Millanen on ollut ampua? Siinä on se kaasumäntäteknologia niin sehän on lähes täysin rekyylitön. Kaliberihän on se perus 50. Kyl on ollu kaverit kateellisia kun mä haen kohta lupaa tuohon. Jopa ne ilmastotyypit jotka syövät kasviksia.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Jos keskittyisi vain runk***miseen ja menisit pois.
- Anonyymi
Mites se kademieltä nostaa jos vasta olet lupaa hakemassa? Ja et sitä toisekseen edes saa.
- Anonyymi
Yks metsästystä harrastava kaveri sanoi samaa että "sori et saa lupaa siihen mutta saat Glock 9mm". Eihän sillä saa edes reikää paperiin. Kannattaa kerralla hommata kunnon välineet eikä mitään muovihärpäkkeitä. Kyl mä saan sen luvan kun en ole tehnyt rikkeitä mopoautolla.
Äippä lupas kuitenki "voidella" nimismiestä jos alkaa näyttää pahalta. Jouduin kattelee kun se alko ennakkoon esittelee mulle niitä seksiasujaan, yök! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks metsästystä harrastava kaveri sanoi samaa että "sori et saa lupaa siihen mutta saat Glock 9mm". Eihän sillä saa edes reikää paperiin. Kannattaa kerralla hommata kunnon välineet eikä mitään muovihärpäkkeitä. Kyl mä saan sen luvan kun en ole tehnyt rikkeitä mopoautolla.
Äippä lupas kuitenki "voidella" nimismiestä jos alkaa näyttää pahalta. Jouduin kattelee kun se alko ennakkoon esittelee mulle niitä seksiasujaan, yök!Herä jo. Tämä on asepalsta eikä mikään päiväkerho.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80993
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61495