Aina kun kuuntelen musiikkia yoy tubesta tulee "Tena ladyn" mainos esiin.
Onko ikäryhmällämme kovinkin yleistä virtsan karkaus?
Tena lady miksi
11
69
Vastaukset
- Anonyymi
On. Enkä uskalla uskalla ostaa itselleni vaellussukkiakaan
kun tuppaan vaeltelee muutenkin kun muisti pettää.- Anonyymi
Joka päivä pikkusen lirahtaa ja sukat vaeltelee ihan itekseen, ei mun tartte mukaan lähtee.
Toimivat Munuaiset tarvitsevat putken minne päästellä.
Ei ihminen ihan kaikkea voi elämässään päättää.
Muistaakseni noin toimivat Kiveksetkin nuoresta asti.
Pimpitkin.
Aikanaan huomasin.
Silloin en kuitenkaan innostunut niitä erittelemään.
Nyt aikuisena en vieläkään tunne tarvetta noille asioille irvistellä.
H.- Anonyymi
Seurapiirirakko ainakin mulla. En ole poikinut tusinaa poikasta, kuten joillain alueilla naarasihmisillä on tapana.
- Anonyymi
INHOTTAA DENA-LEIDI MAINOKSET YÖÖÖÖÖÖÖKKKKKK,,,,, hyiiiii,,
- Anonyymi
Sinäkin jo 80 ja tenat pöksyissä. Vai eikä saisi mainostaa, sekö sua inhottaa ?
Mistä ihmiset tietää mitä kaikkea hyödyllistäkin on markkinoilla jos ei mainosteta ?
- Anonyymi
Kyllä se vaippa miehenkin pöksyistä löytyy
- Anonyymi
Kun pääsee yli kuudenkymmenen vuoden viimeistään joka toisella naisella on kyseinen ongelma jollakin asteella.
- Anonyymi
Ennemmin tai myöhemmin alkaa kaikilla "ryppynauhat" pettää
joten parempi on suhtautua myönteisesti siihenkin asiaan.Nämä Tenat ovat vaikea keskustelun aihe monelle, vaikka ei mielestäni mikään kummoinen.
Aloituksessa ihmettelin sitä että mistä kuvittelevat tietävänsä että tarvitsen Tenoja jos kuuntelen musiikkia You tubesta. Mainos hyppää heti silmille.lelle kirjoitti:
Nämä Tenat ovat vaikea keskustelun aihe monelle, vaikka ei mielestäni mikään kummoinen.
Aloituksessa ihmettelin sitä että mistä kuvittelevat tietävänsä että tarvitsen Tenoja jos kuuntelen musiikkia You tubesta. Mainos hyppää heti silmille.Olisitko joskus googlannut Tenaa?
Ei minun silmilleni ole niitä hyppinyt, enkä vielä ainakaan ole sellaisia tarvinnutkaan, mutta onhan se hyvä tietää, että sellaisiakin on, jos joskus alkaa karkailemaan.
Harvoin muuten tulee muitakaan mainoksia.
Sujuvasti kyllä osaavat laittaa ruotsalaisia mainoksia minulle (silloin jos mainoksia tulee) vaikka kuuntelisin suomalaista musiikkia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3612271V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!894158Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1083941- 513628
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533298- 1133265
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul342129- 382102
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul261925On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva111613