kun meillä on kaikki ystävät suku ja tutut säästyneet, miehellä ei. Mutta ihan oikein, kärsikööt nyt. Lapset ei tarvi enää isää eikä lastenlapset huonoa ukkia. Sitä saa mitä tilaa. Voi miten meitä aina naurattaa kun tulee miehestä puhe, kun tulee, harvoin.
        Meillä on asiat kerrassaan hyvin, on rahaa, on asuntoja ja autoja, ym.. kaikista kallein ja suurin on se -me-.

        Ihminen selviää moisesa koetuksesta kun ajattelee että huono lähti ja parempaa tulee tilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meilläkin mies itki ja itki ja vaatimalla vaati, konttasi ja kieri anteeksi pyydelleen takasin, mutta emme huomlineet. Hän katui että hylkäsi lapset kun olivat isää eniten tervinneet, ja minulle sanoi olevansa niin pahoillaan että voisi ostaa vaikka koko maailman minulle. Sanoi että kumma että naikkoset pystyy moiseen, mutta heillähän on vuosien kokemus ja se kartuttaa osaamista rikkoa toisten perhe.

        Emme ottaneet miestä taksin sanoimme että kun kerran lähdet lähedet lopullisesti, käytettyä likasta miestä emme takaisin huoli.

        Nyt on naikkosella uusia ukkoja ollu varmaan tusina , ja meidän ex isä ex mies yksin kuin rusina pullasta.

        Kyllä naurattaa kun meillä on kaikki ystävät suku ja tutut säästyneet, miehellä ei. Mutta ihan oikein, kärsikööt nyt. Lapset ei tarvi enää isää eikä lastenlapset huonoa ukkia. Sitä saa mitä tilaa. Voi miten meitä aina naurattaa kun tulee miehestä puhe, kun tulee, harvoin.
        Meillä on asiat kerrassaan hyvin, on rahaa, on asuntoja ja autoja, ym.. kaikista kallein ja suurin on se -me-.

        Ihminen selviää moisesa koetuksesta kun ajattelee että huono lähti ja parempaa tulee tilalle.

        Aloitus Lissu OYP ja kaksi viimeistä kommenttia myös Lissukan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus Lissu OYP ja kaksi viimeistä kommenttia myös Lissukan.

        Siinä se Lissukka itse vastaa ja haukkuu itseään!!! Voiko s u r k e e m p a a olla? Aloitat ja vastaat ja taas vastaat kun kukaan muu ei vastaa. Hm....
        Miksi et keksi itsellesi muuta tekemistä, olet niin koukussa nettiin. Harmi, elämä on muutakin kuin provojen kirjoitus ja niihin miin vastaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä on katkeraa porukkaa täällä. Kaikki ei onistu tekemään omasta ja lasten elämstä sitä parasta kun siinä sotkee ne miehen uudet naikkoset, jotka miehen selän takana useimmiten sotkee miehen koko suvun asiat. En ymmärrä miten meis voi olla niin sokee ettei nää, mutta sanotaan että ihastus on sokee... arki tulee pian perässä ja silloin mies huomaa mitä on menettänyt kun herää todellisuuteen, sinne meni vaimo ja lapset ja koko suku... yhden perheenrikkojan tähden kaikki.Mies kapisaa vaimoaa ja lapsiaan.
        Meillä kävi niin mies katuu syvästi mutta me ei takaisn oteta, kun mies hylkäsi lapet ja vaihtoi naikkosiin, niin takasin ei ole tulemista, ja nyt kun meillä on kaikki, tottakai mies katuu... mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi, lapsetkin hykäsi lopulta isän, ja sanovat että olen maailman paras äiti, ja nää mun lasten lapset... ihania... mies ei edes tiedä kuin monta hänellä on... arvata voi.
        Onneksi lapseni ovat jo aikuisia, joten suuren työn olen heidän kanssaan tehnyt kun mies luisti ja viahtoi naikkosiin, olen maailman paras äiti.

        Ja sekö oikeuttaa sua kohtelemaan miehesi lapsia huonosti, kun entinen elämäsi rassaa sua, koita päästä katkeruudesta, ja nauttia nyky miehestäsi ja omista ja hänen lapsistaan.
        Sääli vaan, kun sun lapsesi ei näe isäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä se Lissukka itse vastaa ja haukkuu itseään!!! Voiko s u r k e e m p a a olla? Aloitat ja vastaat ja taas vastaat kun kukaan muu ei vastaa. Hm....
        Miksi et keksi itsellesi muuta tekemistä, olet niin koukussa nettiin. Harmi, elämä on muutakin kuin provojen kirjoitus ja niihin miin vastaaminen.

        Sinä sitä vaan jaksat täällä vastailla omiin kirjoituksiisi. Eipä täällä näy juuri muita käyvän, eli jatka ihan yksinäsi tuota vuoropuhelua oman itsesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sitä vaan jaksat täällä vastailla omiin kirjoituksiisi. Eipä täällä näy juuri muita käyvän, eli jatka ihan yksinäsi tuota vuoropuhelua oman itsesi kanssa.

        Vastaatteko molemmat omiin kirjoituksiinne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaatteko molemmat omiin kirjoituksiinne?

        Tää on taas lauantai pullo päivä joillakin. Sillon mielikuvitus ja tosi elämä sotkeutuvat toisiinsa ja kirjotellaan ja sanotaan mitä tahansa. Näin lauantaisin.
        Huomenna sitte taas hävetään. mut näitä ja heitä on aina ja tulee olemaan. Sinäkin-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on taas lauantai pullo päivä joillakin. Sillon mielikuvitus ja tosi elämä sotkeutuvat toisiinsa ja kirjotellaan ja sanotaan mitä tahansa. Näin lauantaisin.
        Huomenna sitte taas hävetään. mut näitä ja heitä on aina ja tulee olemaan. Sinäkin-

        Joo veikkaan että se on tää sama vanha Miem/Radikaal joka on nämä kaksi henkilöä eli mm. Lissu. Katkera vaimonsa jättämä herra käyttää loppuelämänsä haukkumalla muita "perheenrikkojiksi" ja "naikkosiksi," koska hän itse rikkoi oman perheensä lankeamalla toisen naisen vokottelulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo veikkaan että se on tää sama vanha Miem/Radikaal joka on nämä kaksi henkilöä eli mm. Lissu. Katkera vaimonsa jättämä herra käyttää loppuelämänsä haukkumalla muita "perheenrikkojiksi" ja "naikkosiksi," koska hän itse rikkoi oman perheensä lankeamalla toisen naisen vokottelulle

        Juurikin nämä kaksi älykköä , Lissu Onnen Ydin Perhe ja Miem molemmat äärettömän katkeria ihmisiä, Lissu petettiin ja jätettiin ja hän kostoksi erotti lapset isästään ja tuo Miem vihasi Ex rouvaansa ylikaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo veikkaan että se on tää sama vanha Miem/Radikaal joka on nämä kaksi henkilöä eli mm. Lissu. Katkera vaimonsa jättämä herra käyttää loppuelämänsä haukkumalla muita "perheenrikkojiksi" ja "naikkosiksi," koska hän itse rikkoi oman perheensä lankeamalla toisen naisen vokottelulle

        Kyllä se on Lissu joka puhuttelee kaikkia uusperheen naisia naikkosiksi ja sutturoiksi, kun selaa tätä palstaa taaksepäin niin sieltä löytyy nämä pöhköt.


    • Anonyymi

      Ap:n viestiin palatakseni, sähköpanta on parempi koulutuksessa koska sitä voi käyttää etänä vaikka lapsi olisi toisessa huoneessa. Aina välillä on funktionaalista antaa lievä sähköimpulssi ilman syytäkin, jotta miehen lapsi alistuisi pysyvästi. Varsinaiset sähköpannat ovat Suomessa laittomia, mutta koirille tarkoitettuja impulssipantoja saa eläinliikkeistä ja niitä tuunataan yleisesti vähän tehokkaammiksi.

    • Anonyymi

      Itse käytin miehen lapsi ykköseen viritettyä sähköpantaa yhdeksänvuotiaasta alkaen, se toimi niin hyvin että lapsi nro kakkoseen aloin käyttää jo aiemmin

      • Anonyymi

        Mistä sinä älyn jättiläinen nämä pannat sait/ ostit?
        Sulla on niin saa..an idiootteja trolleja, keksi hiukan uskottavampia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä älyn jättiläinen nämä pannat sait/ ostit?
        Sulla on niin saa..an idiootteja trolleja, keksi hiukan uskottavampia.

        Koiratarvikeliikkeestä. Haukunestopanta, joka antaa progressiivisia impulsseja. Täällä ei saa mainostaa, muttaa googlaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiratarvikeliikkeestä. Haukunestopanta, joka antaa progressiivisia impulsseja. Täällä ei saa mainostaa, muttaa googlaa.

        jaa mustista ja mirristä, ne on tarkoitettu koirille ei lapsille, kaulan ympärikö sen laitat sadisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jaa mustista ja mirristä, ne on tarkoitettu koirille ei lapsille, kaulan ympärikö sen laitat sadisti.

        Koiriako saa kiduttaa? Sekö ei ole sadismia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiriako saa kiduttaa? Sekö ei ole sadismia?

        Tämä yksi kiduttaa ja terrorisoi molempia, se vihaa lapsia ja eläimiä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe