Millanen on ollut ampua? Siinä on se kaasumäntäteknologia niin sehän on lähes täysin rekyylitön. Kaliberihän on se perus 50. Kyl on ollu kaverit kateellisia kun mä haen kohta lupaa tuohon. Jopa ne ilmastotyypit jotka syövät kasviksia.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Jos keskittyisi vain runk***miseen ja menisit pois.
- Anonyymi
Mites se kademieltä nostaa jos vasta olet lupaa hakemassa? Ja et sitä toisekseen edes saa.
- Anonyymi
Yks metsästystä harrastava kaveri sanoi samaa että "sori et saa lupaa siihen mutta saat Glock 9mm". Eihän sillä saa edes reikää paperiin. Kannattaa kerralla hommata kunnon välineet eikä mitään muovihärpäkkeitä. Kyl mä saan sen luvan kun en ole tehnyt rikkeitä mopoautolla.
Äippä lupas kuitenki "voidella" nimismiestä jos alkaa näyttää pahalta. Jouduin kattelee kun se alko ennakkoon esittelee mulle niitä seksiasujaan, yök! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks metsästystä harrastava kaveri sanoi samaa että "sori et saa lupaa siihen mutta saat Glock 9mm". Eihän sillä saa edes reikää paperiin. Kannattaa kerralla hommata kunnon välineet eikä mitään muovihärpäkkeitä. Kyl mä saan sen luvan kun en ole tehnyt rikkeitä mopoautolla.
Äippä lupas kuitenki "voidella" nimismiestä jos alkaa näyttää pahalta. Jouduin kattelee kun se alko ennakkoon esittelee mulle niitä seksiasujaan, yök!Herä jo. Tämä on asepalsta eikä mikään päiväkerho.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641066
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,421003Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?65955Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan151746- 57694
Festivaaliko?
Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl29619- 40605
Ammoniakkivuoto
Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu16557Mies viimeinen viestisi..
Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon109527- 92495