Mikäli koet henkistä tai fyysistä väkivaltaa osaatko pitää puolesi. Minä en.
Tapa tai tule tapetuksi
8
305
Vastaukset
oot hullu
Taistelun kohtaessani vain juoksisin karkuun. En ole tarpeeksi vahva (vielä) taistellaakseni vastaan
- Anonyymi
On sellaista väkivaltaa jonka edessä joutuu uhrina helposti vaikeuksiin.
Vaihtoehdot saattavat olla kosto tai kynnysmattona oleminen.
Mieti kohdallesi tilanne jossa teet parhaasi ja silti joudut muiden mielivallan kohteeksi, ehkä vain siksi että olet liian pätevä ja muut kokeevat itsensä alamittaiseksi kykyjesi takia.
Yksi esimerkki on tässä, mieti se omalle kohdallesi.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15988121/antin-autokoulu---yrittajyys - Anonyymi
Otsikkosi on sinällään hyvin osuva, tähän aikaan sopiva.
Tämä yhteiskunta on matkimassa Jenkeistä kaiken sen mikä tekee sairaaksi.
Lain asiantuntijat haluavat saada aivan tyrannimaisen hallintavallan muihin ihmisiin.
Siihen ei löydy muuta lääkettä kuin se mitä he itse kerjäävät eli verta nenästään.
Ei ole muuta keinoa taistella heitä vastaan. - Anonyymi
Se ei ole helppoa.
Kansa ei ymmärrä minne ollaan menossa.
Jenkeistä tänne ollaan matkimassa kaikki se mikä tekee ihmisen sairaaksi
mutta
ei mitään siitä mikä siinä hienossa maassa tuo elämää.
Jotkut pelkäävät että kansan vitsaus, vaikeneminen, alkaa murtua ja siksi on kiire tukahduttaa kaikki puheet jotka voisivat paljastaa maamme valheita. Eli, pitää johdatella kansa puhumaan kaikkea turhuutta.
Se ei tapahdu ilman seurauksia. On selkeästi nähtävillä mikä aiheuttaa yhtäkkiset ampumiset Jenkeissä. Se johtuu siitä, kuten Yle kertoi aamun lähetyksessä, vääränlaisen Emoijin lähettäminen tai aiheellinen uhkaus helposti aiheuttaa vankeutta.
Käytännössä se tarkoittaa sitä ettei kannata uhkailla vaan mennä yllärinä tuhoamaan vastaustajat.
Ilman lain asiantuntijoita maamme olisi paljon terveempi paikka elää. Heidän joukostaan löytyy maamme pahimmat sairastuttajat. - Anonyymi
kaikkeen vittuiluun oli sitten fyysistä tai psyykkistä nii pitää vastata tuplasti.
- Anonyymi
Nyt pitäisi nähdä ja tarttua todellisiin ongelmiin.
- Anonyymi
Henkistä väkivaltaa eli kiusaamista minä olen sitä mieltä että niin kauheat kuin on vanhemmat niin kauheat on kakaratkin. Jos ei toisia opeteta kunnioittamaan kotona niin mahdotonta sinne päähän on kenenkään toisen vaikuttaa. Kokemuksesta tiedän että kun vanhemmat ovat moukkia niin sehän periytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483