Mikäli koet henkistä tai fyysistä väkivaltaa osaatko pitää puolesi. Minä en.
Tapa tai tule tapetuksi
8
156
Vastaukset
oot hullu
Taistelun kohtaessani vain juoksisin karkuun. En ole tarpeeksi vahva (vielä) taistellaakseni vastaan
- Anonyymi
On sellaista väkivaltaa jonka edessä joutuu uhrina helposti vaikeuksiin.
Vaihtoehdot saattavat olla kosto tai kynnysmattona oleminen.
Mieti kohdallesi tilanne jossa teet parhaasi ja silti joudut muiden mielivallan kohteeksi, ehkä vain siksi että olet liian pätevä ja muut kokeevat itsensä alamittaiseksi kykyjesi takia.
Yksi esimerkki on tässä, mieti se omalle kohdallesi.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15988121/antin-autokoulu---yrittajyys - Anonyymi
Otsikkosi on sinällään hyvin osuva, tähän aikaan sopiva.
Tämä yhteiskunta on matkimassa Jenkeistä kaiken sen mikä tekee sairaaksi.
Lain asiantuntijat haluavat saada aivan tyrannimaisen hallintavallan muihin ihmisiin.
Siihen ei löydy muuta lääkettä kuin se mitä he itse kerjäävät eli verta nenästään.
Ei ole muuta keinoa taistella heitä vastaan. - Anonyymi
Se ei ole helppoa.
Kansa ei ymmärrä minne ollaan menossa.
Jenkeistä tänne ollaan matkimassa kaikki se mikä tekee ihmisen sairaaksi
mutta
ei mitään siitä mikä siinä hienossa maassa tuo elämää.
Jotkut pelkäävät että kansan vitsaus, vaikeneminen, alkaa murtua ja siksi on kiire tukahduttaa kaikki puheet jotka voisivat paljastaa maamme valheita. Eli, pitää johdatella kansa puhumaan kaikkea turhuutta.
Se ei tapahdu ilman seurauksia. On selkeästi nähtävillä mikä aiheuttaa yhtäkkiset ampumiset Jenkeissä. Se johtuu siitä, kuten Yle kertoi aamun lähetyksessä, vääränlaisen Emoijin lähettäminen tai aiheellinen uhkaus helposti aiheuttaa vankeutta.
Käytännössä se tarkoittaa sitä ettei kannata uhkailla vaan mennä yllärinä tuhoamaan vastaustajat.
Ilman lain asiantuntijoita maamme olisi paljon terveempi paikka elää. Heidän joukostaan löytyy maamme pahimmat sairastuttajat. - Anonyymi
kaikkeen vittuiluun oli sitten fyysistä tai psyykkistä nii pitää vastata tuplasti.
- Anonyymi
Nyt pitäisi nähdä ja tarttua todellisiin ongelmiin.
- Anonyymi
Henkistä väkivaltaa eli kiusaamista minä olen sitä mieltä että niin kauheat kuin on vanhemmat niin kauheat on kakaratkin. Jos ei toisia opeteta kunnioittamaan kotona niin mahdotonta sinne päähän on kenenkään toisen vaikuttaa. Kokemuksesta tiedän että kun vanhemmat ovat moukkia niin sehän periytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452857Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen432824Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232608Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3281667- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.192902Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99691