Desert Eagle kokemuksia

Anonyymi

Millanen on ollut ampua? Siinä on se kaasumäntäteknologia niin sehän on lähes täysin rekyylitön. Kaliberihän on se perus 50. Kyl on ollu kaverit kateellisia kun mä haen kohta lupaa tuohon. Jopa ne ilmastotyypit jotka syövät kasviksia.

4

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos keskittyisi vain runk***miseen ja menisit pois.

• Anonyymi

Mites se kademieltä nostaa jos vasta olet lupaa hakemassa? Ja et sitä toisekseen edes saa.

• Anonyymi

Yks metsästystä harrastava kaveri sanoi samaa että "sori et saa lupaa siihen mutta saat Glock 9mm". Eihän sillä saa edes reikää paperiin. Kannattaa kerralla hommata kunnon välineet eikä mitään muovihärpäkkeitä. Kyl mä saan sen luvan kun en ole tehnyt rikkeitä mopoautolla.
        Äippä lupas kuitenki "voidella" nimismiestä jos alkaa näyttää pahalta. Jouduin kattelee kun se alko ennakkoon esittelee mulle niitä seksiasujaan, yök!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yks metsästystä harrastava kaveri sanoi samaa että "sori et saa lupaa siihen mutta saat Glock 9mm". Eihän sillä saa edes reikää paperiin. Kannattaa kerralla hommata kunnon välineet eikä mitään muovihärpäkkeitä. Kyl mä saan sen luvan kun en ole tehnyt rikkeitä mopoautolla.
        Äippä lupas kuitenki "voidella" nimismiestä jos alkaa näyttää pahalta. Jouduin kattelee kun se alko ennakkoon esittelee mulle niitä seksiasujaan, yök!

Herä jo. Tämä on asepalsta eikä mikään päiväkerho.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2787
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      202
      1059
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      71
      963
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      901
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      64
      770
    6. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      59
      759
    7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      19
      650
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      59
      618
    9. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      57
      558
    10. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      535
    Aihe