Millanen on ollut ampua? Siinä on se kaasumäntäteknologia niin sehän on lähes täysin rekyylitön. Kaliberihän on se perus 50. Kyl on ollu kaverit kateellisia kun mä haen kohta lupaa tuohon. Jopa ne ilmastotyypit jotka syövät kasviksia.
Desert Eagle kokemuksia
4
239
Vastaukset
- Anonyymi
Jos keskittyisi vain runk***miseen ja menisit pois.
- Anonyymi
Mites se kademieltä nostaa jos vasta olet lupaa hakemassa? Ja et sitä toisekseen edes saa.
- Anonyymi
Yks metsästystä harrastava kaveri sanoi samaa että "sori et saa lupaa siihen mutta saat Glock 9mm". Eihän sillä saa edes reikää paperiin. Kannattaa kerralla hommata kunnon välineet eikä mitään muovihärpäkkeitä. Kyl mä saan sen luvan kun en ole tehnyt rikkeitä mopoautolla.
Äippä lupas kuitenki "voidella" nimismiestä jos alkaa näyttää pahalta. Jouduin kattelee kun se alko ennakkoon esittelee mulle niitä seksiasujaan, yök! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks metsästystä harrastava kaveri sanoi samaa että "sori et saa lupaa siihen mutta saat Glock 9mm". Eihän sillä saa edes reikää paperiin. Kannattaa kerralla hommata kunnon välineet eikä mitään muovihärpäkkeitä. Kyl mä saan sen luvan kun en ole tehnyt rikkeitä mopoautolla.
Äippä lupas kuitenki "voidella" nimismiestä jos alkaa näyttää pahalta. Jouduin kattelee kun se alko ennakkoon esittelee mulle niitä seksiasujaan, yök!Herä jo. Tämä on asepalsta eikä mikään päiväkerho.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1164775Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1844492Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1171932- 4031701
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331472Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61229Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3711185- 741110
- 741055
- 92998