Millanen on ollut ampua? Siinä on se kaasumäntäteknologia niin sehän on lähes täysin rekyylitön. Kaliberihän on se perus 50. Kyl on ollu kaverit kateellisia kun mä haen kohta lupaa tuohon. Jopa ne ilmastotyypit jotka syövät kasviksia.
Desert Eagle kokemuksia
4
302
Vastaukset
- Anonyymi
Jos keskittyisi vain runk***miseen ja menisit pois.
- Anonyymi
Mites se kademieltä nostaa jos vasta olet lupaa hakemassa? Ja et sitä toisekseen edes saa.
- Anonyymi
Yks metsästystä harrastava kaveri sanoi samaa että "sori et saa lupaa siihen mutta saat Glock 9mm". Eihän sillä saa edes reikää paperiin. Kannattaa kerralla hommata kunnon välineet eikä mitään muovihärpäkkeitä. Kyl mä saan sen luvan kun en ole tehnyt rikkeitä mopoautolla.
Äippä lupas kuitenki "voidella" nimismiestä jos alkaa näyttää pahalta. Jouduin kattelee kun se alko ennakkoon esittelee mulle niitä seksiasujaan, yök! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks metsästystä harrastava kaveri sanoi samaa että "sori et saa lupaa siihen mutta saat Glock 9mm". Eihän sillä saa edes reikää paperiin. Kannattaa kerralla hommata kunnon välineet eikä mitään muovihärpäkkeitä. Kyl mä saan sen luvan kun en ole tehnyt rikkeitä mopoautolla.
Äippä lupas kuitenki "voidella" nimismiestä jos alkaa näyttää pahalta. Jouduin kattelee kun se alko ennakkoon esittelee mulle niitä seksiasujaan, yök!Herä jo. Tämä on asepalsta eikä mikään päiväkerho.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891027
- 55722
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546- 31469
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...48468- 34447
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi41439Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14421Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25418